
Jak Vám topí focus?
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2231
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
JJ, nechal sem si namontovat spiralu. Zasuvky tu jsou vsude kolem. Mam jednu soukromou na parkovisti pred barakem a dalsich cca 300 na parkingu v praci na univerzalni klic...pelen píše:To je specialni vybava do severskych statu, oni tam uz bez elektrickeho ohrevu chladici kapaliny neberou. Pokud budes hledat na netu, tak urcite to topne teleso na dodatecnou montaz najdes.Tad píše:To tam máš topení od rybiček, nebo jak přihříváš?Stehnak píše:Mi topi tak do 1km po meste, venkovni teplota 0. Pokud ho pres noc zapnu do eletriky (ohrev chladici kapaliny), tak topi skoro hned...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Az si budes menit ten termostat, tak hodne stestipelen píše:Ode dneska mam novy termostat, zatim v krabicce "Wahler 4270.88D". Pred chvili jsem ho varil ve vode. Protoze teplota stoupala pomerne rychle, tak se zacal otevirat pri 92°C a zavrel se pak pri 83°C. Jeho jmenovita hodnota je 88°C. Ma kvalitni odvzdusnovaci otvor s ocelovou kulickou jako ventil, ten ma byt pri vkladani termostatu nahore. Vymenim si ho na jare, az bude tepleji.
FoFO moc netopi, pokud je ventilator zapnuty na 1. stupen - fouka hodne malo, na 2. stupni je to lepsi a po zahrati prepinam na 1. stupen.





Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny

- MK
- Junior
- Příspěvky: 284
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Me topi FoFo tak po trech km, pokud jeste navic musim ometat snih, tak nastartuju, necham pripadne ohrec oken, at je nemusim skrabat, a nez auto ometu, tak je rucicka cca. v 1/4 drahy, pak staci ujet par metru a vysplha se presne na polovinu, kde se drzi jak pribita, a auto slusne topi. Zatim vyzkoouseno asi v -7, min zatim u nas nebylo.
Ford Focus Combi 1.6 16V, BlackMetal
- Bery
- Junior
- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtce
Neměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo




Fíkus 2.0
16v
130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!


Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti![]()
Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet
![]()
![]()
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevrenyOrigo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu.

Ten muj stal 321,-
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no já ať mám jakoukoliv polohu, tak teploměr pořád v polovině
ta poloha je myšlena na teploměru


ta poloha je myšlena na teploměru




FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
To samé co já (viz. výše), na 99% termostat.Bery píše:V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtceNeměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo
![]()

Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
to jsem čekal





FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ten konektor tam prekazi. Uvidis sampelen píše:Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti![]()
Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet
![]()
![]()
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevrenyOrigo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu.
Ten muj stal 321,-

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
no tenhle postup je prý pro diesely dost nebezpečný, diesel má mnohem větší účinnost než benzín a tím i méně zbytkového tepla a proto se motor těžko na volnoběh zahřívá, tím pádem je ztuhlej olej a nedostane se všude tam, kam by měl. Radí se s dieslem hned po nastartování vyjet a zapnout vše co jde (ventilátor, světla, rozmraz. oken atd.)pelen píše:to hihi:
Docela dost tomu pomuzes, kdyz prijdes rano k autu, nastartujes a teprve potom zacnes ometat snih a skrabat okna. Kdyz auto stoji, tak se dost rychle prohreje. Pamatuji minulou zimu, kdyz jsem chtel odjet z prace domu, tak jsem mel pulcentimetrovou vrstvu ledu na oknech. Nastartoval jsem, pustil topeni naplno a na predni sklo a nez jsem ometl a oskrabnul boky, tak se led na prednim okne uvolnil a dal se lehce z okna stahnout.

Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti