Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 02.03.2011 18:59

Zda sa, ze jedina, no zavazna. Je tu zmienka o problemoch po 60k km. A to je kua malo. Taketo veci musia vydrzat aspon do vymeny rozvodu, ktora je planovana na 160k km. Ale ako som uz pisal - vzdy je to lacnejsie, ako napr. turbo, vstreky atd. na diesli.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 02.03.2011 19:03

Jo, navíc se to dlouho projevuje jen tím zvukem a jen po startu a jen někdy. Holt je třeba s výměnou rozvodů dát i ta rozvodová kola, tak je to dražší. V horším případě se to plánované výměnu rozvodů nedožije a je to třeba udělat dřív.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 02.03.2011 19:05

Neper:Myslis ty dve ozubene Kola navrchu pod tim krytem?! Kolik stoji obe dohromady asik?!
A je tu nekdo na foru komu se tohle nestalo nebo tak?!Tos to me nedeste co jsem si to koupil :-D nekoupil jsem si auto abych do neho sypal :-DJinak u TI-VCT by se meli rozvody menit az ve 160 000km?! nebo ve 120 jak u vetsiny?!

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 02.03.2011 19:15

Niekedy aj po 60k. Precitaj si to vlakno a uvidis, co za crep si to kupil :wink:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 02.03.2011 20:07

To iba ak predoly alebo sucasny majitel zanedbal vymeny oleja.

Nevim, kde som to videl predtym, ale teraz pozeram na ford.de a tam je, ze Focus III zacina na 1290kg, co je viac, ako ma FFII 1.6i (1249kg) A ja som a tak tesil :cry:

Golf 1.4i: 1142kg
Golf 1.2tsi: 1229kg
Octvia 1.4i: 1255kg
Octvia 1.2tsi: 1265kg
Ceed 1.4i: 1263kg

Co ti v tom Forde tam asi robia cele dni?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 02.03.2011 20:26

Staraju sa o nasu bezpecnost :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 02.03.2011 21:25

Můj Favorit 1.4, 850 kg :mrgreen: 70kW :ble2: jestli se to povede nějak rozumně naladit.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 02.03.2011 22:53

Si si isty, ze 70kw? Nie nahodou 70hp?
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
Mudr.Hematolog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: 24.06.2010 23:40

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mudr.Hematolog » 02.03.2011 23:24

Tiez by som to tipol na 70HP..... ale ked tam pise ze ma 1,4...... :nixw:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 03.03.2011 06:34

Favorit RS...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Cowley » 03.03.2011 10:38

Nepér píše:Můj Favorit 1.4, 850 kg :mrgreen: 70kW :ble2: jestli se to povede nějak rozumně naladit.
Favorit 1.4? Co je v tom za motor? Moje fako blahe pameti melo 1.3 s 40kW, ale to byla trapna sluzebni seriovka ;-)

V12: jak uz jsme resili v jinem vlakne, nas pohled na prijatelnou akceleraci je nejspis dost ruzny :-)
mne pride 1.6 jako prijatelna motorizace (v obou variantach), ptoze ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 03.03.2011 10:44

Cowley píše:...ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
Dobre robis, u tohto motora to nema ziadny vyznam, tak naco ho trapit. Ani ja s 2.0TDCI prakticky neprekracujem 2500 rpm...

EDIT :
Ked budem mat dobru naladu, skusim nasimulovat predbiehanie 22 metrovej supravy tahac - prives iducej 80 km/h. Vysledky budu urcite zaujimave...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 03.03.2011 16:24

Cowley píše:Favorit 1.4? Co je v tom za motor?
Fabia+Felicia+Favorit hybrid s ostrou vačkou a kompresí 11.2
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 03.03.2011 18:50

Inymi slovami - Favorit FFFHRS :mrgreen:
Fakt si z toho vydoloval 70kW ? Podla roznych zdrojov by sa z toho motoru malo dat vytlacit cca 200 koni, no to je uz brutalna uprava vsetkeho - lestenie, brusenie, ine ojnice, vacka, zvody, vyfuk atd. V principe je to rovnaky motor, ako v S130RS, s ktorou napr. Haugland porazal dvojlitre :palec_nahoru:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 03.03.2011 21:30

Uvidíme, zatím nemám zapojenou vodu, tak vím jen, že to chytne :x
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti