Tuhy pedal plynu
- corwin_x007
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 12.02.2013 15:58
- Bydliště: Slany
Tuhy pedal plynu
Zdar a silu,
pred tydnem jsem si konecne privezl z Reichu nove priblizovadlo - Mondeo MK3 Duratec HE 2.0
Zatim jsem ani nemel moznost ho poradne projet (cekam az se rozhoupe uredni siml a doda RZ), ale pri zajizdeni do dvora mi prislo ze plynovy pedal je jakysi tuzsi nez jsem zvykly z Octavie. Chci se jen zeptat, je to normalni ze na plyn se musi slapat vetsi silou, nebo je nekde neco spatne?
pred tydnem jsem si konecne privezl z Reichu nove priblizovadlo - Mondeo MK3 Duratec HE 2.0
Zatim jsem ani nemel moznost ho poradne projet (cekam az se rozhoupe uredni siml a doda RZ), ale pri zajizdeni do dvora mi prislo ze plynovy pedal je jakysi tuzsi nez jsem zvykly z Octavie. Chci se jen zeptat, je to normalni ze na plyn se musi slapat vetsi silou, nebo je nekde neco spatne?
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Tuhy pedal plynu
Nikdy jsem to nejak fundovane neporovnaval, ale je fakt, ze u octavie moje prava noha trpela. Nevim jestli mekkosti plynu, nebo byl plyn moc "nahore". Ale ford se mi ridi vyrazne lip bez problemu. Asi je ten plyn fakt tuzsi a je to dobre.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- corwin_x007
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 12.02.2013 15:58
- Bydliště: Slany
Re: Tuhy pedal plynu
Tak jsi asi mel pravdu, ve stredu jsem byl na kontrole ve 100.000,00 km a vymenu oleje a filtru, rek jsem jim at udelaj i celkovou prohlidku jestli tam nekde neco nehnije, a prej vse ok.
Jinak s Mondie spokojenost, jsem rad ze jsem do nej sel, akorat ten sok po prechodu z jednickovy Octavky rv 98 byl vice nez znacnej... Pri prvnim zabrzdeni na krizovatce jsem si lehce krisnul celem do volantu, neb na brzdy v Okte (bubny vzadu) se muselo slapat pomerne razantne, a zvyk je zelezna kosile
Jinak s Mondie spokojenost, jsem rad ze jsem do nej sel, akorat ten sok po prechodu z jednickovy Octavky rv 98 byl vice nez znacnej... Pri prvnim zabrzdeni na krizovatce jsem si lehce krisnul celem do volantu, neb na brzdy v Okte (bubny vzadu) se muselo slapat pomerne razantne, a zvyk je zelezna kosile

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Tuhy pedal plynu
Tak to bud rad, ze jsi nepresel na Renault, to bys vysklil okno
MK3 nema zase tak ostry brzdy. Nekteri si na to i stezuji. Pravda je, ze dimenzovane jsou dost, jsou dobre davkovatelne a kdyz se na pedal pritlaci, tak brzdy dokazou razantne zpomalit i nalozene auto. Navic nektere modely maji tzv. brzdovy asistent, coz je fce, ktera kdyz vyhodnoti, ze se na brzdy rychle nouzove dupne, tak umi brzdny ucinek jeste zvysit. Jestli tu oktavku jeste mas, tak si do ni za dva mesice sedni a budes si pripadat jak v trabantu. Uz diky treba sedackam.

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- Fiber
- Pokročilý
- Příspěvky: 840
- Registrován: 06.09.2010 10:37
- Bydliště: Liberec
Re: Tuhy pedal plynu
Kamarád má Renault Laguna, ročník někde 2006. Na brzdový pedál bych si dloouho zvykal. Když mi to půjčil, málem jsem dopadl, jak píše zeli. Je to až přehnaně citlivý. Octa II taky brzdí dost, ale dá se na to rychle zvyknout.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Tuhy pedal plynu
Mondeo brzdi hodne dobre, ty clanky o slabsich brzdach nechapu. Toho brzdoveho asistenta mam, myslim, ze je to na vsech MK III, jednou jsem omylem tuknul do brzdy, docela jsem se lekl 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V4L1
- Pokročilý
- Příspěvky: 563
- Registrován: 25.04.2012 12:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhy pedal plynu
Jojo, ten plyn je tvrdej - taky jsem si na to prvně zvykal, ale teď už bych nechtěl nic jinýho - hlavně na dlouhý trasy je to skvělá věc, nohu mám "opřenou" o plyn a nemusím jí křečovitě držet v jedný poloze ... za to když přelezu do jinýho auta, tak mám problém, abych nevypadal jako blondýna při první jízdě v autoškole 

- corwin_x007
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 12.02.2013 15:58
- Bydliště: Slany
Re: Tuhy pedal plynu
Potvrzuju to co psal V4L1 - bud se to rozchodilo, nebo jsem si zvyknul... Fakt ale je, ze kdyz jsem mel pujcenyho TDI Golfa nedavno, tak jsem pri vyjezdu z parkplacu malem nacochnil auto pred sebou a proslap podlahu 

- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhy pedal plynu
no u mondea jde všechno tak ňák víc ztuha a mě se to líbí, když má to auto přeposilovaný brzdy nebo řízení, nemáš vubec cit, jinak já mám taky octavku ještě s bubnama a to má právě hrozně přeposilovaný brzdy, i řízení teda, s tim autem neni vubec sranda 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti