Ahoj, zdravím všechny přátele tohoto auta. Rád bych se zařadil mezi Vás spokojené příznivce fordu focus. Ujasnil jsem si co chci a je to jasné, kombi,2,0tdci,ghia,titanium,aut.klima,manual,od 2008,do 140tis km,do 210tis kč.
Kdyby jste o nějakém podobném voze věděli,budu rád za každou informaci. Prozatím jsem si našel dvě auta ze všech možných inzerátu co mě zaujala a to:
http://www.tipcars.com/ford-focus/20-td ... 42583.html vin:WF0SXXGCDS8L19404
a http://www.superauta.cz/nabidka-autobazaru/2293-88j vin:WF0SXXGCDS9J52196
Budu moc rád za každou vaši připomínku nebo názor, případně za ověření km či stavu, cebiu se mi zatím nechce platit.
diky moc
Koupě ford focus 2,0 tdci
- petr16
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02.06.2012 08:45
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Koupě ford focus 2,0 tdci
No dva roky starej focus titanium 2,0 tdci z Itálie s najetými 69 000km za 209 000 Kč? Nejrychlejší cesta do průseru. Na to první jsem ani nekoukal. Doporučuju si najet mobile.de a zjistit, jaká je obvyklá cena za podobné auto a od toho se odpíchnout. Nikdo není lidumil, zvláště v Čechách ne a nikdo nemá kontakty na lidumily v Itálii. Buď havárka, nebo stočenka.
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Koupě ford focus 2,0 tdci
Pokud chceš být spokojený, tak si fórum znovu přečti a vyvaruj se některých chyb.
To, cos vybral je potencionální zdroj problémů. Jak píše výše kolega, tak to může být po havárce a nebo stočenka a nebo obojí. Dále kombinace ojeté nafty a motoru 2.0 je také zaděláním si na vyšší investice, než je zdrávo.
Co nejlépe si prověř jak auto, tak prodávajícího a jdi do benzínu, z dlouhodobého pohledu se to vyplatí.
To, cos vybral je potencionální zdroj problémů. Jak píše výše kolega, tak to může být po havárce a nebo stočenka a nebo obojí. Dále kombinace ojeté nafty a motoru 2.0 je také zaděláním si na vyšší investice, než je zdrávo.
Co nejlépe si prověř jak auto, tak prodávajícího a jdi do benzínu, z dlouhodobého pohledu se to vyplatí.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Koupě ford focus 2,0 tdci
Presne tak. S 2.0TDCI sa NEDA jazdit na spotrebu. Ten zatah je tak silne navykovy, ze inak ani jazdit nebudes. A ked takto jazdil predosly majitel tych 150 - 200 tisic km, tak sa na opravach nedoplatis. Budem sa opakovat, ale dam priklad :
- kupene s 80k km na budiku, v reale 137 tisic
(preco nie 200k ???)
- okamzity ponakupny servis - rozvody, filtre, naplne atd., ked sa mechanik vyjadril, ze v motore bol kua husty olej, zacal som tusit prvy pruser
- po 600 km prve sklamanie - nutna vymena turba, pretoze zacalo spievat (ahaaa, preto tych iba 137k)
- po dalsich 20 tisic km na znackovu naftu (Slovnaft a OMV) nutna vymena vstrekovacov - auto zacalo dymit a blbnut pri startovani za studena, vstrekovace vymenene za jazdene, vacsina problemov zmizla, problemy so studenymi startami sa posunuli o 10 stupnov Celzia dolu
- po dalsich 10 tisic sa ozvala spojka s dvojhmotou (ako oprava prival najhnusnejsich nadavok spolu so zapnutim radia na vyssiu hlasitost)
- po dalsich 1000 km slo auto do vykupu so slovami Kachle s viac ako 100k nikdy vice, radeji kulku do palice
- 3500 km absolutne spokojny a stastny majitel FFII 2.0i, okrem naplni a paliva ma zatial auto nestalo ani cent (klop klop na drevo)
Ake mravne ponaucenie z toho vyplyva ? Ked 3 - 4 rocny jazdeny diesel, tak do 100 tisic km ! Ten ale nebude za 7 tisic EUR...
- kupene s 80k km na budiku, v reale 137 tisic

- okamzity ponakupny servis - rozvody, filtre, naplne atd., ked sa mechanik vyjadril, ze v motore bol kua husty olej, zacal som tusit prvy pruser
- po 600 km prve sklamanie - nutna vymena turba, pretoze zacalo spievat (ahaaa, preto tych iba 137k)
- po dalsich 20 tisic km na znackovu naftu (Slovnaft a OMV) nutna vymena vstrekovacov - auto zacalo dymit a blbnut pri startovani za studena, vstrekovace vymenene za jazdene, vacsina problemov zmizla, problemy so studenymi startami sa posunuli o 10 stupnov Celzia dolu
- po dalsich 10 tisic sa ozvala spojka s dvojhmotou (ako oprava prival najhnusnejsich nadavok spolu so zapnutim radia na vyssiu hlasitost)
- po dalsich 1000 km slo auto do vykupu so slovami Kachle s viac ako 100k nikdy vice, radeji kulku do palice
- 3500 km absolutne spokojny a stastny majitel FFII 2.0i, okrem naplni a paliva ma zatial auto nestalo ani cent (klop klop na drevo)
Ake mravne ponaucenie z toho vyplyva ? Ked 3 - 4 rocny jazdeny diesel, tak do 100 tisic km ! Ten ale nebude za 7 tisic EUR...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- petr16
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02.06.2012 08:45
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Koupě ford focus 2,0 tdci
Lock, auto dnes koupeno,viz galerie:)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů