Ano, já vím, že ty vibrace jsou od neklidného volnoběhu, vždyť jsem to už včera psal.smoula píše:marx200: ty vibrace můžou bejt spojený i stím, že máš vysokej volnoběh. Když mě to točí těch 750 +/- tak to je bez vibrací, ale když máms tudenej motor, nebo teplej a držím plyn cca na těch 1000-1100 otáček, tak to taky lehce vibruje do volantu. Přikláněl bych se k tomu, co píše pan ballu. Protože těch 1000-1100 otáček mi to točí za studena, těsně po nastartování, takže asi máš furt bohatou směs nebo nvm.
Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Dnes mi PP ukazoval průměrku 16,8 l na sto. Toliko má reálná spotřeba 2.0 Duratec 
Jo, a neprasil jsem, jen jízda po Praze.

Jo, a neprasil jsem, jen jízda po Praze.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
O víkendu jsem byl v Peci pod Sněžkou, tam jsem jel celkem co to dalo, s ohledem na provoz a mlhu, zpět už víceméně klidněji.. celková kolem 7 litrů. Fór je v tom, že jsem poměrně vyjímečně jel celou dobu s klimou, takže teď mám vážný podezření, že to s klimou jezdí za míň než bez ní. Což si samozřejmě uvědomuju, že je asi nesmysl, ale není to poprvé, co z toho mám tento pocit.
Může mi to někdo vyvrátit?
Může mi to někdo vyvrátit?

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Mám za to, že pokud je moc velká zima, tak by klima běžet neměla 

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Za to mám taky.. ale prokazatelně spínala, lehce to s autem cuklo pod plynem.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
enjoy: Sice jsi mel zaplou klimu, ale kompresor se ti urcite nesepnul - pri teplote nizsi nez 5st se nesepne.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Na tom něco bude. Protože pocitově spínal nad těch 5 stupňů, což cestou tam i zpět bylo. Na horách samozřejmě ne.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Klimatizace je výbava, která ručně nebo automatichy udržuje teplotu v kabině. Je mylné si představovat klimatizaci jen jako zdroj chladného vzduchu. Komresor je jen součástí této klimatizace, který jen spíná v případě, když není schopna ŘJ klimatizace na popud čidel namíchat potřebnou teplotu vzduchu do kabiny z nasávaného venkovního vzduchu. Klíma dává jak chladný tak teplý vzduch. Přeci jestli je léto nebo zima, stále zapínáme stejný čudlík klímy. Jen se mi zdá, že při větší akceleraci, kdy by měla ŘJ automaticky klímu odpojit se neděje plynule, ale pocukáváním. Proto když předpokládám , že budu předjíždět více aut, tak na tu chvilku raději v létě kdy běží kompresor klímu vypnu ručně, protože ten schodek výkonu i u toho dvoulitru je znatelný. Ale na druhou stranu při klidné jízdě je rozdíl s klímou a bez ní u tohoto motoru zanedbatelný. Většího nyvýšení spotřeby je při jízdě brzda - plyn jak u všech motorů. Sportovnější svezení vždy něco stojí.
Přes rok jsem jezdil bez známky mimo dálnici, minulý týden jsem ji vylepil a okamžitě na dálnici, kde jedu v průměru o 20 km/hod rychleji mě vylezla spotřeba přes půl litru nahoru.
K tomu chladnější starty, tak to potvrzuje, že v létě se dá jezdit po okrskách do 7,5 L a v zimě do těch 8,4 L ale i zde záleží, kolikrát se auto prohrabává sněhem.
Dálnice pak dle naložení a zvolené rychlosti do těch 9,5 L. 

Přes rok jsem jezdil bez známky mimo dálnici, minulý týden jsem ji vylepil a okamžitě na dálnici, kde jedu v průměru o 20 km/hod rychleji mě vylezla spotřeba přes půl litru nahoru.



BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Tak, dnes jsem odpojil OBD BT adapter (byl stále "zasunut"), dále jsem odpojil na 10 minut baterii a spotřeba padá. Teď je tam průměr 13 l, při cestování po Praze (brzda/plyn co chvíli - děkuji vám drazí semafory a přechody
) bylo i 12,4 l. To s poměrem N95:E85 1:2 celkem ujde. I když nižší spotřebu si dovedu ještě stále představit 


Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
To mě asi unikolo, že čurdíš benzín 1:2
, tak se pak nediv spotřebě, když benzínu tam máš jako když prdne do Stromovky a zbytek bramborový extrát. 


BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
No, se mi při tý spotřebě nedif, že čerpám E85. Ale jede to pěkně, tiše a táhne vocpoda a vo to de 

Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Ještě dlužno říci, že volnoběh je nyní rovnej. Asi se nějakým způsobem "přisírala" OBD jednotka do chodu motoru, nebo si to jinak nedovedu vysvětlit.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- _eXplorer_
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2010 22:02
- Bydliště: Kladno
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Jednou jsem do tohoto motoru natankovat e85 1:1 a nikdy to už neudělám, auto nejelo, špatně startovalo (v létě) a po pár km vyskočila závada motoru, kterou po natankování b95 musel vymazat servis, spotřeba samo vyletěla asi o na 10litrů. Takže jsem se chudáčkovi ještě týden omlouval a v životě to neudělal. Stará Fabia dopadla úplně stejně. Takže se nediv že ti to dělá takové kusy. Jezdím nyní stabilně na 8.5 l plynu a 7.9 l B95. Lepší nespekulovat.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Zmena paliva byva pre RJ tazka. Bud to jednu, max. dve nadrze vydrzat, ale aj tak to nie je ono. Alebo resetnut RJ odpojenim baterky a naucenim sa novych hodnot.
Focus na striedanie paliva (raz benzin, raz E85) nie je vhodny. Kedze RJ sa dost dlho prisposobuje a potom sa samozrejme nechce naucit nove hodnoty. Neviem ako su na tom FlexiFuel motory.
Focus na striedanie paliva (raz benzin, raz E85) nie je vhodny. Kedze RJ sa dost dlho prisposobuje a potom sa samozrejme nechce naucit nove hodnoty. Neviem ako su na tom FlexiFuel motory.
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Mám to přestavěné.
Ale i ten N95 (N98) to žralo dosti, takže stejně není něco v pořádku. Před přestavbou jsem zkoušel 1:1 ředit, a nic nikde nehlásilo, a startovalo naprvní signální. Jen to líp jelo, tišeji. A z výfuku smrděl chlast.
Ale i ten N95 (N98) to žralo dosti, takže stejně není něco v pořádku. Před přestavbou jsem zkoušel 1:1 ředit, a nic nikde nehlásilo, a startovalo naprvní signální. Jen to líp jelo, tišeji. A z výfuku smrděl chlast.

Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti