Ford Focus rada jaký typ motoru

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Bulit.Sven
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 28.01.2013 19:09
Kontaktovat uživatele:

Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Bulit.Sven » 28.01.2013 20:23

čaute lidi
chtěl bych si pořídit rodinný vůz, přemýšlím nad 1.6 80kW,1.8 a 2.0 TDCI
mám kamaráda co má 1.6 a jediný snad tak mění olej, filtry, tankuje na Agipu, a nedávno jen měnil měďenej kroužek pod vstřikem, jinak snad nic, má ho 3 roky. Sice starší typ, asi rok 2007 nalítáno 210 000km.
Já pokukuji už po facelitu a nevím, který je lepší. Když jsem se rozhodoval u motorky, radili mi lidi, objem ničím nenahradíš, a měli pravdu :totlsmile: .
Kord 2.0 má i 6.st,to mě láka :hhura: 100kW, krouťák.
Našel jsem od 2008-2010 od 180-215 000 :arrow: to stojí ten 2.0 TDCI. Auto by sloužilo občas dálnice, jinak tak 40% město, 40%mimo město a 20%dálnice. V pracovní den 2x20km do práce. Spotřebu bych ani neřešil, mé auto žere 10l/100km benzinu.

Četl jsem že 1.6 měli něco s rozvodami, ale už to nemůžu najít .
1.6 a 2.0 je od PSA jestli se nemíním, a myslím si, že motory budou dobré. 1.8 je od Forda ne, tak by to mohl být držák. Auto by sloužilo na rodinné výlety a do práce
nejvíc je těch 1.6, tak si můžu říct, hodně lidí bude dělat ty motory a nebo nejsou žádnej zázrak, tak se toho lidi zbavujou, 2.0 jsem ani moc nenašel, tak to může být držák

Budu velmi rád, když mi někdo napíše cokoliv, vlastní zkušenosti s jakýmkoliv typem motoru, spotřeba,podvozek, poruchy,náhradní díly. Hlavně naco si dát pozor při koupi a podobně
zde mám favority:
jako hlavní 2.0:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list tento :arrow:
potom 1.8:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
no a 1.6:
od mě nejvíc se libící :totlsmile:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list tento :arrow:
jinak tato asi v nejvyšší výbavě
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list tento :arrow:
zde se mi líbí ta barvička
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list tento :arrow:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: stejný prodejce, tak jestli má někdo zkušenosti, stočené km a podobně, radši dejte vědět, i když plánuji že bych proto jel se známim kamaráda co jsem popsal výše, v klidu si napíchnul na noťas a ťukal si tam, a objevil pár chybiček a cena dolu asi o 10 tis :D :D
ale už jsem našel něco zde mno, tak nevim :( http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =Promotion - tak ale kdo nestáčí ne :Dancer:
Motorku jsem vybíral asi taky měsíc :D

kdybych to shrnul, tak mi ten 2.0 prostě nejvíc táhne i ta 1.8 a ty dvě první 1.6, ale zase je to nad limit 200 000 ten 2.0(ale ta kačka by se ještě našla)

Kdybych to shrnul, všechny jsou od Brna, sice bych se zajel podívat na všechny, kord když to mám okolo 260km

tak ještě předem velký díky 8)

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6810
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Ford Focus rada jaký tip motoru

Příspěvek od Adow » 28.01.2013 20:39

Bulit.Sven píše:...
ale už jsem našel něco zde mno, tak nevim :( http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =Promotion - tak ale kdo nestáčí ne :Dancer:
Motorku jsem vybíral asi taky měsíc :D
Tak s Promoušnem hodně štěstí, líp jsi si asi vybrat ani nemohl :lol:. Ne, všichni nestáčí. Pokud chceš takhle vybavený auto s tak malým nájezdem, tak budeš muset pár desítek tisíc korun přidat. A nebo se smířit s tím, že kupuješ stočenku od podvodníků.
Na 1.6 TDCi tu máš asi 1000 témat - je to vůbec nejproblémovější motor, co se do Focusu dával. Pokud už diesel, tak bych se přiklonil k 1.8 TDCi. A píšeš, že je ti spotřeba v podstatě volná a ten nájezd taky není kdo ví co.. Zkus se zamyslet i nad benzínem - u ojetiny to bude možná lepší volba.
Vybírat jeden měsíc je hodně málo, hlavně to neuspěchej.

Uživatelský avatar
Dr.Romca
.
.
Příspěvky: 7110
Registrován: 27.06.2011 15:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký tip motoru

Příspěvek od Dr.Romca » 28.01.2013 20:49

tak tak, pokud máš menší nájezd, diesel nemá smysl...

Měl jsem mondeo Mk3 2.2 TDCi, což měl údajně být nejlepší diesel v té době a po roce a půl jsem musel dělat vstřiky a odešlo čerpadlo...OK, mělo to najeto údajných 170tis tak co...stálo to necelých 40 tisíc...po 10 tisících jsem se potkal s jiným dieselákem a zjistil jsem, že je motor neskutečně hlučnej... jel jsem tedy na test do diesel servisu, kde měřili tlaky a vstřiky mi vyčistili ultrazvukem s tím, že jim dávají tak 15 tisíc... takže za mě diesel v čechách už ne...

(Pak až jsem si zpětně spočítal, že i při mém tehdy vysokém nájezdu bych býval mohl mít ST220 a vyšlo by mě to snad i levněji než ty opravy...)

Raději bych být tebou volil 2.0 benzín - pěkně to pojede, má to 6ti kvalt (to je moc šikovná věc, co mi u Focusu opravdu chybí - ono jet 130 dvě hodiny po dálnici na skoro 4 tisíce otáček není bůhví jaká slast...)

K autobazaru se nevyjádřím, kdysi jsem si koupil i 306ku, co byla svařená ze dvou a nepoznal jsem to :dih:

A být tebou jdu raději do menší výbavy a nižšího nájezdu - výbava se dá dokutit, koukni na ZaQikovo Trendanium X :mrgreen: Má vyšší výbavu než kdejaký titánko...

Bulit.Sven
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 28.01.2013 19:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký tip motoru

Příspěvek od Bulit.Sven » 28.01.2013 21:02

jsem si myslel že bude kritika na tento bazar, kord ten nájezd mě taky dostával, ale dá se zjistit, že to je stočené ne, i přes počítač? tipy rady, sem s nima, přes servisku by to šlo nebo přes vin? kord když je to 5 let staré a 83000km, z německa, bude mít tak 140 000 si myslim

jako snad první forum kde člověk dostane odpoveď snad do minuty :huraa:

takže z kritiky 1.6 tedy zbývá už 1.8:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

a tento můj favorit z bazaru Promotion Cars 2.0:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

jinak nájez by mohl být přes 1000km měsíčně, tudíž zhruba 12000km ročně

jinak aby mě ten dvoulitr v benzinu nesežral, takhle mám 1.8 16V ale s Fordem to nemá co společnýho zase :D

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od foki » 29.01.2013 00:43

myslis ze nemecka firma koupi pro sveho dealera za 25000euro auto aby najel 13000km rocne ? jak moc musi byt clovek naivni aby tomuhle uveril ? v nemecku plati ze firma potrebuje najet 50000km rocne aby se jim auto zaplatilo podivej se tady http://suchen.mobile.de/auto/ford-focus ... Country=DE jake jsou najezdy a ceny a kdyz to omezim na 90t km http://suchen.mobile.de/auto/ford-focus ... ence=DAILY a ejhle , ono to stoji 10000euro , kde ti promousáci berou tak levný ojra ? kdyz maji auto ktera jsou v nemecku za 10000euro u nas za 215t a jeste na to musi neco mit . to pak asi maji ojra tak za 17kc . :totlsmile:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký tip motoru

Příspěvek od foki » 29.01.2013 00:49

Bulit.Sven píše: dá se zjistit, že to je stočené ne, i přes počítač?
normalne neda , muselo by se hledat kolik to melo regeneraci a pocitat najezd mezi a nejak to dopocitat .
Bulit.Sven píše: jinak nájez by mohl být přes 1000km měsíčně, tudíž zhruba 12000km ročně
tak na takovej najezd rozhodne benzin

existuje jedno rčení , s benzinem jsi casteji u pumpy s dieselem v servisu .

Bulit.Sven píše:
jinak aby mě ten dvoulitr v benzinu nesežral,
co kdyby byl 2.0 s plynem ? 1,5kč /km oproti cca 2kc/km u diesela . navic vybiras model s DPF , ano da se vykuchat ale to taky neni zadarmo . :roll:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký tip motoru

Příspěvek od foki » 29.01.2013 00:57

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od miki21 » 29.01.2013 06:43

přesunuto 8)
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Bulit.Sven
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 28.01.2013 19:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Bulit.Sven » 29.01.2013 14:45

ještě se zeptám, když si na http://www.fordzona.sk zaplatím těch 5 euro, nebo 15 euro na 24h na kod, vyjede mi o autě všechno možné a podobně?
a co znamená DPF? slyším to poprvé. Díky

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6810
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Adow » 29.01.2013 14:49

Filtr pevných částí..
S tou fordzónou se napřed podívej, jestli tam jsou nějaké záznamy. Pak když si připatíš, tak se ti ukáží data a nájezdy km u nich..

Bulit.Sven
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 28.01.2013 19:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Bulit.Sven » 29.01.2013 15:05

takže radši bez PDF :D
jinak to obsahuje toto:
WF0SXXGCDS8E81502

NL
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
27.08.2008
Focus 2008-
Kombi
Série 40
2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emise stupeň IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"NL"
Bílá Frozen


New York / Ebony

prva registracia: 19-09-2008

diagnosticke zaznamy - stav km:
pocet zaznamov - 4


zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 1



Bez schránky pod podlahou č.2
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Bez sady zvláštního vybavení
Convenience Group No.8
Bez sady mark. přípravy pro trh
Marketingová úroveň 1
Sada - zlepšená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoušt.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Se standard.tón.skly
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
Bez popelníkové konzole
S chlazenou příruční schránkou
S minikonzolou nad hlavou
S Krátkou Podlažní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Prední podlahový koberec
Bez slunečních clon
Sl. clona s osv. zrcátkem levá
Sl. clona s osv. zrcátkem pravá
S kobercem nákladového prostoru
Se sys. řízení nákl. prost.úroveň 1
Stropní schránka-slun.clona řidiče
Bez stresního nosice
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
bez bederní opery sed. spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
Bez druhého klíče s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
S automat. stěračem čelního okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
Bez čištění světlometů
Bez Střešního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Bez upevnění Isofix
Bez náhradního kola
(+) Zadni tlumice standard
Hliník.kola s 20 paprsky 7,0 X 16"
205/55VR-16 BSW Tyre
Žádné pojistné matice s oky
Emise stupeň IV + DPF
Se Standardním Zavěšením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Bez protismykových desek
Sportovní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
4paprsk. volant kůže
S Regulátorem Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Konvenční přístroje - úroveň 3
S reostatem na sestavě přístrojů
S palub. počítačem
Less Tyre Inflation Monitor
CD navigace-specifické země
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
Se zadní parkovací pomuckou
Bez předního park. zařízení
Se zvedákem A/V
Pouze interface tel. BT/VC
Nižší verze s navig./CD/AM/FM rádio
ICE Feature Pack 22
S 6 reproduktory
Sada B přípr.na telefon-anglicky
Modul hlasové aktivace - Británie
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Bez elektrické zásuvky
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Bez Světel Pro Jízdu Ve Dne
S Předními Mlhovkami
S černými rámečky světlometů
s osvetlením prostoru pro nohy
Se stropní svít/mapovým světlem
Se stropní svítilnou vzadu
Koncová světla - úroveň 1
S automatickým ovládáním světlometů


takže by to něco našlo? Viz označeně červeně

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6810
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Adow » 29.01.2013 15:27

Jj, když si to zaplatíš, tak se ti ty záznamy ukážou.. Je tam datum a k tomu nájezd km.

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Wolodyjowsski » 29.01.2013 16:04

Podle mě nej motorizace - menší nájezd cca do 20 000/rok
Duratec 1,6 74 kW
Duratec HE 2,0 tušímže 103 nebo 107 kW to má

Vyšší nájezd:

Brikeťák: 1,8 TDCI
nebo "sporák" Duratec HE 2 litr zplynovaný na LPG

1,6 TDCI nad 150 000 bych určitě nebral a už vůbec nic od nejprofláknutějších buzen v Brně :bebng:

Jinak tam píšou "původ Německo" a je to tradiční Holanďan. Asi maj nový německý razítka do servisek a dost tiskopisů v němčině...jinak si to neumím vysvětlit. :nunu:

Pokud chceš jít sám pro ojetinu (a ptáš se např. "co je to DPF") tak při vší úctě na 99 % drsně narazíš, zvláště ve vodách, ve kterých dosud lovíš.
Pokud to chceš mocí mermo koupit sám, musíš jet jinam.

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2984
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od solfan » 29.01.2013 18:00

Bulit.Sven:
vyuzi to, ze Wolodyjowsski ti tu dava rady, za ktore si zvycajne pyta peniaze a tu to mas zadarmo...daj si povedat. myslim ohladne bazarov.
ohladne motorizacii tu toho najdes hafo, v podstate v kazdom vlakne tu v sekcii prodej nakup...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Ford Focus rada jaký typ motoru

Příspěvek od Ma.rt » 29.01.2013 21:06

Ted je nejaka moda dieselu, v praci se taky vsichni divi, ze mam benzin, "Vzdyt te to musi sezrat" :D a kdyz rikam, ze ted po Praze jezdim za 9 a dalky v lete i do 7 a v podstate bez problemu, tak uz to tak jednoznacne nevypada. 12tkm je cca taky muj rocni najezd a i kdybych mel 20tkm, vezmu zase benzin - tedy u ojetiny. Co vidavam, kdyz me nekdo sveze, tak po meste tam na dieselu taky sviti nejakych 7-7,5 a netopi to. A to focus 2.0 bude ve spotrebe jeste lepsi nez moje auto
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti