2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 25.07.2009 21:01
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
BOB TDCi- volal som do Trebatic oten kryt na motor.Povedali mi ze sa mam ozvat za mesiac,ked pôjdu do Nemecka.
Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!
Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
No ten kryt drží na čepech u motoru, takže všechny auta se stejnym motorem (2.0 diesel 100kw!)
Jinak samozřejmě počítej s jiným nápisem, což je detail..
A co já vím tak ten motor používá Peugeot, Citroen a Volvo
Pohledej na sautu která auta ho maj.
pic
Jinak samozřejmě počítej s jiným nápisem, což je detail..
A co já vím tak ten motor používá Peugeot, Citroen a Volvo
Pohledej na sautu která auta ho maj.
pic
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
2.0TDCi (100kW) a sytič?
Zdravím,
mám takový problém s motorem 2.0TDCi r.v.2005. Při studeném startu mi vůbec nepřijde, že by fungovalo něco jako "sytič". Motor chrochtá na stejných otáčkách jako za tepla, klape, klepe, čoudí, smrdí, chcípá. U všech podobných dieselů vnímám fakt, že po nastartování drží otáčky o něco výš, než se motor zahřeje.
S tím souvisí druhý problém. Někdy studený start dopadne tak, že je za mnou bílý mrak a smradu jak z Ávie. Stává se to nepravidelně a nedá se říct, že se to třeba stane při teplotě pod 5 stupňů. Jednou se to prostě stane při 8 stupních, jednou se to nestane ani při nule.
Motor při tomto chodu v sekundových intervalech mírně kolísá, jakoby chtěl ještě snížit otáčky, zjistí ale, že to nejde, a o fous je zvedne. Při tom mírném poklesu otáček jde mírná rezonance (klepání) i do volantu. Motor je velmi klepavě-dieselové hlučný.
Žhavičky jsou údajně v pořádku (servis, diagnostika), palivový filtr je nový, palivo značky Shell.
mám takový problém s motorem 2.0TDCi r.v.2005. Při studeném startu mi vůbec nepřijde, že by fungovalo něco jako "sytič". Motor chrochtá na stejných otáčkách jako za tepla, klape, klepe, čoudí, smrdí, chcípá. U všech podobných dieselů vnímám fakt, že po nastartování drží otáčky o něco výš, než se motor zahřeje.
S tím souvisí druhý problém. Někdy studený start dopadne tak, že je za mnou bílý mrak a smradu jak z Ávie. Stává se to nepravidelně a nedá se říct, že se to třeba stane při teplotě pod 5 stupňů. Jednou se to prostě stane při 8 stupních, jednou se to nestane ani při nule.
Motor při tomto chodu v sekundových intervalech mírně kolísá, jakoby chtěl ještě snížit otáčky, zjistí ale, že to nejde, a o fous je zvedne. Při tom mírném poklesu otáček jde mírná rezonance (klepání) i do volantu. Motor je velmi klepavě-dieselové hlučný.
Žhavičky jsou údajně v pořádku (servis, diagnostika), palivový filtr je nový, palivo značky Shell.
Naposledy upravil(a) Rike dne 21.10.2009 12:09, celkem upraveno 1 x.
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0TDCi (100kW) a sitič?
Oprav si název vlákna na správné "sytič", protože až to někdo bude někdy hledat s podobným problémem, tak to nenajde 

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
silverwolf: 

- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
to Rike: předně bych změnil dodavatele nafty, vždyť Shell je poslední dobou prokazatelně ze značkových jeden z nejhorších .... zkus OMW nebo Benzinu.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
Shell neni ozaj to najlepsie, co tento motor potrebuje...(puke)
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
Lil jsem to do všech dieselů a bez problémů. Navíc už je to dolitý Lukoilem, tak půl na půl, to je taky špatná značka?
- X-sat
- Junior
- Příspěvky: 237
- Registrován: 20.08.2009 22:33
- Bydliště: Jihlava - Řáholec
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
X-Sat
Možná si toho ani nevšímáš, je to jen takové mírné kolísání. Pokud to má svůj kouřivý den, zkus pořádně sešlápnout plyn a prudce pustit. Schválně, jestli ti to taky nechcípne...
Možná si toho ani nevšímáš, je to jen takové mírné kolísání. Pokud to má svůj kouřivý den, zkus pořádně sešlápnout plyn a prudce pustit. Schválně, jestli ti to taky nechcípne...
- X-sat
- Junior
- Příspěvky: 237
- Registrován: 20.08.2009 22:33
- Bydliště: Jihlava - Řáholec
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi


Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
X-Sat: Ne přímo túrovat, jen přidat na nějakých 2500-3000 ot./min a nechat prudce spadnout. Mně to klesne na nějakých 800-900 a exne to...
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
Tak ten motor je ešte celkom určite aj v Mazde 6 2.0MZD a asi aj v mazde 3.ferko22 píše:BOB TDCi- volal som do Trebatic oten kryt na motor.Povedali mi ze sa mam ozvat za mesiac,ked pôjdu do Nemecka.
Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!
Ale podľa mňa nemusí každý kryt sedieť - pozícia motora v mot.priestore nie je vždy a všade totožná, tvar kapoty tiež, podobne ako i celý dizajn - takže ak by aj náhodou sedeli kotviace miesta/čo by ma prekvapilo, lebo každý sa snaží nevyzerať, že má kupovaný motor od inej automobilky, ak ho už aj má...ale toto posledné je už iba domnienka.




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- X-sat
- Junior
- Příspěvky: 237
- Registrován: 20.08.2009 22:33
- Bydliště: Jihlava - Řáholec
Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi
Zkusím.
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host