2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

ferko22
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 25.07.2009 21:01

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od ferko22 » 20.10.2009 18:02

BOB TDCi- volal som do Trebatic oten kryt na motor.Povedali mi ze sa mam ozvat za mesiac,ked pôjdu do Nemecka.


Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od stand » 20.10.2009 20:55

No ten kryt drží na čepech u motoru, takže všechny auta se stejnym motorem (2.0 diesel 100kw!)
Jinak samozřejmě počítej s jiným nápisem, což je detail..
A co já vím tak ten motor používá Peugeot, Citroen a Volvo
Pohledej na sautu která auta ho maj.
pic

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

2.0TDCi (100kW) a sytič?

Příspěvek od Rike » 21.10.2009 11:40

Zdravím,
mám takový problém s motorem 2.0TDCi r.v.2005. Při studeném startu mi vůbec nepřijde, že by fungovalo něco jako "sytič". Motor chrochtá na stejných otáčkách jako za tepla, klape, klepe, čoudí, smrdí, chcípá. U všech podobných dieselů vnímám fakt, že po nastartování drží otáčky o něco výš, než se motor zahřeje.

S tím souvisí druhý problém. Někdy studený start dopadne tak, že je za mnou bílý mrak a smradu jak z Ávie. Stává se to nepravidelně a nedá se říct, že se to třeba stane při teplotě pod 5 stupňů. Jednou se to prostě stane při 8 stupních, jednou se to nestane ani při nule.
Motor při tomto chodu v sekundových intervalech mírně kolísá, jakoby chtěl ještě snížit otáčky, zjistí ale, že to nejde, a o fous je zvedne. Při tom mírném poklesu otáček jde mírná rezonance (klepání) i do volantu. Motor je velmi klepavě-dieselové hlučný.

Žhavičky jsou údajně v pořádku (servis, diagnostika), palivový filtr je nový, palivo značky Shell.
Naposledy upravil(a) Rike dne 21.10.2009 12:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDCi (100kW) a sitič?

Příspěvek od silverwolf » 21.10.2009 11:44

Oprav si název vlákna na správné "sytič", protože až to někdo bude někdy hledat s podobným problémem, tak to nenajde :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Rike » 21.10.2009 12:10

silverwolf: :oops:


Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od L_u_k_y_n » 21.10.2009 14:00

to Rike: předně bych změnil dodavatele nafty, vždyť Shell je poslední dobou prokazatelně ze značkových jeden z nejhorších .... zkus OMW nebo Benzinu.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od richisan » 21.10.2009 14:16

Shell neni ozaj to najlepsie, co tento motor potrebuje...(puke)

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Rike » 21.10.2009 14:25

Lil jsem to do všech dieselů a bez problémů. Navíc už je to dolitý Lukoilem, tak půl na půl, to je taky špatná značka?

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od X-sat » 21.10.2009 17:50

:D no ověřený je asi jen diesel od Benziny, ale protože mám ten samý rok i motor, můžu říct - dělá mi to úplně stejně, jen mi to nechcípá a otáčky nekolísají
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Rike » 21.10.2009 18:16

X-Sat
Možná si toho ani nevšímáš, je to jen takové mírné kolísání. Pokud to má svůj kouřivý den, zkus pořádně sešlápnout plyn a prudce pustit. Schválně, jestli ti to taky nechcípne...

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od X-sat » 21.10.2009 18:32

:?: "tůrovat" studený motor? Proč? :wink: Při normálním rozjezdu bez potíží.
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Rike » 21.10.2009 19:29

X-Sat: Ne přímo túrovat, jen přidat na nějakých 2500-3000 ot./min a nechat prudce spadnout. Mně to klesne na nějakých 800-900 a exne to...

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od BobTDCi » 21.10.2009 20:26

ferko22 píše:BOB TDCi- volal som do Trebatic oten kryt na motor.Povedali mi ze sa mam ozvat za mesiac,ked pôjdu do Nemecka.


Ale STAND mi poradil ze ten isty kryt na motor ma aj VOLVO,PEUGEOT a CITROEN.Len mi nenapisal z akeho typu ho mam zhanat.Ozvi sa mi ak vieš!
Tak ten motor je ešte celkom určite aj v Mazde 6 2.0MZD a asi aj v mazde 3.
Ale podľa mňa nemusí každý kryt sedieť - pozícia motora v mot.priestore nie je vždy a všade totožná, tvar kapoty tiež, podobne ako i celý dizajn - takže ak by aj náhodou sedeli kotviace miesta/čo by ma prekvapilo, lebo každý sa snaží nevyzerať, že má kupovaný motor od inej automobilky, ak ho už aj má...ale toto posledné je už iba domnienka.
:roll: :roll: :roll: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od X-sat » 21.10.2009 20:52

Zkusím.
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host