Na zaciatok obe vykonove varianty su rozdielne na 99% iba v SW aj ked sa to tak nezdalo (Ale pisali tam ludia ktory dali SW z 182 verzie na 150 a vsetko je ok tak snad jo). Ale ide o to ze napr bluefin na 150 a 182 konovu variantu je rozdielny a neda sa zamenit. Da sa vsak najskor prehrat komplet soft z 182k verzie na 150k verziu a potom navrch dat 182k verziu bluefinu alebo Wolf a pod.
Zvysenie vykonu je vcelku "jeba" Tipek dal 182k soft, na to bluefin (199K 307Nm) a spravil video kde dava 0-200km/h za 24 sekund (a to radil dvojku asi sekundu). Aj ked je to tachometrovych - ratam 10% dolu, stale si myslim ze to musel ist dolu kopcom usek 160-200 lebo mam pocit ze by zahambil aj majitelov STcka druhej generacie.
tu je obrazok z brzdy a video
http://www.youtube.com/watch?feature=plcp&v=HF0XnuKxxgI
+ druhe na zimnych gumach pri zlej ceste
http://www.youtube.com/watch?v=hYzNtKQJo8g
cele vlakno po nem. je tu (jedno z mnohych)
http://www.motor-talk.de/forum/erfahrun ... 93115.html
Okrem tohto som nasiel upravy od inych vyrobcov, naj do 240k 370 Nm co uz je dost hardcore. Dost prispevkov je na focusfanatics zatial sa nik nestazoval na bluefin.
V kazdom pripade motorcek ma potencial.
Myslim ze zacnem setrit na bluefin
