Focus 1,8
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.10.2008 23:39
Focus 1,8
Chci koupit Focus, mam omezeny rozpocet a 1,6ka je vzdy drazsi nez 1,8 ptam se co je na 1,8 horsi nez 1,6 krom spotreby coz je samozrejmost, jake jsou konstrukcni rozdily? rozvody ma resene jak, respekitve co se kazi u 1,8 .. ohledne te spotreby ma dle spritmonitor.de 1,8 spotrebu vyssi o 0,7L coz mi prijde adekvatni vyssimu kroutaku a poctu kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.10.2008 23:39
Re: Focus 1,8
bavime se samozrejme o fofo1 kombik nebo hatch je jedno, dokonce ty tabulky ktere tady jsou ve vlaknu 1,6 nebo 1,8 vykazuji spotrebu na stejny gumach rozdilnou o 0,6 litru.. jedina vada 1,8 co sem nasel proti 1,6 je snimac polohy skrtici klapky coz podle me neni zadny velky problem
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Focus 1,8
no,si si pekne odpovedal,takze ak pohladas,najdes aj dalsie informacie



-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.10.2008 23:39
Re: Focus 1,8
hledal sem uz predtim ale nic dalsiho sem nenasel 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 1,8
rozvody jsou podobne akorat vic kladek podle rocniku , filtry a oleje stejne , oproti 1,6 se na ni daji sehnat ruzne dily na motor , jako šály , krouzky , atd .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Focus 1,8
na 1.8 nebude špatného nic konstrukčně má snad blíž k 2.0
...a levnější bude kvůli velké poptávce po 1.6, která se obecně doporučuje kvůli kombinaci výkon/spotřeba proto ta poptávka. Já bych se 1.8 vůbec nebál. Odborníci vyvrátí nebo potvrdí..tak 1.6 je snad i novější motor, 1.8 se s menšími úpravami používá už nějakej pátek

Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.10.2008 23:39
Re: Focus 1,8
aha tak to je ta 1,8cka z escorta?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Focus 1,8
já mám za to, že ano papírově jsou v podstatě shodný, stejně jak 1,8 z mondea.. to má akorát o něco níž položenej točák... jediný co vim, že maj jinak udělaný rozvody s automatickým napínákem
ale počkej co řeknou lidi co do toho vídí víc
ale počkej co řeknou lidi co do toho vídí víc

Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- Jezek
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Focus 1,8
Rozdíl pár desetin z 0-100 km/h mezi 1.6 a 1.8 je zanedbatelný a v dnešní době se každá decka benzínu počítá.Když k tomu přidáš, že jde o konstrukčně starší motor vyjde ti proč všichni shánějí 1.6
Tenhle motor byl už v I. mondeu a to bylo o třídu větší auto.Takže si myslím, že poslední věc co mi na autě odejde bude motor
U mne je spotřeba druhořadá, tolik toho nenajezdím, ale když jedu tak se chci pořádně svézt.
A přiznejme si, občas je fajn potrápit v kopci nějakýho namachrovanýho blbečka s rádoby votuněnou károu, kterej se mi lepí na zadek.
Tenhle motor byl už v I. mondeu a to bylo o třídu větší auto.Takže si myslím, že poslední věc co mi na autě odejde bude motor

U mne je spotřeba druhořadá, tolik toho nenajezdím, ale když jedu tak se chci pořádně svézt.
A přiznejme si, občas je fajn potrápit v kopci nějakýho namachrovanýho blbečka s rádoby votuněnou károu, kterej se mi lepí na zadek.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Focus 1,8
ja bych volil urcite 1,6ku. 1,8ka neni spatna, ale ve meste a kdyz ji budes slapat na krk bude zrat podstatne vic nez 1,6ka. A s tou 1,6kou neni vubec spatny svezeni. ja na ni rad vzpominam jeste z escorta a tam mela "jen" 66kW
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 1,8
Já osobně bych 1,6 nechtěl, když jsme s tím jeli na dovolenou, tak plně naložený auto v kopcích na dálnicích prostě nejelo, byla to hrůza. Pokud pak chceš jet, tak na to musíš šlapat při tak naloženým autě a spotřeba leze docela dost nahoru. Aby jsme se drželi slabší jedna dvojky fiata, tak jsme museli jet v průměru za 7,5l na sto, což s nyní mojí jedna osmičkou bude totožný a nebudu muset to honit. Dále bych pak bral ohled na to, že 1,6l prostě žerou olej, tudíž podle mě ty motory nevydrží tolik co silnější 1,8, která mi nepápne ani decku a to mám najeto víc než kámoš na 1,6 a to s tím lítám jako prase.
Takže shrnutí:
1,8l 16V
- vyšší spotřeba cca o půl litru
+ větší výkon
+ nežere olej
+ víc vydrží (můj názor)
+ kotouče vzadu
+ ASR
1,6l 16V
- žere olej
- nejede
+ menší spotřeba
+ hezčí zvuk při použití sportovního filtru
Takže shrnutí:
1,8l 16V
- vyšší spotřeba cca o půl litru
+ větší výkon
+ nežere olej
+ víc vydrží (můj názor)
+ kotouče vzadu
+ ASR
1,6l 16V
- žere olej
- nejede
+ menší spotřeba
+ hezčí zvuk při použití sportovního filtru
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Focus 1,8
No ze by se 1,6ka musel honit kvuli 1,2ce ve fiatu, to snad ne
je to subjektivni, nekomu to staci, nekomu nestaci 100kW. Ja jsem mel focuse 1,6 pujcenyho, byli jsme v tom 4 chlapi, kazde v prumeru min. 90kg a docela to jelo prijemne. a to jsme jeli po D1

je to subjektivni, nekomu to staci, nekomu nestaci 100kW. Ja jsem mel focuse 1,6 pujcenyho, byli jsme v tom 4 chlapi, kazde v prumeru min. 90kg a docela to jelo prijemne. a to jsme jeli po D1
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 1,8
Nekecám, ta 1,6 normálně nestíhala jak přišel kopec. Ono Fiat je sám o sobě lehčí o 200kg a má lepší převody, takže to vysvětluje proč Focus nestíhal.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Focus 1,8
No tos asi nesedel v 1,6 ktera je fakt v poradku... Ja kdyz porovnam motory co sem ve fofu mel a ten co tam mam tedka je to nebe a dudy... Mame doma 1,8 kratkou a odezva na pokyn plynu neni tak dobra, celkove motoru chvili trva nez se k necemu rozhoupe, jasne mam tady jeden usek kde zkousim auta, muj 1,6 kombik udela navrsku kopce 170 a matcina kratka 1,8 180, fiesta 1,3 tam udela 140, ale mati jezdi s 1,8 kratkou za 9 a ja s 1,6 dlouhou za 7,5
Navic 1,6 je tizsi pri jizde a je i jakoby pruznejsi... Ja osobne bych bral zase jenom 1,6...

- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Focus 1,8
Tohle asi nema cenu to dohadovani, kazdej si bude tvrdit podle toho co ma doma. Ale sam neveris tomu ze 1,6l je pruznejsi
A pokud si to myslis, tak fakt neni, a reakce na plyn? - Okamzita jak v 1,6l. Proste 1,8 je ve vsech parametrech lepsi, jen ve spotrebe ne. Ale to ozelim, aspon to nezere olej, a mam kotouce vzadu a asr.

Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů