Ahoj,
dneska jsem byl s Focusem 1,6 74kw benzín, 2007 na diagnostice, protože mi autí na volnoběh hrozně klepe, v zátahu je znát úbytek výkonu a rozsvítila se mi oranžová kontrolka motoru. A jede to na 3 válce.
Na diagnostice mi identifikovali chybu zapalování na 1. válci, ale bohužel neměli čas se dál autu věnovat, takže jsem s kámošem nejdříve zkusil prohodit svíčky, jestli není jedna vadná (svíčky jsou úplně nové, mají najeto 500km [mám lpg, takže jsou přímo na lpg]), problém přetrvával. Takže bod 2, dáme novou zapalovací cívku, tou to také nebylo, dnes jsme jí kupovali v Coře. No tak jsem koupil nové zapalovací kabely, originál Bosch. Problém bohužel přetrvává.
Můžete mi prosím poradit na co bych se měl ještě zaměřit?
Díky
nefunkční zapalování na 1. válci
- martyaa
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.09.2013 18:34
nefunkční zapalování na 1. válci
MaRtY
Ford Focus Kombi 1.6L Duratec 16V, 2007
Ford Focus Kombi 1.6L Duratec 16V, 2007
- sitalik
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 21.08.2012 09:05
- Bydliště: České Budějovice
Re: nefunkční zapalování na 1. válci
nech si zmerit komprese v jednotlivych valcich. Kolik km uz mas najeto na LPG? Kontroloval jsi nekdy ventilove vule? Jezdis spis mesto nebo dalnice, spis na spotrebu nebo to prohanis?
Problem v zapalovani mas pravdepodobne vylouceny, podle me to bude bud podpaleny ventil nebo propaleny pist.
Problem v zapalovani mas pravdepodobne vylouceny, podle me to bude bud podpaleny ventil nebo propaleny pist.
- martyaa
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.09.2013 18:34
Re: nefunkční zapalování na 1. válci
Díky za radu, nechám to změřit. Auto jsme koupili na konci srpna tohoto roku, má podle tachometru najeto 129tisíc. Já jsem na tom nalítal cca 2tisíce, v zásadě jen dálnice Praha - Mnichov, jezdím na spotřebu, nijak na to nešlapu. Dálnice na tempomat 140km/h LPG a přes město benzín.. Ventilové vůle jsem zatím nekontroloval.
MaRtY
Ford Focus Kombi 1.6L Duratec 16V, 2007
Ford Focus Kombi 1.6L Duratec 16V, 2007
- sitalik
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 21.08.2012 09:05
- Bydliště: České Budějovice
Re: nefunkční zapalování na 1. válci
prijde mi, ze asi nekdo dobre vedel, proc to auto prodava. Minulost toho auta asi moc neznas a ty kilometry jsou taky asi jen orientacni, coz? No uvidis, co to nakonec bude. Moc jsem nepochopil jak si prohazoval ty svicky... Tos vymenil vsechny 4 svicky za 4 jine nebo jsi jen prohodil aktualni svicky mezi sebou? Tyto motory jsou pry dost citlive na jine nez originalni svicky, viz http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68&t=33955
takze jesli neni problem v tech "specialnich" na LPG
Proc jezdis pres mesto na benzin?
Dalnicni rezim neni moc vhodny pro tento motor na LPG, ale do 140 to (alespon u me) jede stale v closed loop, takze dobry, jen ten tempomat ve focusu pry (tady na foru jsem se nekde docetl) reguluje rychlost 100% pridavanim a to uz se motor dostava do open loop a to dobry neni.
takze jesli neni problem v tech "specialnich" na LPG
Proc jezdis pres mesto na benzin?
Dalnicni rezim neni moc vhodny pro tento motor na LPG, ale do 140 to (alespon u me) jede stale v closed loop, takze dobry, jen ten tempomat ve focusu pry (tady na foru jsem se nekde docetl) reguluje rychlost 100% pridavanim a to uz se motor dostava do open loop a to dobry neni.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti