můj problém je takový že při razantním přidání plynu motor zabublá a jakoby to jelo na 3 válce mám po vyměně mrazových zátek ktere odešly a byla voda ve svíčkách a i po vyměně zatek to stale divně jede ten motor i během jízdy je třeba s plynem velmi jemně zacházet při rychlem sešlápnuti jako by ztrati tah a skoro chcípá
motor jede na 3válce
- 
				pedro.k
 - Nováček

 - Příspěvky: 7
 - Registrován: 24.03.2008 08:11
 
motor jede na 3válce
ahoj předem se omlouvám jestli jsem to měl napsat jinam.
můj problém je takový že při razantním přidání plynu motor zabublá a jakoby to jelo na 3 válce mám po vyměně mrazových zátek ktere odešly a byla voda ve svíčkách a i po vyměně zatek to stale divně jede ten motor i během jízdy je třeba s plynem velmi jemně zacházet při rychlem sešlápnuti jako by ztrati tah a skoro chcípá
			
									
									
						můj problém je takový že při razantním přidání plynu motor zabublá a jakoby to jelo na 3 válce mám po vyměně mrazových zátek ktere odešly a byla voda ve svíčkách a i po vyměně zatek to stale divně jede ten motor i během jízdy je třeba s plynem velmi jemně zacházet při rychlem sešlápnuti jako by ztrati tah a skoro chcípá
- foki
 - Admin

 - Příspěvky: 19243
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: motor jede na 3válce
svicky a kabely nove ?
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 
				allex1
 - Nováček

 - Příspěvky: 34
 - Registrován: 18.02.2013 16:44
 
Re: motor jede na 3válce
To že ti vyměnili zátky ještě neznamená že tam nemůžeš mít vodu zase. Koukni na ně znovu ony totiž moc netěsní .
			
									
									Ford Focus II 1,6 74kw  kombi 2009
						- bee
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1261
 - Registrován: 31.03.2008 11:28
 - Bydliště: F, DE
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: motor jede na 3válce
Zmerať kompresiu na jednotlivych valcoch, nic nakladneho...
Raz mi po nastartovani tiez išiel len na 3 valce, u mna ma jeden valec znizenu kompresiu a aj zle spaľuje, overene na sviečke po vymene a ubehnutí 6000 km
			
									
									
						Raz mi po nastartovani tiez išiel len na 3 valce, u mna ma jeden valec znizenu kompresiu a aj zle spaľuje, overene na sviečke po vymene a ubehnutí 6000 km
- venca123
 - Nováček

 - Příspěvky: 75
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Uherske Hradiste
 
Re: motor jede na 3válce
Ja menil zatky taky a v autorizovanem servisu, za 2 tydny jsem tam mel zase 2 centaky nemrznouci smesy pri reklamaci na mekoukali jako by jsem to tam nalil  
 . Vzali si 100 Kc za regeneraci kabelu a stejne se mi zdalo, ze to jede nejak divne. Kopil jsem obycejne teslacke kabely za 350 Kc a od te doby je klid.
			
									
									Ford Focus II 1.4  59KW 10/2006 hatchback
						- 
				hanshans
 - Příspěvky: 1
 - Registrován: 29.05.2013 18:02
 
Re: motor jede na 3válce
Ahoj, s tímhle jsem se trápil skoro rok, nový kabely, svíčky, pak i cívka a všechno k ničemu. Při akceleraci to občas škubalo, jelo jakoby na tři hrnky, občas zase nic, k posrání.
Je to tak měsíc, co jsem to asi vyřešil, poněvadž od tý doby auto jede, jak má a rozdíl je to propastnej.
Při špekuluvání se svíčkama každou chvíli jsem si všiml, že některý svíce mají zrezivělý závity a jsou obalený zkorodovaným hliníkem (takovej bílej hnus, jako ztrvdlej bílej prach). Asi to tam nějak zreagovalo železo-hliník-chladící médium, který mi teklo přes mrazovky. Několikrát jsem ty závity svíček čistil a vždycky jsem je vytáhl zase zahumusený. Nakonec jsem je (závity svíček) lehce máznul grafitkou, natočil, vytočil,očistil a znova. Až se ten humus ze závitů v hlavě nabalil na svíce. po posledním čištění (dělal jsem to asi tak třikrát cca. 10 minut) jsem ty závity zase lehce máznul grafitkou a ejhle, bylo po problému.
Vysvětluju si ti tím, že tem bílej hnus špatně vodí elektriku a při akceleraci je zřejmě potřeba elektrikou svíce krmit víc než na volnoběh. Přechodovej odpor nebo něco takovýho a blbě to pálilo.
Každopádně tohle zkus, nic za to nedáš a těch dvacet minut si taky najdeš. Mě to pomohlo, teď mám klid.
Čus.
			
									
									
						Je to tak měsíc, co jsem to asi vyřešil, poněvadž od tý doby auto jede, jak má a rozdíl je to propastnej.
Při špekuluvání se svíčkama každou chvíli jsem si všiml, že některý svíce mají zrezivělý závity a jsou obalený zkorodovaným hliníkem (takovej bílej hnus, jako ztrvdlej bílej prach). Asi to tam nějak zreagovalo železo-hliník-chladící médium, který mi teklo přes mrazovky. Několikrát jsem ty závity svíček čistil a vždycky jsem je vytáhl zase zahumusený. Nakonec jsem je (závity svíček) lehce máznul grafitkou, natočil, vytočil,očistil a znova. Až se ten humus ze závitů v hlavě nabalil na svíce. po posledním čištění (dělal jsem to asi tak třikrát cca. 10 minut) jsem ty závity zase lehce máznul grafitkou a ejhle, bylo po problému.
Vysvětluju si ti tím, že tem bílej hnus špatně vodí elektriku a při akceleraci je zřejmě potřeba elektrikou svíce krmit víc než na volnoběh. Přechodovej odpor nebo něco takovýho a blbě to pálilo.
Každopádně tohle zkus, nic za to nedáš a těch dvacet minut si taky najdeš. Mě to pomohlo, teď mám klid.
Čus.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host



 
 