Ahoj lidi, nevíte tu nějaký koumák, kde je pojistka na ostřikovače???
V knížce Jak na to o tom není ani zmíňka. Je tam jen pojistka ostřiků světlometů a relé ostřiku světlometů, které na autě nemám.
Předem děkuji za odpověď
Pojistka ostřikovačů
- bodoo
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 07.04.2008 12:21
- Bydliště: Brno
Pojistka ostřikovačů
Ford Focus 1,8 TDCi rv 2003


- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Pojistka ostřikovačů
Pojistka asi není...
Více viz níže z etisu...
VYHLEDÁVACÍ TEST H : ČERPADLO OSTŘIKOVAČŮ JE NEFUNKČNÍ
PODMÍNKY (STAV) DETAILY/VÝSLEDKY/ČINNOSTI
H1: KONTROLA OBVODU VEDOUCÍHO K MOTORU ČERPADLA OSTŘIKOVAČŮ, ZDA NENÍ PŘERUŠEN
1 Zapalování vypnuté
2 Odpojte Motor čerpadla dvoucestných ostřikovačů C828.
3 Zapalování zapnuté
4 Změřte napětí mezi motorem čerpadla dvoucestných ostřikovačů, konektor C828, pin 1, obvod 32-KA34 (WH/BK), strana svazku a kostrou.
Je naměřeno napětí akumulátoru?
Ano
PŘEJĎETE k H2.
Ne
S pomocí schémat zapojení OPRAVTE přerušený obvod mezi motorem čerpadla dvoucestných ostřikovačů a pájecím bodem S14. VYZKOUŠEJTE, zda systém funguje normálně.
H2: KONTROLA OBVODU VEDOUCÍHO K MOTORU ČERPADLA DVOUCESTNÝCH OSTŘIKOVAČŮ, ZDA NENÍ PŘERUŠEN
1 Změřte napětí mezi motorem čerpadla dvoucestných ostřikovačů, konektor C828, pin 2, obvod 33-KA34 (YE/BK), strana svazku a kostrou.
Je naměřeno napětí akumulátoru?
Ano
Zkontrolujte motor čerpadla dvoucestných ostřikovačů. Je-li nutno, NAMONTUJTE nový. VYZKOUŠEJTE, zda systém funguje normálně.
Ne
S pomocí schémat zapojení OPRAVTE přerušený obvod mezi motorem čerpadla ostřikovačů, konektor C828, pin 2 a CJB. VYZKOUŠEJTE, zda systém funguje normálně.

Více viz níže z etisu...
VYHLEDÁVACÍ TEST H : ČERPADLO OSTŘIKOVAČŮ JE NEFUNKČNÍ
PODMÍNKY (STAV) DETAILY/VÝSLEDKY/ČINNOSTI
H1: KONTROLA OBVODU VEDOUCÍHO K MOTORU ČERPADLA OSTŘIKOVAČŮ, ZDA NENÍ PŘERUŠEN
1 Zapalování vypnuté
2 Odpojte Motor čerpadla dvoucestných ostřikovačů C828.
3 Zapalování zapnuté
4 Změřte napětí mezi motorem čerpadla dvoucestných ostřikovačů, konektor C828, pin 1, obvod 32-KA34 (WH/BK), strana svazku a kostrou.
Je naměřeno napětí akumulátoru?
Ano
PŘEJĎETE k H2.
Ne
S pomocí schémat zapojení OPRAVTE přerušený obvod mezi motorem čerpadla dvoucestných ostřikovačů a pájecím bodem S14. VYZKOUŠEJTE, zda systém funguje normálně.
H2: KONTROLA OBVODU VEDOUCÍHO K MOTORU ČERPADLA DVOUCESTNÝCH OSTŘIKOVAČŮ, ZDA NENÍ PŘERUŠEN
1 Změřte napětí mezi motorem čerpadla dvoucestných ostřikovačů, konektor C828, pin 2, obvod 33-KA34 (YE/BK), strana svazku a kostrou.
Je naměřeno napětí akumulátoru?
Ano
Zkontrolujte motor čerpadla dvoucestných ostřikovačů. Je-li nutno, NAMONTUJTE nový. VYZKOUŠEJTE, zda systém funguje normálně.
Ne
S pomocí schémat zapojení OPRAVTE přerušený obvod mezi motorem čerpadla ostřikovačů, konektor C828, pin 2 a CJB. VYZKOUŠEJTE, zda systém funguje normálně.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- bodoo
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 07.04.2008 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Pojistka ostřikovačů
Děkuji, tak to je ta horší alternativa, půjdu po káblikách 

Ford Focus 1,8 TDCi rv 2003


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti