malý výkon motoru

paja1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26.06.2010 22:25

malý výkon motoru

Příspěvek od paja1 » 26.06.2010 23:03

Potřeboval bych poradit,mám problém s výkonem motoru u svého fordíka 2,0 TDCi S-Max.Motor jako by byl bez turba téměř
žádný výkon.Objevila se závada nízký přetlak turbodmychadla.Turbo je zrepasované,podtlakové hadičky i ventil v pořádku.
Palivový i vzduchový filtr vyměněn.
Nemáte někdo podobnou zkušenost diky.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od V12 » 28.06.2010 10:58

Su 3 zasadne moznosti :
1. prasknuta hadica na trase od turba do IC alebo z IC do motora;
2. vadny IC;
3. zle repasovane turbo.

Nic ine to byt nemoze. Skontroluj, ci nemas problem s hadicami a medzichladicom, ak bude vsetko OK, je to na tom turbe. Kolko mas kilometrov, ze Ti ho na 2.0 repasovali ? Inak je tu zaujimave hlasovanie ohladom problemov s turbami - http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=21610
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

paja1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26.06.2010 22:25

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od paja1 » 28.06.2010 11:31

Mám najeto 170tis. km.,hadice jsou v pořádku i turbo,teď jsme zjistily,že je asi problém se zpětným vedením výfukových plinů,EGR ventil je buď zaseklý nebo se zadrhává ale pořád hledáme, kdyžtak dám vědět, diky za rady.

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od zuntak » 30.06.2010 12:34

No počkej Egr ventil je funkce že vrací teplý plyn z výfuku zpět do sání(tam jsou z toho takový sračky že jsem se divil,musí ty písty pěkně zkoušet) a myslím že pracuje v určitých otáčkách spíš bych kouknul na ty hadice,podtlaky co ti dělaj náklon lopatek a vše okolo turba,jinak jestly to máš po repasi tak bych dal reklamačku

paja1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26.06.2010 22:25

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od paja1 » 30.06.2010 19:42

Diky za rady,ale uz jsme na to snad přišly,je ucpaný filtr pevných částic a přitom jsou tam dvě sondy jedna na vstupu,druhá na výstupu, porovnávají rozdíly mezi sebou a pokud zjistí rozdíl tak by to mělo napsat chybu,alespoň tak jsem to vyčetl v manuálu,ani ve fordu neví proč to nic nenapsalo a říkaly že ten filtr má životnost 160tis. km. což se mě nějak nezdá.Odpojily jsme výfuk,byl jsem to projet a autko jede jako dřív.

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od zuntak » 30.06.2010 22:29

Tak to máš ucpaný DPF ventil takový jakoby katalizátor hned za turbem,tak to bude drahá výměna protože to se nedá rozebrat je to zavařený,tam jdou dvě hadičky k porovnávacímu členu je zboku u baterky,nestačily by jen profouknout hadičky jestly nejsou ucpaný,tohle by mělo ale vyhodit chybu to je divný,a Eolis jsi měl nebo máš nádržku prázdnou.Jo to je kokotinka na emisní normu Euro 4,to bych měl radši Euro 3 a byl by klid od takovejch věcí

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od V12 » 01.07.2010 11:47

DPF je filter, nie ventil. No myslim, ze keby bol upchaty, diagnostika by to mala zistit. Leda ze by bola preprogramovana RJ a tym padom riadenie vypalovania a kontrola DPF odstavena. Je to auto z doveryhoneho zdroja ? Ak nie, je mozna aj tato alternativa, to ale smrdi podvodom. Najvacsi problem je v tom, ze taketo situacie sa budu vyskytovat coraz castejsie, pretoze vacsina dnesnych aut v D ma DPF. Nemec nikdy nebude investovat 1000 € do stareho auta, to ho radsej preda bazarosovi a ten sa o RJ postara, aby neprisla na konciaci DPF a auto s vyhodou preda nejakemu nestastnikovi, ktory o tomto probleme nevie.
Za "normalnych" okolnosti sa DPF rozreze, vykucha a zavari, potom nasleduje preprogramovanie RJ motora, pretoze rozdiel tlakov plynov na vstupe a vystupe DPF by bol prinizky a to by opat generovalo chybovy stav. Tato uprava zabezpeci, ze sa filter uz nezanasa plus zopar benefitov k tomu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od zuntak » 01.07.2010 12:41

sem se předběhl je to filtr na výfukovým potrubí pak je za ním katalizátor,už jsem někde slyšel že kuhaly ale pak se musí změnit hodnoty v jednotce,byly s tím ale problemy jinak ten filtr stojí něco kolem 26tis(nevím to přesně) to je jasný že nedá němec do toho kačky radši tohle udělaj za pár éček,mám za to že to někdo už tady dělal vyndal ho propláchnul,nechal uplně vyschnout pročistil trubičky k porovnávacímu členu a jezdí dál bez problému ale musel dát nějakou nezávadnou kapalinu na výplach aby to nenarušilo tu mřížkovinu ve vnitř jen vyčistilo ,,saze z nafty",proto já když jedu ta to nechám chvilku ve vysokých otáčkách aby se to ,,vypláchlo výfukem"

paja1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26.06.2010 22:25

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od paja1 » 01.07.2010 21:03

Jo taky jsme ho vykuchaly a jezdí to normálně bez chyb,ale někdo říká že se musí někdo že nemusí přeprogramovat řídící jednotka tak nevím,zatím to nic nepíše.Může se něco pokazit,když se to nepřehraje máte s tím někdo zkušenost?Nový filtr stojí okolo 28tis. a do toho se mě moc nechce.Diky za odpovědi.

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od zuntak » 01.07.2010 22:13

PODLE MĚ TO MOTORU NIC NEUDĚLÁ AKORAD NA EMISÍCH BY S MOHLO NĚCO UKÁZAT ALE NEVÍM NEZNÁM NIKOHO KDO BY TO MEL BEZ VNITRKU.MYSLIM SI ZE BUDOU ASI TROSKU ROZDILNE HODNOTY SPALIN

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od V12 » 02.07.2010 09:31

Riadiaca jednotka sa musi preprogramovat po vykuchani DPF, pretoze by nevznikal potrebny rozdiel tlakov na vstupe a vystupe. Ked sa filter iba precisti, preprogramovanie nie je potrebne. Po vykuchani je naozaj aktualna otazka spalin - ale nie ich zlozenie, skor dymivost...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Lukynho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 11.06.2009 20:32

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od Lukynho » 17.07.2010 22:15

To je zajímavé!!
pokud jste ho kompletně vykuchali tak to musí hlásit
chybu.

Ještě mam na tebe otázku ty jsi měl tyhle problémy
dlouhodobě tzv. i po ujetí cca 1000km nebo jsi to
vzdal a šel kuchat.

Já mam tento problém ve smyslu, že po cca 600-800km
kdy by mělo probíhat vypalování DPF tak mam motor
hlučnější a bez výkonu.
Ale pokud vypnu motor a poté zapnu tak vše běží OK po dobu cca
10km pak zas znovu a druhý den je vše bez problémů
po těch cca 600-800km.

Připadá mi, že se zasírá čím dál tím víc a je otázkou kdy se posere
definitivně ten DPF posranej filtr - EU výmysl ať žije ekologie.

Dát za snížení emísí o cca 15% = 25 000 Kč včem je ta logika???
Já musim celej měsíc makat na ten filtr a při své práci
používán spoustu zařízení apodobně a vytvořím tolik emisí
které, autem asi nedoženu tak fakt nevim proč ????

To je jako přidávání biolihu do paliva?????
to že se to nevyplatí vědí na celém širokém světě!!!

No nic sem se rozvášnil.

Zduř
Ford Focus II SPORT 2.0 TDCi combi. 12/06

paja1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26.06.2010 22:25

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od paja1 » 18.07.2010 08:22

Ahoj,mě to udělalo z ničeho nic,prostě se rozsvítila kontrolka motoru a přestalo to jet jak bez turba.Zapnutí a vypnutí klíčku na to nemělo vůbec vliv prostě to nejelo čím dál víc a pak to začalo i cukat asi jak už to bylo úplně ucpané.Napsalo to chybu nízký tlak turbodbychadla tak jsme ho nechaly pro jistotu vyčistit.Když jsme ho montovaly zpět tak mě napadlo že to pujdu projet bez výfuku a ono to jelo jako dřív.Tak jsem ho normálně vymlátil ven a je 29 litrů bych za něj nedal je to stejně zbytečná věc.Zajímavé je že i když je ten filtr pázdný tak jsem to měl na diagnostice a tam to normálně píše že regenerace
proběhla v pořádku tak to nechápu.

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od zuntak » 18.07.2010 10:39

paja1-tys ho vykuchal a pak už jsi ho tam dal bez vnitřku a ono to jelo bez chyb?Nemusel jsi měnit někde v jednotce hodnoty podtlaků?Jak dlouho už jsi bez filtru najel?A furt bez poruchy?

paja1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26.06.2010 22:25

Re: malý výkon motoru

Příspěvek od paja1 » 18.07.2010 21:34

Jo filtr je vykuchaný,mám od té doby najeto asi 2000 km. a zatím bez chyby.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů