Jak Vám topí focus?

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 05.01.2007 22:15

Jestli chcete topit rychleji, tak si zapnete recirkulaci, stejne jako v lete pro rychlejsi ochlazeni klimou :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 05.01.2007 22:53

Skubi píše:to je jasné, nevozí kámoše v mokrých bundách, ale jen spoře oděné lepé děvy :wink:
:lol: :lol: :lol:
Spoře oděné, ale vlhké :P . A dost, tohle bývalo slušné fórum !!! :P
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2231
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 06.01.2007 14:38

pelen píše:
Tad píše:
Stehnak píše:Mi topi tak do 1km po meste, venkovni teplota 0. Pokud ho pres noc zapnu do eletriky (ohrev chladici kapaliny), tak topi skoro hned...
To tam máš topení od rybiček, nebo jak přihříváš? :roll:
To je specialni vybava do severskych statu, oni tam uz bez elektrickeho ohrevu chladici kapaliny neberou. Pokud budes hledat na netu, tak urcite to topne teleso na dodatecnou montaz najdes.
JJ, nechal sem si namontovat spiralu. Zasuvky tu jsou vsude kolem. Mam jednu soukromou na parkovisti pred barakem a dalsich cca 300 na parkingu v praci na univerzalni klic...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 06.01.2007 18:44

pelen píše:Ode dneska mam novy termostat, zatim v krabicce "Wahler 4270.88D". Pred chvili jsem ho varil ve vode. Protoze teplota stoupala pomerne rychle, tak se zacal otevirat pri 92°C a zavrel se pak pri 83°C. Jeho jmenovita hodnota je 88°C. Ma kvalitni odvzdusnovaci otvor s ocelovou kulickou jako ventil, ten ma byt pri vkladani termostatu nahore. Vymenim si ho na jare, az bude tepleji. :wink:
FoFO moc netopi, pokud je ventilator zapnuty na 1. stupen - fouka hodne malo, na 2. stupni je to lepsi a po zahrati prepinam na 1. stupen.
Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti :wink: :lol: Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet :roll: :x :wink:
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny :roll: Origo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
MK
Junior
Junior
Příspěvky: 284
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MK » 06.01.2007 18:59

Me topi FoFo tak po trech km, pokud jeste navic musim ometat snih, tak nastartuju, necham pripadne ohrec oken, at je nemusim skrabat, a nez auto ometu, tak je rucicka cca. v 1/4 drahy, pak staci ujet par metru a vysplha se presne na polovinu, kde se drzi jak pribita, a auto slusne topi. Zatim vyzkoouseno asi v -7, min zatim u nas nebylo.
Ford Focus Combi 1.6 16V, BlackMetal

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 06.01.2007 19:53

V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtce :cry: Neměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo :cry: :cry:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 06.01.2007 22:15

Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti :wink: :lol: Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet :roll: :x :wink:
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny :roll: Origo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu. :wink:
Ten muj stal 321,-
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 06.01.2007 23:21

no já ať mám jakoukoliv polohu, tak teploměr pořád v polovině :wink:
ta poloha je myšlena na teploměru :lol: :lol: :lol: :lol:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 07.01.2007 11:40

Bery píše:V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtce :cry: Neměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo :cry: :cry:
To samé co já (viz. výše), na 99% termostat. :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 07.01.2007 11:53

Skubi píše:no já ať mám jakoukoliv polohu, tak teploměr pořád v polovině :wink:
ta poloha je myšlena na teploměru :lol: :lol: :lol: :lol:
Myslis porad kolmo? Nemyslis jiny klacek nez rafiku teplomeru? :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 07.01.2007 12:49

to jsem čekal :lol: :lol: :lol: :lol:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 07.01.2007 13:57

pelen píše:
Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti :wink: :lol: Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet :roll: :x :wink:
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny :roll: Origo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu. :wink:
Ten muj stal 321,-
Ten konektor tam prekazi. Uvidis sam :)
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 07.01.2007 15:03

Takze jen odpojit elektricky konektro. Ja myslel odpojit trubky. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 07.01.2007 21:19

pelen píše:Takze jen odpojit elektricky konektro. Ja myslel odpojit trubky. :lol:
Nee, trubky ne. To by asi nemelo moc dobry efekt :oops: :lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 08.01.2007 12:42

pelen píše:to hihi:
Docela dost tomu pomuzes, kdyz prijdes rano k autu, nastartujes a teprve potom zacnes ometat snih a skrabat okna. Kdyz auto stoji, tak se dost rychle prohreje. Pamatuji minulou zimu, kdyz jsem chtel odjet z prace domu, tak jsem mel pulcentimetrovou vrstvu ledu na oknech. Nastartoval jsem, pustil topeni naplno a na predni sklo a nez jsem ometl a oskrabnul boky, tak se led na prednim okne uvolnil a dal se lehce z okna stahnout. :wink:
no tenhle postup je prý pro diesely dost nebezpečný, diesel má mnohem větší účinnost než benzín a tím i méně zbytkového tepla a proto se motor těžko na volnoběh zahřívá, tím pádem je ztuhlej olej a nedostane se všude tam, kam by měl. Radí se s dieslem hned po nastartování vyjet a zapnout vše co jde (ventilátor, světla, rozmraz. oken atd.) :P , jenže pravda je, jak má člověk jezdit s namrzlým a popř. ještě zamlženým sklem - to není asi taky to pravý
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host