Duratec HE tuning

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Duratec HE tuning

Příspěvek od bee » 03.03.2009 01:19

A JE TO TU! 8O :D :D :D
S potešením môžem ako prvý oznámiť majiteľom/tunerom DURATEC HE motora,
že bol predvedený a bude na trh uvedený kit paralelných throttle bodies s fly/drive-by-wire ovládaním a Dreamscience tuningom
(tj. pre elektronický plyn, použiteľný s originálnou ECU/PCM bez nutnosti špeciálnej ECU) :idea:
Viete čo to znamená :mrgreen:
Zdroj
web výrobcu
stránka produktu
TB-FlyByWire.jpg
Naposledy upravil(a) bee dne 03.03.2009 08:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od vcedula » 03.03.2009 07:26

ze robis objednavku ? :)
Z mojho pohladu asi nablizsi rok ziadna vazna zmena nepripada do uvahy, takze si pockam na tvoje vysledky :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od TripleJay » 03.03.2009 08:19

Nebude tam cena radovo v tisicoch libier? Ja co viem ze na Clio II Sport robia napr. v UK turbo kit, zo 172/182k na 230k za vyse 5k libier, maju v ponuke aj throttle body kde udavaju +30hp a cena je 2.5k libier...
Druha vec je ze taky narast nicim inym nedosiahnes, no...

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od bee » 03.03.2009 08:32

jasne ze to nebude "za hubicku", predpokladam cenu na urovni 1200-1500 libier, max do 2000, uvidime, kazdopadne idem setrit :mrgreen:

Uživatelský avatar
madbugie
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1637
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SK - Trnava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od madbugie » 03.03.2009 08:53

taka blba otazka (sak sa ucim ne?) ako to filtruje vzduch ked je tam taketo priame sanie? su tam nejake filtre proti prachu alebo to ide direkt?
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta :-) + 100 fordích koníkov
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Anndy » 03.03.2009 11:24

Ja mam este jednoduchsiu otazku - teda dve.

1. preco si myslis, ze to pojde aj na 1.8, resp. ze to bude mat ten isty efekt?
2. co tym vlastne dosiahnes? :D (kolko konikov navyse plus nejaku rozumnu charakteristiku?)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Miguelicek
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2745
Registrován: 09.08.2008 16:31

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Miguelicek » 03.03.2009 18:35

Taky sem zvědavej.... :D

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od bee » 04.03.2009 09:50

O moznostiach zvysenia vykonu DURATECu, zhrniem takto:
1. bez vymeny vnutornosti sa da bezpečne zvysit vykon do urovne 200 ~ 220 koni
2. na zvysenie vykonu staci nove sanie - paralelne TBs bud s karburatormi alebo vstrekmi + specialna ECU (a ste na tych 200k u dvojlitra, vid clanok-link nizsie)
3. tento kit bude ako prvy fungovat s upravenou (flashnutou) originalnou ECU
4. vsetky DURATEC motory su az na drobne detaily totozne, objemy v rozsahu 1.8 - 2.0 - 2.3
5. ptento kit je tzv. "bolt-on", t.j. "prisrobujes a ides", ak sa motor pokazi, vymenis motor, prehodis kit a znova "ides"
6. DURATEC HE je cenovo najefektivnejsi motor sucasnosti pre racing, cena noveho standardneho 2.0 cca ~2000 libier :)
7. TBs kit je efektivny v pomere cena/vykon + zivotnost (prakticky neobmedzena, nema namahane pohyblive sucasti)
Zakladny clanok o tuningu v eng: http://www.sbdev.co.uk/History_files/Hi ... Tuning.htm
iny zdroj: http://www.burtonpower.com/technical_1/duratec_he.aspx
Přílohy
DHE_Range_Leaflet4_2003.pdf
(209.42 KiB) Staženo 307 x

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Anndy » 04.03.2009 10:14

Pytam sa debilne sorry. Ale ak nechcem sportovat, ma to nejaky vyznam? napr. par konikov navyse by mi stacilo, avsak nechcem prist o plenie emisnych noriem a podobnych sprostosti.
V takom pripade to asi nema vyznam, predpokladam.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od zirafak » 04.03.2009 10:17

To pre teba nieje vobec anndy :wink:

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Anndy » 04.03.2009 10:23

tusil som to :D hehe.
Ale vykon motora vyssi (za rozumny peniaz) ten mi nesmrdi :D. 200k nechcem, neboj.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od bee » 04.03.2009 10:33

Presne tak, pre normalnu prevadzku by bol vhodnejsi turbo kit alebo kompresor, ten zvysi krutiaci moment odspodu...
Žial takáto úprava nie je v dostupná pre EU fofo II, Jam sport robí kompresor pre DURATEC,
ale my co mame fofo by sme museli na rozdiel od Fiesty ST obetovať klímu a je to aj tak sialene drahe :roll:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od vcedula » 04.03.2009 10:37

ono ide hlavne o to, ze kazdy motor je stavany na urcite zatazenie. Normalne vyrabane EU motory su vacsinou konstruovane az po mechanicky limit, aby setrili naklady. Tento motor je robeny s velkou rezervou a preto je tu moznost menit niektore jeho casti a tym zvysovat vykon bez vyrazne negativneho vplyvu na zivotnost. Toto si treba uvedomit. Je to nieco podobne ako ze dodavaju motory elektronikou nastavenu o 20 PS nizsie, pritom predavaju aj tie iste motory nastavene elektronikou na +20 PS.

Avsak toto co pisal bee je skor tahane smerom na racing. Tzn ze pri vyvoji sa nebral ohlad na to, ako to taha medzi 2-3 tisic otackami, dolezite je medzi 4.0 - 6.5 tisic otackami. Ak by si Anndy chcel takuto upravu, tak musis s tym ratat. Je dost mozne, ze pod 3 tisic by to islo este pomalsie ako doteraz, ale nad 3 tisic by to ficalo omnoho lepsie.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Anndy » 04.03.2009 11:24

Diky, diky za vysvetlenie. Je to jasne. Nic pre mna :D. To je tak vzdy, pre normalne jazdenie. Keby som chcel lepsi motor, mal som si ho kupit rovno! :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od vcedula » 04.03.2009 12:30

ale cesta kompresora nie je odveci....
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host