
Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Pro mne osobně by musel někdo tyto obrázky rozklíčovat co ty hodnoty znamenají. Pak se dá teprve laborovat, čím to může být. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
1. fotka - pohled na PP 
2. fotka - obohacování směsi
3. fotka - O2 senzor (lambda) první a napravo druhá
Samozřejmě sofistikovanější pohled a komentář by to zasloužilo

2. fotka - obohacování směsi
3. fotka - O2 senzor (lambda) první a napravo druhá
Samozřejmě sofistikovanější pohled a komentář by to zasloužilo

Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Chtělo by to odborný výklad. Laicky, když to vemu selským rozumem, tak obohacení + 5,5% na obou budících dle mého, asi OK, vliv může mít stav vzduchového filtru a stav obou lambd. Ale ty dva budíky od lambd, jedna jak zuby na pilce, druhá skoro vyžehlená. Co je správně, pro funkčnost ta pilová nebo vyžehlená, funkční a nefunkční lambda a nebo první - zubatá dává pokyny do ŘJ , ta upravuje směs a ta druhá lambda jen kontoluje, zda byla úprava udělána OK. Ikdyž ta druhá, dle dedukce , kontrolní, ta tam nějaký zub má. A nyní babo raď. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Nevím, jestli je ke konektoru od lambdy tak luxusní přístup, jako u Escorta, ale pokud ano, tak bych jí odpojil a se spotřebou půjdeš určitě dolů a je to nejlevnější řešení.
Pokud se spotřebou dlů nepůjdeš, hledej jinde
Pokud se spotřebou dlů nepůjdeš, hledej jinde

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Odborník v servisu mi měřil lambdy a řekl, že takovýto stav je správně.
Ke konektorům je luxusní přístup. Mohu zkusit odpojit, doufám, že tím něco neposeru nadobro
Ještě by to mohlo někde přisávat falešnej vzduch, nebo tak něco.
Nevim.
Každopádně mě znervozňuje, že na volnoběh to žere jako prokopnutý 1.5 l, ale třeba po druhém staru motoru (oboje za tepla a po chvíli) zase 0.8.
Někdy je volnoběh neklidný, takže se vibrace přenášejí do kastle, při jiném startu je naprosto "perfektní" a tichý, že se to tváří jako kdyby auto chcíplo. Proč prostě při každém teplém startu nejsou všechny hodnoty (spotřeba/otáčky) +- stále stejně?? Nevíte někdo? Dík
Ke konektorům je luxusní přístup. Mohu zkusit odpojit, doufám, že tím něco neposeru nadobro

Ještě by to mohlo někde přisávat falešnej vzduch, nebo tak něco.
Nevim.
Každopádně mě znervozňuje, že na volnoběh to žere jako prokopnutý 1.5 l, ale třeba po druhém staru motoru (oboje za tepla a po chvíli) zase 0.8.
Někdy je volnoběh neklidný, takže se vibrace přenášejí do kastle, při jiném startu je naprosto "perfektní" a tichý, že se to tváří jako kdyby auto chcíplo. Proč prostě při každém teplém startu nejsou všechny hodnoty (spotřeba/otáčky) +- stále stejně?? Nevíte někdo? Dík
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Ty lambdy podle me slapou spravne. Prvni je pred katatem a druha za - pokud by byla i druha zubata tak by byl problem s katalizatorem.
A obohaceni 5% je taky luxus. Ale kazdopadne z takto statickych snimku se nic nepozna. Chtelo by to nejake zive data.
A obohaceni 5% je taky luxus. Ale kazdopadne z takto statickych snimku se nic nepozna. Chtelo by to nejake zive data.
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Jen bacha na to, že těch 5% obohacení je v momentě stisknutí spouště. Koukni se na max. hodnotu níže pod rafičkou.....Ondrej1 píše:Ty lambdy podle me slapou spravne. Prvni je pred katatem a druha za - pokud by byla i druha zubata tak by byl problem s katalizatorem.
A obohaceni 5% je taky luxus. Ale kazdopadne z takto statickych snimku se nic nepozna. Chtelo by to nejake zive data.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Prave proto pisu, ze to chce nejaka ziva data. Tech 20% muze byt chvilkove pri nejake akceleraci, nebo stundenem motoru.
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Okej, natočím to na video. Postnu na jutub a dám link.
Natočím postupné přidávání plynu (na neutrál) s pohledem na obohacování.
Natočím postupné přidávání plynu (na neutrál) s pohledem na obohacování.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Nemáš nějakej vysokej volnoběh? Já mám tak 750 +/-
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Jak jsem již psal: JAK KDYsmoula píše:Nemáš nějakej vysokej volnoběh? Já mám tak 750 +/-

Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Asi bych to řešil takto. Domluv se na nějaký den se smoulou, odpojit baterku resetovat ŘJ a po zapojení, ať ti smoula károu projede nějaký úsek a načte ŘJ na svou nohu, co to udělá se spotřebou.Tím se odbourá ta varianta těžké nohy, ale nyní dle videa
po 4 minutách, aby byl volnoběh na 1000 ot, je nějak divné.
Ps: beru v potaz že vzduchový filtr je čistý a svíčky mají OK odtrh - zkontroluj i origo bývají v krabičce rozdílné odtrhy a zkusmo si mákni na hadici k chladiči při zahřívání po nastartování. Připadá mě že termostat netěsní, je pootevřený a proto nedosáhneš teploty kdy ŘJ zruší bohatost směsy a tím výši volnoběžných.



Ps: beru v potaz že vzduchový filtr je čistý a svíčky mají OK odtrh - zkontroluj i origo bývají v krabičce rozdílné odtrhy a zkusmo si mákni na hadici k chladiči při zahřívání po nastartování. Připadá mě že termostat netěsní, je pootevřený a proto nedosáhneš teploty kdy ŘJ zruší bohatost směsy a tím výši volnoběžných.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
Ok, díky za postřehy. Žere to i s lehkou nohou. Zkoušel jsem řadit max. kolem 2000 ot. Nic.
Ve 120tis km byly autorizákem při servisní prohlídce svíčky měněny. Teď je najeto 128 tis km. Žádné chyby. Akorát kvičí řemen než se motor ohřeje (alespoň poznám kdy to je
).

Ve 120tis km byly autorizákem při servisní prohlídce svíčky měněny. Teď je najeto 128 tis km. Žádné chyby. Akorát kvičí řemen než se motor ohřeje (alespoň poznám kdy to je

Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC
marx200: ty vibrace můžou bejt spojený i stím, že máš vysokej volnoběh. Když mě to točí těch 750 +/- tak to je bez vibrací, ale když máms tudenej motor, nebo teplej a držím plyn cca na těch 1000-1100 otáček, tak to taky lehce vibruje do volantu. Přikláněl bych se k tomu, co píše pan ballu. Protože těch 1000-1100 otáček mi to točí za studena, těsně po nastartování, takže asi máš furt bohatou směs nebo nvm. 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host