2,0 tdci problem s motorem
-
doubek FF
- Nováček

- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
Re: 2,0 tdci problem s motorem
čerpadlo jsem měnil taky a žádný rozdí každopádně ty vstřiky jdou ven krom toho novýho a uvidí se co pak dál , jinak já v tom mám nysypanejch ted asi 25 tis a pořád nic
joo balu to víš mám dýzla poprvé a taky naposled jak se to dá dokupy jde z domu a benzínový mondeo to jistí 
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Uz si si spocital, kolko km by si najazdil za 25k CzK s 2.0i ?
A na benzinove Mondejko Ti aj dam tip - http://www.autobazarf1.sk/ford-mondeo-2 ... ive-x.html
Bude potrebovat nejaku tu investiciu, moze byt, ze na nom nefunguje turbo ako treba, pretoze na sestke zo 100 na 140 zrychluje za cca 12 - 13 sekund, pricom podla videi na internete by to malo bez chipu dat za cca 10 sekund.
A na benzinove Mondejko Ti aj dam tip - http://www.autobazarf1.sk/ford-mondeo-2 ... ive-x.html
Bude potrebovat nejaku tu investiciu, moze byt, ze na nom nefunguje turbo ako treba, pretoze na sestke zo 100 na 140 zrychluje za cca 12 - 13 sekund, pricom podla videi na internete by to malo bez chipu dat za cca 10 sekund.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
doubek FF
- Nováček

- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak nějaké novinky ,auto stále nejede , je ve fordu v liberci , ještě jednou šli vstřiky ven a i na druhém testu jsou vpořádku , ale chtěli smáznout jednotku a nejde to ,vubec je to tam nepustí , teorie je že se v ní někdo hrabal a mazal bud dpf nebo egr , a po přehrání softu , co dělali na podzim se sekla už navěky a dělá pičoviny od tý doby to totiž žere a jde nahovno , takže má přijít jiná jednotka na zkoušku a uvidí se
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Dobra kupa tie skurwene kachle. Mesiac presiel a auto stale v srackach az po strechu. Nech ziju jazdene diesle !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Provádíme zprostředkování elektronického odstranění systému FAP a DPF přeprogramováním řídicí jednotky prostřednictvím diagnostické zásuvky spolu s mechanickým odstraněním tohoto filtru. V motormanagementu je odstraněna veškerá činnost spojená s filtrem. Jedná se o mnohem spolehlivější řešení než nabízené emulátory filtrů, které mohou způsobovat po čase problémy.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
tomazavr
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.07.2014 15:08
2,0tdci ESP fault a jako nouzak
ahoj, jsem tu novy, tak doufam, ze jsem spatne nehledal...
Chtel bych Vas poprosit o radu:
Mam na C-MAX 2005 2,0tdci 100kw vymenene palivove cerpadlo, vstriky po testu, ale asi to nema nic spolecneho s tim co se mi deje.
Pri normalni jizde se nic nedeje, jedu klidne 160km/h a vpoho. V pripade predjizdeni ci prudke akceleraci to nahlasi ESP failure a rozsviti se auto prestane jet, potom to ma zvuk jako traktor a bez vykonu.
Zkousel jsem rozjet:
1.stupen do 4500ot. vpoho
2.stupen do 4500ot. vpoho
Problem nastava az u 3.stupne asi neco pres 3000ot. to same 4.,5. i 6.stupne. Rozsviti se kontrolka ESP a napise se ESP Fault zkousel jsem vypnout a zapnout klicek nekolikrat zasebou a nic. Jedine co pomuze je, kdyz s tim "traktorem" jedu tak 10km a najednou to samo od sebe zase zacne tahnout, potom vypnu a zapnu zapalovani a nehlasi to chybu. Muzu normalne jet, ale nesmim zase prudce akcelerovat.
Moc dekuji za jakkykoliv napad ci radu... krome odvezu na srotak
jsem z toho trochu:
Sloučeno. lucky.jack
Chtel bych Vas poprosit o radu:
Mam na C-MAX 2005 2,0tdci 100kw vymenene palivove cerpadlo, vstriky po testu, ale asi to nema nic spolecneho s tim co se mi deje.
Pri normalni jizde se nic nedeje, jedu klidne 160km/h a vpoho. V pripade predjizdeni ci prudke akceleraci to nahlasi ESP failure a rozsviti se auto prestane jet, potom to ma zvuk jako traktor a bez vykonu.
Zkousel jsem rozjet:
1.stupen do 4500ot. vpoho
2.stupen do 4500ot. vpoho
Problem nastava az u 3.stupne asi neco pres 3000ot. to same 4.,5. i 6.stupne. Rozsviti se kontrolka ESP a napise se ESP Fault zkousel jsem vypnout a zapnout klicek nekolikrat zasebou a nic. Jedine co pomuze je, kdyz s tim "traktorem" jedu tak 10km a najednou to samo od sebe zase zacne tahnout, potom vypnu a zapnu zapalovani a nehlasi to chybu. Muzu normalne jet, ale nesmim zase prudce akcelerovat.
Moc dekuji za jakkykoliv napad ci radu... krome odvezu na srotak
jsem z toho trochu:
Sloučeno. lucky.jack
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24903
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
diagnostikou vycist chyby
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
tomazavr
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.07.2014 15:08
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Žádná tam není 
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
odkud jsi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24903
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
svitilo-li ESP, tak tam chyba je - chce to nekoho, kdo s diagnostikou umi ... nebo lepsi diagnostiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
tomazavr
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.07.2014 15:08
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Chrudimfoki píše:odkud jsi ?
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Citaj este tu:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 04#p840404
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 69#p773569
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 63#p674163
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 91#p956791
Moze to byt aj regulator tlaku paliva. V kazdom pripade diag. by mala pisat chybu.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 04#p840404
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 69#p773569
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 63#p674163
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 91#p956791
Moze to byt aj regulator tlaku paliva. V kazdom pripade diag. by mala pisat chybu.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Regulator tlaku ako prvy napadol aj mna. Ma ale vymenene cerpadlo, takze by mal byt OK. Hoci cert nikdy nespi. Treba sa s tym previest a monitorovat zakladne dieslovske veliciny - turbo boost, tlak paliva v raile, otacky a polohu plynu. Na zivych datach urcite nieco bude, ocakavam prekrocenie maximalneho FRP 1600 barov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
tomazavr
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.07.2014 15:08
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Smazána zbytečná citace!
Tak včera chyba u2023... Ještě odpoledne vyzkoušíme online data...
Ale tahle chyba by mohla být jen k ESP,ne? Zkusím ještě projít čidla,čistotu,ale ze by to nenašlo chybu přímo nějakého čidla? Co myslít?
Tak včera chyba u2023... Ještě odpoledne vyzkoušíme online data...
Ale tahle chyba by mohla být jen k ESP,ne? Zkusím ještě projít čidla,čistotu,ale ze by to nenašlo chybu přímo nějakého čidla? Co myslít?
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24903
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
... z ktereho modulu jsi to vycetl? chyba znamena, ze modul nekomunikuje spravne ... nemels kunu pod kapotou? nebo je to vytopenka? nebo jen nalomeny kabel k ridici jednotce, atd.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti

