Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zda sa, ze jedina, no zavazna. Je tu zmienka o problemoch po 60k km. A to je kua malo. Taketo veci musia vydrzat aspon do vymeny rozvodu, ktora je planovana na 160k km. Ale ako som uz pisal - vzdy je to lacnejsie, ako napr. turbo, vstreky atd. na diesli.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jo, navíc se to dlouho projevuje jen tím zvukem a jen po startu a jen někdy. Holt je třeba s výměnou rozvodů dát i ta rozvodová kola, tak je to dražší. V horším případě se to plánované výměnu rozvodů nedožije a je to třeba udělat dřív.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Neper:Myslis ty dve ozubene Kola navrchu pod tim krytem?! Kolik stoji obe dohromady asik?!
A je tu nekdo na foru komu se tohle nestalo nebo tak?!Tos to me nedeste co jsem si to koupil
nekoupil jsem si auto abych do neho sypal :-DJinak u TI-VCT by se meli rozvody menit az ve 160 000km?! nebo ve 120 jak u vetsiny?!
A je tu nekdo na foru komu se tohle nestalo nebo tak?!Tos to me nedeste co jsem si to koupil

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Niekedy aj po 60k. Precitaj si to vlakno a uvidis, co za crep si to kupil 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
To iba ak predoly alebo sucasny majitel zanedbal vymeny oleja.
Nevim, kde som to videl predtym, ale teraz pozeram na ford.de a tam je, ze Focus III zacina na 1290kg, co je viac, ako ma FFII 1.6i (1249kg) A ja som a tak tesil
Golf 1.4i: 1142kg
Golf 1.2tsi: 1229kg
Octvia 1.4i: 1255kg
Octvia 1.2tsi: 1265kg
Ceed 1.4i: 1263kg
Co ti v tom Forde tam asi robia cele dni?
Nevim, kde som to videl predtym, ale teraz pozeram na ford.de a tam je, ze Focus III zacina na 1290kg, co je viac, ako ma FFII 1.6i (1249kg) A ja som a tak tesil

Golf 1.4i: 1142kg
Golf 1.2tsi: 1229kg
Octvia 1.4i: 1255kg
Octvia 1.2tsi: 1265kg
Ceed 1.4i: 1263kg
Co ti v tom Forde tam asi robia cele dni?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Staraju sa o nasu bezpecnost 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Můj Favorit 1.4, 850 kg
70kW
jestli se to povede nějak rozumně naladit.


Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Si si isty, ze 70kw? Nie nahodou 70hp?
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

- Mudr.Hematolog
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24.06.2010 23:40
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tiez by som to tipol na 70HP..... ale ked tam pise ze ma 1,4...... 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Favorit RS...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Favorit 1.4? Co je v tom za motor? Moje fako blahe pameti melo 1.3 s 40kW, ale to byla trapna sluzebni seriovkaNepér píše:Můj Favorit 1.4, 850 kg70kW
jestli se to povede nějak rozumně naladit.

V12: jak uz jsme resili v jinem vlakne, nas pohled na prijatelnou akceleraci je nejspis dost ruzny

mne pride 1.6 jako prijatelna motorizace (v obou variantach), ptoze ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Dobre robis, u tohto motora to nema ziadny vyznam, tak naco ho trapit. Ani ja s 2.0TDCI prakticky neprekracujem 2500 rpm...Cowley píše:...ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
EDIT :
Ked budem mat dobru naladu, skusim nasimulovat predbiehanie 22 metrovej supravy tahac - prives iducej 80 km/h. Vysledky budu urcite zaujimave...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Fabia+Felicia+Favorit hybrid s ostrou vačkou a kompresí 11.2Cowley píše:Favorit 1.4? Co je v tom za motor?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Inymi slovami - Favorit FFFHRS 
Fakt si z toho vydoloval 70kW ? Podla roznych zdrojov by sa z toho motoru malo dat vytlacit cca 200 koni, no to je uz brutalna uprava vsetkeho - lestenie, brusenie, ine ojnice, vacka, zvody, vyfuk atd. V principe je to rovnaky motor, ako v S130RS, s ktorou napr. Haugland porazal dvojlitre

Fakt si z toho vydoloval 70kW ? Podla roznych zdrojov by sa z toho motoru malo dat vytlacit cca 200 koni, no to je uz brutalna uprava vsetkeho - lestenie, brusenie, ine ojnice, vacka, zvody, vyfuk atd. V principe je to rovnaky motor, ako v S130RS, s ktorou napr. Haugland porazal dvojlitre

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Uvidíme, zatím nemám zapojenou vodu, tak vím jen, že to chytne 

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host