cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 21.04.2014 19:26

Zdravím všechny PŘÍZNIVCE naftových focusů,chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměli podobný nebo stejný problém.Mám focuse 1,8Tdci 2010 combi.Má najeto 80tis.a zhruba posledních 10000km pozoruji že když mám daný kvalt je tam cca 1800-2000ot a chci přidat plyn tak to - ale né vždycky většinou při zátěži udělá takové CUK...CUK,CUK a pak jak už zapne turbo a otáčky se dostanou 2000ot a víc už to táhne úpně normálně.Palivový filtr byl měněn(snad :roll: ) v autorizovaném servisu při výměně oleje, naftu beru jenom VERVA disel přes zimu dokonce i s aditivem a na přístrojovce se neukazuje žádná porucha.
Díky za rady Frenk.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od phofy » 21.04.2014 19:49

A to ti to dělá za studena?

FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 21.04.2014 20:14

až při zahřátém motoru

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od phofy » 21.04.2014 20:16

Ty KM máš pravé? Jinak bych se nejspíš zaměřil na silentblok motoru v jakým je stavu a nebo EGR ventil

FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 21.04.2014 20:55

koupil jsem to před rokem a půl když to mělo (snad :roll:prej to majitelce jenom stálo před domem ) 65000km cukání jsem v tu dobu žádné nepozoroval,dal jsem to hned do servisu FORD vyměnit olej a filtry ale jiné kontroly a opravy jsem na tom nedělal, od té doby mám najeto cca 15000 a to cukání je spíš těch posledních 5000-7000km.Taky mi podle některých článků přečtených tady na foru asi začíná zlobit setrvačník(když je to zahřáté a někde zůstanu stát třeba na semaforu tak to začne vydávat zvuky přirovnal bych to jako dřív když bylo na škodovkách vadná spojkové ložisko.Jakmile sešlápnu plyn nebo spojku zvuk zmizí.Někdy to neudělá vůbec a při jízdě to taky není slyšet)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od phofy » 21.04.2014 21:04

Jo setrvák sem taky dělal..Od kud seš?
Jinak prosím admina přesunout do správné sekce :wink:

FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 21.04.2014 21:09

Zlínsko -Uherský Brod


FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 22.04.2014 12:26

pokud je TO cukání ten EGR ventil,jak moc je to nebezpečné pro provoz auta (jak dlouho se s tím dá jezdit a co všechno to může dál poškodit)?

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od phofy » 22.04.2014 15:56

Nejdriv bych zkontroloval ty silentbloky, az potom resil egr a nejlepsi reseni je ho zaslepit. Kdyz by si bydlel bliz tak bych se na to juknul

FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 24.04.2014 19:54

Přemýšlím nad těma silentblokama ale přjde mi to divné...to by se motor třepal i při jízdě nebo na volnoběh ale tady to udělá ty pověstné CUKANCE vždy při zátěži (třeba:mírný kopeček při podřazení ze 4 na 3 otáčky klesnou na 1800-2000 a sešlápnu plyn tak to udělá takové CUK...CUK,CUK a jak jsem již psal potom jak zapne turbo tak už to táhne normálně, na rovině to nedělává,prostě se pomalu zvyšují otáčky až zapne turbo pak už to letí)taky jsem zkoušel situaci,kdy jsem podřadil a otáčky při podřazení zůstaly někde kolem 2500 a žádné cukání jsem nepozoroval.Pročetl jsem tady na foru o tom EGR ventilu a tipoval bych to spíš na něj...ikdyž,jsem laik a může to být něco jiného.Taky jsem tady pročetl pár článků o tom jestli ho zablendovat nebo ne a přijde mi že tomu většina není moc nakloněna že to má asi nějaké vedlejší problémy...ale to nevím,jako amatér po tom co jsem tady četl si myslím,že pokud by tošlo nějak bezpečně odblokovat aniž by to mělo jakýkoliv vedlejší účinek,bylo by to leda dobře protože dávat 11tisíc za nějaké jak tady někteří píšou KURVÍTKO které tam v podstatě nemusí být by bylo leda dobře... :hhura:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od phofy » 24.04.2014 20:33

Normálně to zaslep a je to, nic v tom není spíš naopak auto pak líp jede

FRENKYVLK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12.04.2014 20:19

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od FRENKYVLK » 25.04.2014 07:49

a nebude to zaslepení dělat nějakou paseku v elektronice případně jinde,motory se pořád vyvíjí a přidává se do nich čím dál víc HLÍDÁTEK... :roll: je to opravdu jenom kvůli těm emisním nesmyslům...

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od phofy » 25.04.2014 08:05

maximalne ti rozsviti kontrolku motoru, par pripadu tady bylo. Jinak je to kvuli emisim

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: cukání motoru 1,8 Tdci v okolí 2000ot.

Příspěvek od Andymaniac » 25.04.2014 09:51

Podívej se jaký FW máš v PCM. Měl jsem také problémy s různým cukáním a s tím, že to netáhlo vůbec odspodu a nový FW to vyřešil. Napiš sem co tam máš.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů