Toto fakt ne - koupit starou olítanou 1,8 a přendavat jí místo 1,6 je nesmysl jak ekonomicky tak technicky. To radši tvoje prodej celý jak je a kup jiný pojízdný. Reálně vidim sehnat motor přes servis s dobrým jménem (15 spíš 20), ze starýho motoru prodat hlavu. Pro tebe je "celý auto" z D nevýhodný kvůli dopravě. Z Polska a ČR moc rizikový, musel bys opravdu dobře vybírat.. Bouračky tu stáhnou servisy, pokud nebourá známej tak se k tomu nedostaneš. A celý auto v dobrým stavu za levno - zase jen od známýho, jinak těžko dostupný...
Stano Tak znovu. Nech je tam akykolvek olej, ktoreho zozere 1liter na 10000km. To je 10ml na 100km. Ako to poznas pocas tych 100km?
- pokud žere litr na 10t km, tak si to tam klidně namontuju

. Deci na 1000 km = dolít půl litru na 5000 km je v pohodě. Pokud po 100 km zmizí půl deci tak to už poznám, stačí měřit trochu pečlivě, na stejným místě a stejným způsobem jako před vyjetím (to mám vyzkoušený u toho svýho)
Průměrnej němec chodí do práce, má rodinu, před 10 lety koupil Fofo a má ho furt, stará se o něj, je s nim spokojenej, ale teď už mu začíná hnít tak kupuje nový. Podobných jsou mraky a je problém zbavit se toho. Hodí inzerát za 1000 éček, 14 dní se mu nikdo neozve, tak to sundá na 500 éček a i tak extra zájem neni. Asi tak - takových je vidět dost, klidně s nájezdem do 150t km (= normální ježdění).