auto se přehřiva

Odpovědět
fanda1234
Příspěvky: 1
Registrován: 12.02.2013 11:02

auto se přehřiva

Příspěvek od fanda1234 » 12.02.2013 13:11

ahoj mam problem s focusem rucicka teplomeru ukazuje přehřatí ale motor je vlažnej nevite čim by to mohlo byt termostat? čidlo jsem daval nove dekuju za odpověd

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13437
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: auto se přehřiva

Příspěvek od miki21 » 12.02.2013 23:05

Je možné, že se neotevře termostat....hadice a chladič jsou teplé?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: auto se přehřiva

Příspěvek od V12 » 13.02.2013 13:18

Funguje vodna pumpa ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

George V.
Junior
Junior
Příspěvky: 406
Registrován: 29.03.2010 07:02
Bydliště: Kadaň

Re: auto se přehřiva

Příspěvek od George V. » 13.02.2013 14:16

....ale to by motor nemohl být vlažný. Stejně tak pokud se neotevírá termostat - pak se neohřívají hadice a chladič, ale motor je vařící. Spíše bych se podíval na kontakty. Pokud je čidlo klasický termistor (s teplotou roste odpor), tak se můžou uplatňovat přechodové odpory... Dále by pak pomohla diagnostika; čidlo pro ŘJ bývá jiné (a na jiném principu), než pro budík.
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Obrázek

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Uživatelský avatar
Wizzy008
Junior
Junior
Příspěvky: 270
Registrován: 15.10.2008 07:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: auto se přehřiva

Příspěvek od Wizzy008 » 21.02.2013 10:24

U tohoto motoru je čidlo teploty jen jedno - pro řídící jednotku a je vpravo nahoře u zapalovacího modulu (cívky), tuším.. A řídící jednotka pak vysílá signál do budíku, kolik má ukázat. Takže problém může být po celé této trase. Buď je špatné čidlo nebo konektory a dráty mezi ním a řídící jednotkou, pak si i jednotka myslí, že je motor zahřátý a auto moc nepojede, než swe doopravdy nezahřeje.. Anebo je problém mezi řídící jednotkou a budíkem..i vlastní budík může být vadný, není to moc pravděpodobné, ale ne vyloučené.
Jinak jestli se motor nechce zahřívat, s největší pravděpodobností je na vině termostat. Mě se motor nechtěl zahřát ani po sto kilácích, první výměna termostatu (bazmek za pár stovek a musí se kvůli němu rozebrat půl auta..grr...) nepomohla, nový se choval stejně blbě, jako starý (Wahler nebrat), až druhý origo ford funguje a užívám si v zimě vyhřátého auta.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver


Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host