Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4952
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km

Příspěvek od fofok » 12.05.2023 15:35

Záleží jak moc ten řemen byl už rozleptanej.Bejt po mým,tak bych na krátký trasy tenhle motor nebral a uvažoval bych spíš o naftě,ikdyž ta na couračky taky moc není.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Marlosk
Junior
Junior
Příspěvky: 211
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km

Příspěvek od Marlosk » 12.05.2023 17:38

Jako druhé auto do rodiny (tj. i pro krátké jízdy ) si dobře dovedu představit i 1.6 ti-vct, ideálně verze buď 77 nebo líp 92kw, s výhodou levných rozvodů a příjemného chodu. Akorát se ji neboj po zahřátí vytáčet , aby pěkně jela :) .

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9456
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km

Příspěvek od phofy » 12.05.2023 18:45

Spíš bych si zjistil kde ty rozvody delali :wink:

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 845
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km

Příspěvek od oscaar » 12.05.2023 19:47

Na krátké jízdy ala kolem komína naftu rozhodně nebrat.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km

Příspěvek od Hoffis » 13.05.2023 00:31

Bon_Wiwan píše: 12.05.2023 13:53 Dobry den prajem,

dakujem za prijatie. Som fanusikom Fordu od cias tatkovho Escortu. S manzelkou sa obzerame po II. aute do rodiny s ocakavanym najazdom do 10k km rocne, a vyslo nam to na jazdeny C-Max. Kedze neoblubujem naftove auta a nerad by som take kupoval s velkym najazdom, hladam C-Max s 1.0 Ecoboost vo vykonnejsej verzii 92kW.

Dnes som kontaktoval jeden inzerat - rocnik 2016, cca 80k kilometrov. Okrem nejakych drobnych poistnych udalosti auto nebolo burane, ale telefonicky napriamo mi majitel auta povedal cca toto: Na jar tohto roku si auto vypytalo novu palivovu(vodnu?) pumpu, cez staru presakoval benzin do oleja, v ktorom sa kupe rozvodovy remen, ktory tymto degradoval. Odporucili nam teda jeho vymenu. Auto je cerstvo po vymene rozvodov.

Co, okrem degradacie rozvodov, mohla poskodena palivova pumpa sposobit? Oplati sa vobec tymto vozom zaoberat? Je normalne na 1.0 92kW tak skoro menit rozvody?

Dakujem.
od toho ruce pryč... motor bude před smrtí. u ecoboostů jsou opravy s cenovkou více než nesympatickou. Většinou se mění polomotor atd. Hlavně 1.0 EB je dost choulostivý motor.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13430
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od stano. » 19.11.2023 21:26

Rozvody maju interval myslim 10 rokov alebo 240t km.
Je tu niekto, kto natahuje interval? Kolko zatial drzia? Hlavne vek ma zaujima.

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6789
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Adow » 20.11.2023 11:44

Já na B-maxu přetahuju pomalu těch 10 let. Ale olej tam je co 7-8 tkm novej (drahej, správnej) a najeto 90000.. Takže jsem zatím v klidu.

Uživatelský avatar
JackalMAX
Nováček
Nováček
Příspěvky: 115
Registrován: 29.09.2012 16:23

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od JackalMAX » 20.11.2023 17:50

Já nechával dělat rozvody ve Fordu po těch 10ti letech. Kilometrově to bylo ve 120tis,takže v podstatě v polovině udávané životnosti.
Olej měním max po 10tis km a jen original ford. Ano, přiznávám, jednou jsem koupil dva kanystry správného oleje, ale od firmy Pema oleje myslím. Teď už jsem bral zase na dvě výměny přímo ve Fordu.
FORD Fočus MK3 1.0 92kW ekobuřt titán

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13430
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od stano. » 20.11.2023 18:16

Dik.
Zaujima ma, ci je tu aj niekto s motorom 2010/2011 na povodnych rozvodoch.

Mame v rodine Fiestu z konca 2014. Kilometrov malo. Olej ide s 948 specifikaciou kazdy rok. Robit teraz rozvody je znacna cast zostatkovej ceny auta. Tak otazka, ze co s tym dalej, ci vydrzi este :mrgreen:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Ma.rt » 20.11.2023 20:26

A jak se opotrebovavaji rozvody starim? Podle me asi nijak. A pokud ma auto malo km, tak to asi nejvetsi slehu dostane pri startovani? Pri malo km, ale ne na krátkych trasach, bych se nebál. Ale jestli to jezdilo po 3 km... :nixw:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9456
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od phofy » 20.11.2023 20:53

No hlavně má řemen v oleji, tak bych se spíš bál, jestli neni rozleptanej

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Ma.rt » 20.11.2023 20:57

Jj, tak naštěstí tam dava 948, tak snad cajk, i když osobne k tomuto reseni moc duveru nemam.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13430
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od stano. » 20.11.2023 21:22

phofy píše: 20.11.2023 20:53 No hlavně má řemen v oleji, tak bych se spíš bál, jestli neni rozleptanej
Prave preto sa pytam, aku zivotnost mozem ocakavat.
Ci je rozleptany nie je ako zistit. Len demontovat znacnu cast motora. Ine riesenie nevidim. Endoskopom sa tam neda dostat ani zhora, ani zdola.
Pri vymene oleja nezostali na sitku ziadne kusky remena. Mozno ich cerpadlo cuclo do sacieho kosa :mrgreen:

SVV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 01.12.2008 13:37

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od SVV » 29.03.2024 21:53

FF III ST-Line, HB, 1.5 Ecoboost
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6

Uživatelský avatar
Tomáš Kubec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 142
Registrován: 20.12.2008 20:16
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW

Příspěvek od Tomáš Kubec » 07.11.2024 16:23

Tak jsem po rozvodech Ford Focus MK3 pře FL. Kupoval jsem ho před 4 rokama za cca 140000 Kč - najeto 100000 Km. Auto má nyní 11 let a najeto 145000 km, co ho mám tak olej měněn co 10000 km (5w-20 s Fordí ecoboost normou).

Motor při rozborce vypadal svěže :-) žádný porušený řemen a absolutně žádný bordel v sacím koši.

Materiál rozvodů originál Ford + vodní čerpadlo INA, olej, filtr, chladící kapalina - kompletní cena rozvodů 15000 Kč včetně práce
+ 400 Kč řemen příslušenství + kontrola olej čerpadla a vyčištění olejové vany
+ 2200 Kč silentblok motoru - byl načatej, tak pro klid duše vyměněn
+ 300 Kč zdvihátko palivového čerpadla
+ 250 Kč membrána na ovládání turba
+ 1150 Kč odvrtání šroubu a další vícepráce

Cena za vše tedy krásných 19350 Kč. Přístup, odvedená kvalita práce a cena na dnešní dobu nadstandardní.
Děláno u jednoho z největších odborníků na Fordí motory v ČR. Duratec engine rebuild - p. Honěk je opravdu srdcař a prostě ví co dělá. Můžu jen doporučit a s ohledem né moc dobrých Fordích servisů, se prostě vyplatí zajet. Dělá i kompletní repasi a opravy prakticky všech Fordích motorů. Firmu má kousek od Dobrušky - Pulice 11 a kontakt na něj zde https://www.facebook.com/DuratecMotors/
Naposledy upravil(a) Tomáš Kubec dne 09.11.2024 11:56, celkem upraveno 5 x.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů