Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 08.09.2008 11:44

Diagnostika hlasi chybu tlaku paliva. PREJ. KDYZ TO NAPICHNEM JINDE, tak tam zadna chyba nevybehne.

Auto netaha odspodu a coudi. Pak se rozbehne a taha. Jak se da noha z plynu na delsi dobu, zacne se zase dusit. Turbo, EGR atd prej chodi dobre...rikali odbornici.

Servis Ford, kde jsem byl na diagnostice, mluvi o nejakym redukcnim ventilu .....a kdyz to nepomuze, tak o oprave palivovyho cerpadla ...coz uz je ale za tezky penize :-(

Mate nekdo napad, jak to resit?
Naposledy upravil(a) PajaPr dne 19.09.2008 16:01, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba tlaku paliva

Příspěvek od vitut » 10.09.2008 17:18

Sorry, ze se v tom hrabu zase ja .... :-)

Diagnostika hlasi snizeny tlak paliva ve vysokotlakem systemu? A nepousti nejaky vstrikovac do prepadu?
Nejaky redukcni ventil tlaku na cerpadle je, pry je vymenny, ale nevim, jestli je zrovna na podavaci casti ...

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Chyba tlaku paliva

Příspěvek od PajaPr » 11.09.2008 15:57

Ja to pochopil tak, ze spis zvyseny. Rikali, ze tam jde paliva moc, proto se to pri rozjezdech dusi a coudi. To je jejich hypoteza a resit ji umi jen tak, ze by ten ventil vymenili a videli by. Mozna to tim proste neni. Nechat znackovej servis experimentovat se ale trochu obavam :-)

Jinak si samozrejme vitan :-)

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Chyba tlaku paliva

Příspěvek od PajaPr » 16.09.2008 16:45

Tak mi to tady napich kamos na diagnostiku a tlak to ukazuje spis nizsi. Dostal tam 1.4 Bar. Ma bejt 1.6 Bar od cca 3000 otacek. Takze se nam ta teorie soudruhu z Fordu nezda. Sice tlak je o neco nizsi, ale ze by kvuli tomu ze tam jde min paliva melo coudit auto??? Vzdyt to nedava smysl.

Si mysli(me), ze ten coud je kvuli seklymu EGRu. Mam jeden z roku 2004 (vrakac), zkusime zkontrolovat funkci a vymenit to. Treba to pomuze.

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Chyba tlaku paliva

Příspěvek od PajaPr » 19.09.2008 15:55

Tak jsme vzali EGR z vrakace napojili ho na podtlakovou hadicku a koukali co dela.
- na volnobeh se za chvili otevre!!!! Jakmile vyveva vytvori podtlak.
- pak se prida plyn a on se zavre!!!
Podle nas chodi ovladani EGR obracene. Nebo se pletem?

Nevi nekdo, cim to muze bejt?
Zatim sem vrazil do privodu k EGR sroub a projedu to. Ale prvni vjem je takovej, ze problem trva. Tak fakt nevim.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 21.09.2008 22:18

Ze je ventil otevreny pri volnobehu by melo byt spravne. Kdyz pridas plyn, tak se zavira, aby nesel tlak do vyfuku ... Nebo jsem ten obraceny chod pochopil spatne?

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
listicka12
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od listicka12 » 23.09.2008 13:15

máš ucpané vstřiky, že jo ? malý tlak railu ,přepadem ze vstřiku hezky zpátky
1.8 TDci , 85 kW, 2003

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 23.09.2008 14:58

listicka12 píše:máš ucpané vstřiky, že jo ? malý tlak railu ,přepadem ze vstřiku hezky zpátky
To jsem si myslel taky, ale PajaPr tuhle moznost vylucuje ....

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 23.09.2008 16:37

Kluci ja uz to nevylucuju. Mame to cely vyndat a poslat nekam? Nebo je mozny to nejak vycistit u beznyho servisaka?

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 23.09.2008 16:46

Je to fakt, EGR jsme defacto vyloucili. Uz neni v systemu. Jede to rozhodne lip, prestalo to hulit, ale v poradku to neni. Odspodu to netaha, oziva az nad 2tis. Takze uz zbyva opravdu jen ten palivovej okruh.

Jak se ty vstriky resi? Zvladne to Dvoracek? (to je muj servisak) :-) Nebo je treba specializovanej servis? 8O

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 23.09.2008 22:59

Vstriky jsem zatim neresil (bohudik). Kazdopadne Ford jde cestou vymeny vstrikovacu (doporuci Ti vsechny najednou). Pak jsou v CZ specializovane servisy, ktere jsou zarizene na cisteni a repase. Mam znameho v Usti, ktery to dela tak, ze vstrikovace vymontuje a nekam je posila (kamsi k Podebradum?). Oni se pak ozvou, jestli to staci jen vycistit, nebo je mozna repase, pripadne nabidnou novy vstrikovac ...
Zkusim Ti zjistit adresu ...

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 24.09.2008 09:28

No do Podebrad to mam kousek, jsem z HK. Jestli mas ten kontakt, budu rad.

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Boban » 24.09.2008 09:31

Myslím, že je čistí ultrazvukem :idea:

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 24.09.2008 09:54

Vsude tady pisou, ze kdyz je problem se vstriky, tak blika nejaka kontrolka...to mi ale neblika...

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 29.09.2008 19:19

Vitute, ten servis uz jsem si zjistil. Je to Beneco u Podebrad http://www.beneco.cz/.

Uz jsem s nimi i mluvil a cely auto tam ve stredu povezu na tu jejich diagnostiku railu. Jsou na to specializovany.

Rikal, ze fakt, ze je spatnej tlak paliva a neproblikava kontrolka si odporuje. Kdyz se tlak zadanej ridici jednotkou lisi od tlaku mereneho o celkem malou hodnotu, tak se hned generuje error a kontrolka se rozsviti. Jestli mi nic takovyho nenastava, tak proste RJ tenhle tlak zada.

Takze jsem celkem zvedav na co prijdou :-)

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů