1.6L DV6C Econetic Sub-90
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29.10.2014 20:08
1.6L DV6C Econetic Sub-90
Dobry den,
znate nekdo tento motor s vykonem 77KW?To je nejaka seriovka nebo upraveny?
Hledam na netu neco o nem ale nikde ani zminka.Vsude jsou jen 85 nebo 70KW.Setkal jste se s tim uz nekdo? ALe nd se na to prodavaji.Je to ve focusu 2012 dovoz belgie.
diky moc
znate nekdo tento motor s vykonem 77KW?To je nejaka seriovka nebo upraveny?
Hledam na netu neco o nem ale nikde ani zminka.Vsude jsou jen 85 nebo 70KW.Setkal jste se s tim uz nekdo? ALe nd se na to prodavaji.Je to ve focusu 2012 dovoz belgie.
diky moc
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Je to seriovka. Patrne jde o nejakou verzi 1.6TDCI s emisemi CO2 pod 90g/km - konkretne 88g/km.
U nas se neprodaval, ale na nekterych trzich muze byt treba takova verze nejak financne vyhodna.
U nas se neprodaval, ale na nekterych trzich muze byt treba takova verze nejak financne vyhodna.
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 179
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Je to sériová benzínová 1,6 -ka, bez turba.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Nemas pravdu, DV6C je diesel, viz co jsem psal..
Existuje sice 1.6Ti-VCT benzin se stejnym vykonem, ale to s timo motorem nema nic spolecneho.
Existuje sice 1.6Ti-VCT benzin se stejnym vykonem, ale to s timo motorem nema nic spolecneho.
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 179
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Áno, máš pravdu, s týmto motorom som sa ešte nestretol. Videl som len 70 kW alebo 85 kW.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 179
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Pozerám bazár v Nemecku. Je tam tých dieslových 77kW Focusov teda dosť. A je zaujímavé, že ani jeden som nenašiel s nájazdom väčším ako 50tkm. Asi to nebude nejaký bomba motor, keď sa ich zbavujú s tak nízkym nájazdom.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Je to sériová výkonová verze kvůli nižším daním.Tehdá byl pro zapadní evropu i 1.8 TDDi 55kW.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 179
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Tehdá nebo tehdy -měl jsem na mysli dřívější odlišné výkonové verze motoru.V Čr pouze TDDI 66 kW a např. NL,D, byla k mání i verze 55kW.Psal se tehdy rok 2000.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29.10.2014 20:08
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
bembek píše:A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.
jj je to trojkovem fokusu rv 2012.
Takze to vypada ze je to klasika 85kw zrejme softwarove ztazena uz ve vyrobe na 77kw kvuli danim ..
to jsem teda zvedavej jestli nebudu muset do prahy do fordu kvuli datum pro stk ptze tady se moc tech aut nevyskytuje...v belgii jich jezdi mraky ale tady..hmmm
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Bazaristi už je prodávají,všechno samozřejmě dovoz NL,asi předváděčky...Některé mají najeto 6tkm.
Naposledy upravil(a) Standa.64 dne 29.10.2014 22:45, celkem upraveno 1 x.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 179
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
patrik.kloucek píše:bembek píše:A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.
jj je to trojkovem fokusu rv 2012.
Takze to vypada ze je to klasika 85kw zrejme softwarove ztazena uz ve vyrobe na 77kw kvuli danim ..
to jsem teda zvedavej jestli nebudu muset do prahy do fordu kvuli datum pro stk ptze tady se moc tech aut nevyskytuje...v belgii jich jezdi mraky ale tady..hmmm
Moja otázka smerovala na Standa.64 na TDDi motory.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
Je to klasicka ekoverze, tusim, ze to bude jeste dopraseny pneu s nizkym valivym odporem apod. Akorat nevim, jestli nese oznaceni EcoNetic
Jednou me s tim vez prazskej taxikar, mel to fungl novy, ale kupoval to v Nemecku. Jinak by bylo zajimavy zjistit, jestli rozdil spociva pouze v sw a upgrade bude tak snadnej, jako bejval pred lety u TDDi z 55 na 66 kW - tatovi to delali v autorizovanym servisu 


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90
podle meho 3 denniho patrani jen sw potlaceni
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti