tam pri zapnuti klimy vypadnes celnim oknem , protoze se auto zastavijack-3d píše:Co pak třeba takový focus s motorem 1.4?
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
... a preto nechapem, ako konstrukter moze dat 58 kW motor do auta tazkeho 1300 kilo a ako bonus k tomu pridat este aj klimu
Ale videl som aj kombi HTP na 17" hlinach o sirke 205

Ale videl som aj kombi HTP na 17" hlinach o sirke 205
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
preco, ak niekto jazdi vacsinou po meste a nepotrebuje sa ponahlat a ide mu aj o spotrebu, viem si aj vo velkom aute kludne predstavit aj 50k motor 
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Myslim, ze pri kazdom pokuse udrzat krok s premavkou, porastie spotreba tazkeho auta so slabym motorom a zapnutou klimou do zavratnych vysok
Chybaju Nm => treba to tocit => motor nevladze a rozbieha sa pomaly a dlho => neskor zaradis vyssi stupen => zere to ako 1.8 
Naposledy upravil(a) maxo111 dne 15.06.2010 09:11, celkem upraveno 1 x.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jediné řešení jak ušetřit za benzín je to, že pojedu autobusem

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- jack-3d
- Pokročilý

- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mám takový dotaz na převodovku. Nechci zakládat nové vlákno, jelikož jsem nenašel ve Focus benzínový > 2004. Jen se chci zeptat, jestli to máte taky...
Při vytočení motoru 5,5 - 6 tisíc nedokážu zařadit ze dvojky na trojku. Z trojky na čtyřku to jde, ale velmi těžko (zařadit se dá až když klesnou otáčky k 4,5 tisíci) . Jezdím denně do práce stejnou trasu a tohle je nájezd na rychlostní silnici zhruba po 2,5 kilometru od domu. Není to třeba tím, že by olej v převodovce nebyl zahřátý?
Při vytočení motoru 5,5 - 6 tisíc nedokážu zařadit ze dvojky na trojku. Z trojky na čtyřku to jde, ale velmi těžko (zařadit se dá až když klesnou otáčky k 4,5 tisíci) . Jezdím denně do práce stejnou trasu a tohle je nájezd na rychlostní silnici zhruba po 2,5 kilometru od domu. Není to třeba tím, že by olej v převodovce nebyl zahřátý?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- Gromik
- Pokročilý

- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahoj, tohle se řešilo tady => http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =68&t=8782 ... vím to, že jsem taky přispíval - už je to nějaký ten čas, ale myslím že závěrem bylo, že se to prostě časem "ochodí"
.. jak máš staré auto?
- jack-3d
- Pokročilý

- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Necelé 3 měsíce (najeto 4000 km).
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
-
KUTY
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jack-3d: u mna je to to iste, ak chcem spomalit z 80-100km a podradzujem, tak zo 4 do 3 to ide tazko...ale nic zavazne, neriesil by som to
- jack-3d
- Pokročilý

- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
3->4, nebo 4->3 je dá se říct OK. Ale štve mě 2->3, když chci rychle někoho předjet na 2 a pak zařadit na 3 nejde to a pak jsem jak blbec když mi auto zase zpomaluje a předjížděné auto, mě zpětně předjíždí zprava, protože já se marně snažím najít dráhu na 3ku.
Je to divný, rozhodně to není tím, že bych nevěděl po hmatu, kde trojka je. Jako by tam byl blok a nejde to tam vrazit. Zkusím to ještě otestovat, až bude motor extra zahřátý alespoň po 10 km...
Pokud říkáte, že je to novým autem, OK, ale tohle je dost závažný nedostatek. S 1,6kou se jinak než na 2ku předjíždět nedá.
Je to divný, rozhodně to není tím, že bych nevěděl po hmatu, kde trojka je. Jako by tam byl blok a nejde to tam vrazit. Zkusím to ještě otestovat, až bude motor extra zahřátý alespoň po 10 km...
Pokud říkáte, že je to novým autem, OK, ale tohle je dost závažný nedostatek. S 1,6kou se jinak než na 2ku předjíždět nedá.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- mik100
- Nováček

- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jack-3d: ja som mal to iste,ked som mal nove auto, stavalo sa mi ze som nemohol trafit z 2-3 celkom casto,je tam taka stena cez ktoru sa paka nedostane,mam 30t km,a uz je to v pohode,sem tam netrafim este raz za cas...
je to aj tym ze sa to naucis trafat,pozical som minule kamosovi,a on z 10tich preradeni netrafil 5x...
je to aj tym ze sa to naucis trafat,pozical som minule kamosovi,a on z 10tich preradeni netrafil 5x...
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
treba to riesit tak, ze z dva ako keby vyradit a potom do 3 zaradit.
Zvyknes si. Mne to povolilo cca pri 7-8 tis. km. Bodaj by iba to bolo to najhorsie na forde
Zvyknes si. Mne to povolilo cca pri 7-8 tis. km. Bodaj by iba to bolo to najhorsie na forde
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nic v zlom, ale keby sa mi takto spravalo nove auto, otrepem ho predajcovi o hlavu Ford - neFord ! Ked za karu dam 15 tisic EUR (SK cena), nemoze to predsa radit ako vymleta Skoda 105, na ktorej som z 3 do 2 daval s na dvakrat vysliapnutou spojkou a s medziplynom 
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Take zle to zase nebolo, len si treba zvyknut radit z 2 na 3, ze to ide trochu inak ako obvykle.
Hlavne prvych par tis km.
To jee vsetko.
Hlavne prvych par tis km.
To jee vsetko.
-
jakatak
- Nováček

- Příspěvky: 61
- Registrován: 23.09.2009 11:56
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já jsem v listopadu kupoval nové skoro stejné auto jako Jack a taky jsem si stěžoval na řažení 2 na 3.
Nyní mám najeto 11tkm a trošku se to zlepšilo, ale řažení ve felícii bylo o 100% lepší. Ve fordu to měli a řekli mi že je to takový známý problém focusů a nic mi s tím nedokázali udělat a prý si to časem sedne
Je pravda že časem člověk získá cit a ví jak ji tam dát. Dráha jak tu někdo psal je blízko 5tce
Nyní mám najeto 11tkm a trošku se to zlepšilo, ale řažení ve felícii bylo o 100% lepší. Ve fordu to měli a řekli mi že je to takový známý problém focusů a nic mi s tím nedokázali udělat a prý si to časem sedne
Je pravda že časem člověk získá cit a ví jak ji tam dát. Dráha jak tu někdo psal je blízko 5tce
Ford Focus II 2009 Trend+ 1,6 benzín LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Co pak třeba takový focus s motorem 1.4? 


