Jde o přidání 6 převod. stupně,našel jsem něco u jiných značek ,úprava cca 30 000,-Kč.
Ale o úpravě FF2 jsem nic nenašel..
Musím přiznat ,že v tomto směru je FFI mnohem lepší...










 Jedna sa "len" o prevodovku ... Zrejme by to sice bolo nerentabilne, ale nie nerealne. Napr. ja by som tiez bral 6 kvalt. Ale s tym ze jednotlive prevodove stupne by boli kratsie a tym padom pruznejsie ako doteraz ...
 Jedna sa "len" o prevodovku ... Zrejme by to sice bolo nerentabilne, ale nie nerealne. Napr. ja by som tiez bral 6 kvalt. Ale s tym ze jednotlive prevodove stupne by boli kratsie a tym padom pruznejsie ako doteraz ...
Mysli tym zrejme ze FFI. (hlavne 1.6 s 3.82 vyslednym prevodovym pomerom) ma velmi dlhe prevody a tym padom na dialnici pri 130 km/h na 5. stupni motor toci len nieco cez 3100 otacok, co ma za nasledok teoreticky mensiu spotrebu. V praxi je to vsak trochu otravne lebo 5. stupen pod 120 km/h "nevladze" zrychlovat a tak treba viac tocit 4. ... Najhorsie je to ale v meste pri zapche - ked sa auto este hybe, ze nejde dobre zaradit 1. stupen a 2. je na prudsie zrychlenie este podtocena ... Jednoducho na rychlejsie dialnicne tempo je to O.K., do mesta ani velmi nierastas12 píše: Musím přiznat ,že v tomto směru je FFI mnohem lepší...





Diky foki za tip, zkusim o tom neco vystourat. Nenapadlo me uvazovat o zamennosti dilu mezi FII a FIII. Prevodovka z FIII ecoboost by mela byt take rozhodne dostupnejsi, nez z FII ST...foki píše:mozna ze by slo dát prevodovku z noveho ecoboosta ale nevim jak poloosy atd







Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů