Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 13.06.2010 14:31

jack-3d píše: Obrázek Co pak třeba takový focus s motorem 1.4? Obrázek
tam pri zapnuti klimy vypadnes celnim oknem , protoze se auto zastavi :huraa: :Dancer:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 15.06.2010 08:25

... a preto nechapem, ako konstrukter moze dat 58 kW motor do auta tazkeho 1300 kilo a ako bonus k tomu pridat este aj klimu :bebng:
Ale videl som aj kombi HTP na 17" hlinach o sirke 205 :shocked: :dih:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 15.06.2010 09:00

preco, ak niekto jazdi vacsinou po meste a nepotrebuje sa ponahlat a ide mu aj o spotrebu, viem si aj vo velkom aute kludne predstavit aj 50k motor :D

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 15.06.2010 09:08

Myslim, ze pri kazdom pokuse udrzat krok s premavkou, porastie spotreba tazkeho auta so slabym motorom a zapnutou klimou do zavratnych vysok :ble2: Chybaju Nm => treba to tocit => motor nevladze a rozbieha sa pomaly a dlho => neskor zaradis vyssi stupen => zere to ako 1.8 :huraa:
Naposledy upravil(a) maxo111 dne 15.06.2010 09:11, celkem upraveno 1 x.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 15.06.2010 09:10

Jediné řešení jak ušetřit za benzín je to, že pojedu autobusem :ble2: :lol:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 15.06.2010 10:00

Mám takový dotaz na převodovku. Nechci zakládat nové vlákno, jelikož jsem nenašel ve Focus benzínový > 2004. Jen se chci zeptat, jestli to máte taky...

Při vytočení motoru 5,5 - 6 tisíc nedokážu zařadit ze dvojky na trojku. Z trojky na čtyřku to jde, ale velmi těžko (zařadit se dá až když klesnou otáčky k 4,5 tisíci) . Jezdím denně do práce stejnou trasu a tohle je nájezd na rychlostní silnici zhruba po 2,5 kilometru od domu. Není to třeba tím, že by olej v převodovce nebyl zahřátý?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Gromik » 15.06.2010 10:08

Ahoj, tohle se řešilo tady => http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =68&t=8782 ... vím to, že jsem taky přispíval - už je to nějaký ten čas, ale myslím že závěrem bylo, že se to prostě časem "ochodí" :-) .. jak máš staré auto?
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 15.06.2010 12:19

Necelé 3 měsíce (najeto 4000 km).
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

KUTY

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KUTY » 15.06.2010 13:30

jack-3d: u mna je to to iste, ak chcem spomalit z 80-100km a podradzujem, tak zo 4 do 3 to ide tazko...ale nic zavazne, neriesil by som to

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 15.06.2010 14:16

3->4, nebo 4->3 je dá se říct OK. Ale štve mě 2->3, když chci rychle někoho předjet na 2 a pak zařadit na 3 nejde to a pak jsem jak blbec když mi auto zase zpomaluje a předjížděné auto, mě zpětně předjíždí zprava, protože já se marně snažím najít dráhu na 3ku.

Je to divný, rozhodně to není tím, že bych nevěděl po hmatu, kde trojka je. Jako by tam byl blok a nejde to tam vrazit. Zkusím to ještě otestovat, až bude motor extra zahřátý alespoň po 10 km...

Pokud říkáte, že je to novým autem, OK, ale tohle je dost závažný nedostatek. S 1,6kou se jinak než na 2ku předjíždět nedá.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mik100 » 15.06.2010 15:13

jack-3d: ja som mal to iste,ked som mal nove auto, stavalo sa mi ze som nemohol trafit z 2-3 celkom casto,je tam taka stena cez ktoru sa paka nedostane,mam 30t km,a uz je to v pohode,sem tam netrafim este raz za cas...
je to aj tym ze sa to naucis trafat,pozical som minule kamosovi,a on z 10tich preradeni netrafil 5x... :nixw:
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 15.06.2010 16:01

treba to riesit tak, ze z dva ako keby vyradit a potom do 3 zaradit.
Zvyknes si. Mne to povolilo cca pri 7-8 tis. km. Bodaj by iba to bolo to najhorsie na forde :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 15.06.2010 19:24

Nic v zlom, ale keby sa mi takto spravalo nove auto, otrepem ho predajcovi o hlavu Ford - neFord ! Ked za karu dam 15 tisic EUR (SK cena), nemoze to predsa radit ako vymleta Skoda 105, na ktorej som z 3 do 2 daval s na dvakrat vysliapnutou spojkou a s medziplynom :evil:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 15.06.2010 22:24

Take zle to zase nebolo, len si treba zvyknut radit z 2 na 3, ze to ide trochu inak ako obvykle.
Hlavne prvych par tis km.
To jee vsetko.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

jakatak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 23.09.2009 11:56

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jakatak » 16.06.2010 07:30

Já jsem v listopadu kupoval nové skoro stejné auto jako Jack a taky jsem si stěžoval na řažení 2 na 3.
Nyní mám najeto 11tkm a trošku se to zlepšilo, ale řažení ve felícii bylo o 100% lepší. Ve fordu to měli a řekli mi že je to takový známý problém focusů a nic mi s tím nedokázali udělat a prý si to časem sedne :-(

Je pravda že časem člověk získá cit a ví jak ji tam dát. Dráha jak tu někdo psal je blízko 5tce
Ford Focus II 2009 Trend+ 1,6 benzín LPG

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů