tak si to vyzkoušejte, jednu nádrž s vyřazováním, druhou bez.
s vyřazováním budete mít 0,50-1 L nižší spotřebu.
nejde o to, že když máte zařazeno tak tam nejde benzín a když máte neutrál tak tam něco teče.
rozdíl dělá to,že když mám zařazeno,tak už v půlce kopce to můžu ubrzdit třeba na 60Km/h a pak musím přidat abych se rozjel. zatímco když vyřadím, tak se to pořád rozjížím.
další věc je, že když vyřadíte sice to něco žere,ale dělá to asi 3 deci za hodinu...
další blbost je jak tu někdo psal, že když vyřadím nefungují brzdy.
když jedete a vyřadíte,tak řídící jednotka drží otáčky asi na 1500 kvůli posilovači atd.
když pak úplně zastavíte klesnou otáčky na normálních 800-900
A ano další asi nejdůležitělší věc je dvouhmota, pokud máte dvouhmotu,tak brzdění motorem jí opravdu neprospívá a výměna není levná. stejně tak jako při parkování v kopci a nezatáhnutí ručky - prostě si ty péra vytaháte
