Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Pokud vím, tak písty u ecooboostu mají vybraní pro ventily. To sice samo o sobě neznamená, že se motor může / nemůže potkat.
Nicméně pokud jsou vybrání v pístech, tak proto, aby se nepotkal píst s ventily v běžném provozu (v otáčkách, kdy je na zavření ventilu méně času), takže moje úvaha je, že se takový motor potkat může, pokud se něco stane s rozvodovým řemenem. Přece jen se jedná o primovstrikovy přeplňovaný motor s relativně vysokou kompresí.
Což naopak neznamená, že motor, který vybrání v pístech nemá, se potkat nemůže.
Nicméně pokud jsou vybrání v pístech, tak proto, aby se nepotkal píst s ventily v běžném provozu (v otáčkách, kdy je na zavření ventilu méně času), takže moje úvaha je, že se takový motor potkat může, pokud se něco stane s rozvodovým řemenem. Přece jen se jedná o primovstrikovy přeplňovaný motor s relativně vysokou kompresí.
Což naopak neznamená, že motor, který vybrání v pístech nemá, se potkat nemůže.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13441
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Vybrania v piestoch s tym nemaju nic spolocne. To vybranie je tam kvoli prevadzkovym stavom, nie kvoli roztrhnutiu remena.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Však o tom také hovořím.
Nicméně jestliže teda hrozí za běžného provozu potkání, co to znamená pro přetržení řemenu?
Nebo ještě jinak - které 4-ventil motory se potkat nemohou? Onen slavný Fiat FIRE, který se potkat nemůže, je 2-ventil se střechovitým spalovacím prostorem, ventily se otevírají do prostoru mimo zdvih pístu.
Nicméně jestliže teda hrozí za běžného provozu potkání, co to znamená pro přetržení řemenu?
Nebo ještě jinak - které 4-ventil motory se potkat nemohou? Onen slavný Fiat FIRE, který se potkat nemůže, je 2-ventil se střechovitým spalovacím prostorem, ventily se otevírají do prostoru mimo zdvih pístu.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4953
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Fire jsou i 16V
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ano, to jsou, ale taky obecně neplatí, že FIRE se potkat nemůže. VVT motory například.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9458
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Co mě říkal, tak pár kusů mělo přetržený řemen a několik kusů ohoblované zuby a že se nepotká, že stačí nahodit novou rozvodovou sadu a jede se dál 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13441
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ako som pisal, su take, co to prezili. Ale to neznamena, ze sa to nemoze stretnut.
Vyzera, ze ak sa to stane v nizkych otackach a skoci o kusok, tak to asi prezije. Napr. nasiel som pripady, kedy to skocilo pri starte.
Ak to ale skoci v otackach, pripadne aj pri posunuti casovania ventilov, tak moze aj ulomit ventil a to je potom masaker.
Vyzera, ze ak sa to stane v nizkych otackach a skoci o kusok, tak to asi prezije. Napr. nasiel som pripady, kedy to skocilo pri starte.
Ak to ale skoci v otackach, pripadne aj pri posunuti casovania ventilov, tak moze aj ulomit ventil a to je potom masaker.
- reckoname
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 03.08.2008 21:38
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
phofy: to už těch EB tolik opravoval, to se ty motory tak serou. Čím to bylo, ty utržené řemeny a ohoblované zuby, špatným olejem? Protože, když si přečtete diskuze na olejecz ohledně 1,0eb se pak nedivím, že se to trhá.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13441
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Pravdepodobne olejom. A benzinom v oleji pri jazde na kratke trasy.
Su taki, ktorym vydrzal 10 rokov a 250tis km, potom menili a nevyzeral zle. A su taki, co vytrhalo zuby po 70tis km a boli natlacene v sacom kosi cerpadla.
Lebo zas selsky rozum je mudrejsi ako odporucanie vyrobcu. Sedlak z krcmy to vie lepsie ako tim ludi, ktori to roky vyvija.
Su taki, ktorym vydrzal 10 rokov a 250tis km, potom menili a nevyzeral zle. A su taki, co vytrhalo zuby po 70tis km a boli natlacene v sacom kosi cerpadla.
Lebo zas selsky rozum je mudrejsi ako odporucanie vyrobcu. Sedlak z krcmy to vie lepsie ako tim ludi, ktori to roky vyvija.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9458
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Kvůli tomu, že pumpa začne rosit benzín do oleje a benzín ti zničí řemen. Hele ber to tak, že u nás je Ford široko daleko jenom v Liberci, pak až v MB. Říkal, že pár jich bylo, ale přesný číslo neříkal, takže tipuji tak do 10ks max. 

- reckoname
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 03.08.2008 21:38
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Poslední dvě náplně jsem tam dával Millers XF Premium C5 ECO 5W-20, snad jsem tím nic nepohnojil. Rozhodl jsem se vrátit ke Castrolu.
Jasně, a jak píše stano, kdo ví jaký olej a jak často. Ta pumpa je taky pěkná podpásovka.
Koupil jsem endoskop, při výměně oleje se pokusím podívat na sací koš, snad tím čínským šmejdem něco uvidím.
Jasně, a jak píše stano, kdo ví jaký olej a jak často. Ta pumpa je taky pěkná podpásovka.
Koupil jsem endoskop, při výměně oleje se pokusím podívat na sací koš, snad tím čínským šmejdem něco uvidím.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
Byl:
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13441
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ak to ma Fordacku 948 normu, je to ok.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.05.2023 13:46
1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Dobry den prajem,
dakujem za prijatie. Som fanusikom Fordu od cias tatkovho Escortu. S manzelkou sa obzerame po II. aute do rodiny s ocakavanym najazdom do 10k km rocne, a vyslo nam to na jazdeny C-Max. Kedze neoblubujem naftove auta a nerad by som take kupoval s velkym najazdom, hladam C-Max s 1.0 Ecoboost vo vykonnejsej verzii 92kW.
Dnes som kontaktoval jeden inzerat - rocnik 2016, cca 80k kilometrov. Okrem nejakych drobnych poistnych udalosti auto nebolo burane, ale telefonicky napriamo mi majitel auta povedal cca toto: Na jar tohto roku si auto vypytalo novu palivovu(vodnu?) pumpu, cez staru presakoval benzin do oleja, v ktorom sa kupe rozvodovy remen, ktory tymto degradoval. Odporucili nam teda jeho vymenu. Auto je cerstvo po vymene rozvodov.
Co, okrem degradacie rozvodov, mohla poskodena palivova pumpa sposobit? Oplati sa vobec tymto vozom zaoberat? Je normalne na 1.0 92kW tak skoro menit rozvody?
Dakujem.
dakujem za prijatie. Som fanusikom Fordu od cias tatkovho Escortu. S manzelkou sa obzerame po II. aute do rodiny s ocakavanym najazdom do 10k km rocne, a vyslo nam to na jazdeny C-Max. Kedze neoblubujem naftove auta a nerad by som take kupoval s velkym najazdom, hladam C-Max s 1.0 Ecoboost vo vykonnejsej verzii 92kW.
Dnes som kontaktoval jeden inzerat - rocnik 2016, cca 80k kilometrov. Okrem nejakych drobnych poistnych udalosti auto nebolo burane, ale telefonicky napriamo mi majitel auta povedal cca toto: Na jar tohto roku si auto vypytalo novu palivovu(vodnu?) pumpu, cez staru presakoval benzin do oleja, v ktorom sa kupe rozvodovy remen, ktory tymto degradoval. Odporucili nam teda jeho vymenu. Auto je cerstvo po vymene rozvodov.
Co, okrem degradacie rozvodov, mohla poskodena palivova pumpa sposobit? Oplati sa vobec tymto vozom zaoberat? Je normalne na 1.0 92kW tak skoro menit rozvody?
Dakujem.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4953
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Je když se jezdí hodně krátký trasy a pokud by byl zdegradovanej hodně a jeho kusy byly už v olejový vaně,tak to ucpe olejový sací koš a v krajním případě se zadře nebo přidře motor.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.05.2023 13:46
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Dakujem za reakciu. Ma teda zmysel sa predavajuceho dopytovat na to, ci bola cistena vana a olejovy saci kos? Alebo radsej ruky prec od auta?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti