1.6L DV6C Econetic Sub-90

Odpovědět
patrik.kloucek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29.10.2014 20:08

1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od patrik.kloucek » 29.10.2014 20:14

Dobry den,
znate nekdo tento motor s vykonem 77KW?To je nejaka seriovka nebo upraveny?
Hledam na netu neco o nem ale nikde ani zminka.Vsude jsou jen 85 nebo 70KW.Setkal jste se s tim uz nekdo? ALe nd se na to prodavaji.Je to ve focusu 2012 dovoz belgie.
diky moc

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od Anduril » 29.10.2014 20:59

Je to seriovka. Patrne jde o nejakou verzi 1.6TDCI s emisemi CO2 pod 90g/km - konkretne 88g/km.
U nas se neprodaval, ale na nekterych trzich muze byt treba takova verze nejak financne vyhodna.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 179
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od bembek » 29.10.2014 21:13

Je to sériová benzínová 1,6 -ka, bez turba.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od Anduril » 29.10.2014 21:17

Nemas pravdu, DV6C je diesel, viz co jsem psal..
Existuje sice 1.6Ti-VCT benzin se stejnym vykonem, ale to s timo motorem nema nic spolecneho.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 179
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od bembek » 29.10.2014 21:26

Áno, máš pravdu, s týmto motorom som sa ešte nestretol. Videl som len 70 kW alebo 85 kW.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 179
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od bembek » 29.10.2014 21:39

Pozerám bazár v Nemecku. Je tam tých dieslových 77kW Focusov teda dosť. A je zaujímavé, že ani jeden som nenašiel s nájazdom väčším ako 50tkm. Asi to nebude nejaký bomba motor, keď sa ich zbavujú s tak nízkym nájazdom.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od Standa.64 » 29.10.2014 21:48

Je to sériová výkonová verze kvůli nižším daním.Tehdá byl pro zapadní evropu i 1.8 TDDi 55kW.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 179
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od bembek » 29.10.2014 21:54

A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od Standa.64 » 29.10.2014 22:02

Tehdá nebo tehdy -měl jsem na mysli dřívější odlišné výkonové verze motoru.V Čr pouze TDDI 66 kW a např. NL,D, byla k mání i verze 55kW.Psal se tehdy rok 2000.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

patrik.kloucek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29.10.2014 20:08

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od patrik.kloucek » 29.10.2014 22:06

bembek píše:A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.

jj je to trojkovem fokusu rv 2012.
Takze to vypada ze je to klasika 85kw zrejme softwarove ztazena uz ve vyrobe na 77kw kvuli danim ..
to jsem teda zvedavej jestli nebudu muset do prahy do fordu kvuli datum pro stk ptze tady se moc tech aut nevyskytuje...v belgii jich jezdi mraky ale tady..hmmm

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od Standa.64 » 29.10.2014 22:14

Bazaristi už je prodávají,všechno samozřejmě dovoz NL,asi předváděčky...Některé mají najeto 6tkm.
Naposledy upravil(a) Standa.64 dne 29.10.2014 22:45, celkem upraveno 1 x.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 179
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od bembek » 29.10.2014 22:32

patrik.kloucek píše:
bembek píše:A si si istý, že to bolo v trojkovom Focuse? Tie sú na trhu od r 2011.

jj je to trojkovem fokusu rv 2012.
Takze to vypada ze je to klasika 85kw zrejme softwarove ztazena uz ve vyrobe na 77kw kvuli danim ..
to jsem teda zvedavej jestli nebudu muset do prahy do fordu kvuli datum pro stk ptze tady se moc tech aut nevyskytuje...v belgii jich jezdi mraky ale tady..hmmm

Moja otázka smerovala na Standa.64 na TDDi motory.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od C4R3W » 21.11.2014 22:43

Je to klasicka ekoverze, tusim, ze to bude jeste dopraseny pneu s nizkym valivym odporem apod. Akorat nevim, jestli nese oznaceni EcoNetic ;-) Jednou me s tim vez prazskej taxikar, mel to fungl novy, ale kupoval to v Nemecku. Jinak by bylo zajimavy zjistit, jestli rozdil spociva pouze v sw a upgrade bude tak snadnej, jako bejval pred lety u TDDi z 55 na 66 kW - tatovi to delali v autorizovanym servisu :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: 1.6L DV6C Econetic Sub-90

Příspěvek od ZaQik » 21.11.2014 22:53

podle meho 3 denniho patrani jen sw potlaceni
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti