Tak jsem si konečně minulé pondělí dojel pro Turniera do DE a doufám jen, že se mi dlouhá cesta vyplatila. Auto vypadá zachovale a je hlavně čerstvě po servisu! Na české TK mi technik oznámil, že je to stav nového vozu a na emisích naměřeny "nulové" hodnoty
Celá akce - prohlídka, vyzkoušení, dohoda o ceně, předání peněz do majitelovy banky, odhlášení, pojištění a výroba 5ti denních "žlutých" převozních značek zabrala cca 2hod.!!! Ty úřady tam jsou trochu jinde, než u nás.
Je fakt, že jsem auto až tak nezkoumal a věřil jak majitelovi (německý chirurg), tak servisním údajům, což jsem si ještě předem zjišťoval.
Nečekal jsem, že auto bude naleštěný, jak v tureckých bazarech a majitel nic neskrýval. Na interiéru je vidět, že tam prostě nelezl 2x měsíčně s kokpit-sprejem a prostě auto používal. Nicméně nepoškozený, takže mě čeká jen vyčištění a trocha leštěnky, jak jsem zvyklej
O odřenině na z.nárazníku vlevo a na blatníku vpravo jsem věděl předem a počítám s opravou. Jinak zase vše zachovalé..
Tak jsem zatím moc spokojen a zkušenost s vlastním dovozem jen perfektní.

Mám trošku problém, že jsem nechal v DE na úřadě malý techničák, ale dá se to vyřešit prohlášením o ztrátě při přihlášení u nás nebo ho zkusit nějak "dohnat" a nechat poslat.
Jen stále nemůžu pochopit, co vede tyhle majitele 2,5roků starýho auta v perfektním stavu k prodeji

Vždyť na tom prodělal gatě, cca 17.000 Euro, když pořizovací cena byla tenkrát 28.000,-euro!

Ale tak to prostě na západ od nás asi chodí.. Nakonec jsme oba spokojení, doktůrek si půjde pro nový VOLVO X60 a já mám taky pocit nový káry
Tu je jedna foto (počasí špatný..):
