Dívám se na to tady až nyní,kdybych to četl dříve řekl bych ti také zajet do jiného LPG servisu.Napíchnot LPG jednotku a většinou popisované problémy způsobí vsřikovače.Mají svoji životnost,záleží co máš za výrobce.Měl jsem na starém Focusu 1,6 stejný problém a po načtení závady řekl mechanik že se musí udělat generálka vstřiků.Vydrželi asi 80 tis km a GO stála i s prací 1200kč. Jinak můj bývalý Focus I 1,6 74kW ,montáž LPG ve 100 tis km. Minulý rok jsem ho prodal s 230 tis km ,takže najeto 130 tis km na LPG a nic se nerozesralo kromě těch vstřiků.

Moje jizda je od klidné až po sportovní kdy točím motor do omezovače. Při 200 tis kontrola ventilů a vše v normě,takže ani po 230 tis km ještě nebylo nutno je seřizovat.

LPG soustava Tartariny ,která není po správném prvotním nastavení už potřeba nijak seřizovat ,prostě jen jezdíte a vše si hlídá automaticky sama.Po určitých km to po vás chce jen vyměnit filtr v LPG .Základ celého bezproblémového chodu LPG soustavy je mít kvalitní soustavu a hlavně mít člověka co to správně seřídí.Potom se už o nic nestaráte dokud vám neodejdou vsřiky. Pokud je LPG špatně seřízené,bohatost směsi atd, potom opravdu dochází při vysokých teplotách při spalování LPG k oněm problémům se zaklepanými ventily a podobně. Bohužel lidí co namontují LPG jsou spousty,ale těch co to umí po sw stránce dokonale nastavit je velmi málo. Pak tady musíte číst podobne bludy a výlevy jako má V12.
