Přemýšlím nad těma silentblokama ale přjde mi to divné...to by se motor třepal i při jízdě nebo na volnoběh ale tady to udělá ty pověstné CUKANCE vždy při zátěži (třeba:mírný kopeček při podřazení ze 4 na 3 otáčky klesnou na 1800-2000 a sešlápnu plyn tak to udělá takové CUK...CUK,CUK a jak jsem již psal potom jak zapne turbo tak už to táhne normálně, na rovině to nedělává,prostě se pomalu zvyšují otáčky až zapne turbo pak už to letí)taky jsem zkoušel situaci,kdy jsem podřadil a otáčky při podřazení zůstaly někde kolem 2500 a žádné cukání jsem nepozoroval.Pročetl jsem tady na foru o tom EGR ventilu a tipoval bych to spíš na něj...ikdyž,jsem laik a může to být něco jiného.Taky jsem tady pročetl pár článků o tom jestli ho zablendovat nebo ne a přijde mi že tomu většina není moc nakloněna že to má asi nějaké vedlejší problémy...ale to nevím,jako amatér po tom co jsem tady četl si myslím,že pokud by tošlo nějak bezpečně odblokovat aniž by to mělo jakýkoliv vedlejší účinek,bylo by to leda dobře protože dávat 11tisíc za nějaké jak tady někteří píšou KURVÍTKO které tam v podstatě nemusí být by bylo leda dobře...
