Pod autem žádné skvrny nemám, když jsem odmontoval spodní plastový kryt byla tam opravdu taková suchá malá skvrna. Při cestě do Chorvatska jsem kontroloval rysku oleje, měl jsem ji přesně v mezi kde měla byt. Zpět v ČR jsem zjistil, že to sežralo celkem tak 0,8-0,9 l oleje. Bavil jsem se s jednim opravářem a ten mě řekl, že ten olej by měl jít někde vidět. Pod autem nebyl jako by se vypařil..Potom říkal, že by nebylo špatné změřit tlaky na jednotlivých válcích.Mám najeto 132tkm a ten focus byl kupovaný jako skoro nový vůz s 2 letou zárukou a stavem 19tkm. Referentský vůz Autoin.cz.Zkoušel jsem tam nalét přípravek od Liquid Moly,ale moc to nepomohlo. Občas tam dolévám za 1000 km třeba 0,2 l oleje, abych se dostal na rysku, kde má olej být.Jak budu měnit olej zkusím tam nalét takový přípravek od Liquid Moly s keramikou, která by měla zatěsnit menší vůle. Co si myslíte o tom úniku vy ? Je to normální při tomto stavu kilometrů ? Děkuji za jakékoliv rady.
Pravidelný únik oleje u motoru Duratec HE 1.8 92kw
-
Tom Kostka
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 21.03.2013 20:50
Pravidelný únik oleje u motoru Duratec HE 1.8 92kw
Chtěl bych Vás poprosit o rady a zkušenosti uživatelů, kteří mají podobný problém s únikem oleje.
Pod autem žádné skvrny nemám, když jsem odmontoval spodní plastový kryt byla tam opravdu taková suchá malá skvrna. Při cestě do Chorvatska jsem kontroloval rysku oleje, měl jsem ji přesně v mezi kde měla byt. Zpět v ČR jsem zjistil, že to sežralo celkem tak 0,8-0,9 l oleje. Bavil jsem se s jednim opravářem a ten mě řekl, že ten olej by měl jít někde vidět. Pod autem nebyl jako by se vypařil..Potom říkal, že by nebylo špatné změřit tlaky na jednotlivých válcích.Mám najeto 132tkm a ten focus byl kupovaný jako skoro nový vůz s 2 letou zárukou a stavem 19tkm. Referentský vůz Autoin.cz.Zkoušel jsem tam nalét přípravek od Liquid Moly,ale moc to nepomohlo. Občas tam dolévám za 1000 km třeba 0,2 l oleje, abych se dostal na rysku, kde má olej být.Jak budu měnit olej zkusím tam nalét takový přípravek od Liquid Moly s keramikou, která by měla zatěsnit menší vůle. Co si myslíte o tom úniku vy ? Je to normální při tomto stavu kilometrů ? Děkuji za jakékoliv rady.
Pod autem žádné skvrny nemám, když jsem odmontoval spodní plastový kryt byla tam opravdu taková suchá malá skvrna. Při cestě do Chorvatska jsem kontroloval rysku oleje, měl jsem ji přesně v mezi kde měla byt. Zpět v ČR jsem zjistil, že to sežralo celkem tak 0,8-0,9 l oleje. Bavil jsem se s jednim opravářem a ten mě řekl, že ten olej by měl jít někde vidět. Pod autem nebyl jako by se vypařil..Potom říkal, že by nebylo špatné změřit tlaky na jednotlivých válcích.Mám najeto 132tkm a ten focus byl kupovaný jako skoro nový vůz s 2 letou zárukou a stavem 19tkm. Referentský vůz Autoin.cz.Zkoušel jsem tam nalét přípravek od Liquid Moly,ale moc to nepomohlo. Občas tam dolévám za 1000 km třeba 0,2 l oleje, abych se dostal na rysku, kde má olej být.Jak budu měnit olej zkusím tam nalét takový přípravek od Liquid Moly s keramikou, která by měla zatěsnit menší vůle. Co si myslíte o tom úniku vy ? Je to normální při tomto stavu kilometrů ? Děkuji za jakékoliv rady.
-
zeli
- Zkušený

- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Pravidelný únik oleje u motoru Duratec HE 1.8 92kw
Obcas po 1000km? Co je to za informaci?
Jakoze nekdy to nesezere ani ň a nekdy 2 deci/1000km? To je sakra rozdil. Nejakej cas si ten olej poradne hlidej a pozoruj kolik ho to teda zere.
Jak moc ten motor tocis? Kdyz jezdis treba na dalnici k 5000 otacek (kdyz spechas
), tak neco sezere.
Zmereni komprese neublizi a napovi
Co tam lejes za olej a jak casto menis?
Zazracny vodicky pomahaj jen v pohadkach a nebo hodne vyjimecne. Hlavne je potreba nejdriv zjistit co tomu motoru je, jestli mu teda neco je. 132t km neni nic, proc by mel motor byt nadmerne opotrebovan. Pokud mu teda nedavali v autoinu poradne za usi.
Jak moc ten motor tocis? Kdyz jezdis treba na dalnici k 5000 otacek (kdyz spechas
Zmereni komprese neublizi a napovi
Co tam lejes za olej a jak casto menis?
Zazracny vodicky pomahaj jen v pohadkach a nebo hodne vyjimecne. Hlavne je potreba nejdriv zjistit co tomu motoru je, jestli mu teda neco je. 132t km neni nic, proc by mel motor byt nadmerne opotrebovan. Pokud mu teda nedavali v autoinu poradne za usi.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Pravidelný únik oleje u motoru Duratec HE 1.8 92kw
V tomto případě to tedy není únik oleje, ale ztráta oleje a v tom případě bude lepší pokračovat zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... je#p947333
LOCK.
LOCK.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 3 hosti

