FURT DUMÁM.


Ok, zkusím nějak příští týden, ale kdyby to byly ventily, neklepalo by to furt?K EM píše:Opravdu zkus změřit ty ventilový vůle když to pak porovnáme mohli bychom třeba něco zjistit a je to práce tak na 2 hodiny to mi nepřijde tak zlý...
Co by se teoreticky mohlo změnit? Pokud by to například mohlo být tou neúměrnou kompresí, na todle je nějaký ošetření v ŘJ.?Jardak píše:Co třeba zkusit nechat přehrát SW v řj motoru za nějakou novější verzi?
Sázel bych klidně na to čidlo klepání, nicméně nemůžu o něm najít vůbec nic než jen na foru "konkurence" a tam mi toho stejně moc neřekli.gargulakj píše:Stále žádné řešeníno s čidlem klepání jsem nedělal nic..
Na tom sme sa zhodli. Tankovanie 100-oktanoveho benzinu a zlepsenie stavu to potvrdzuje. Ja este doplnim, ze detonovat to moze aj od zlej sviecky. Ktora je poskodena, rozpalena a zmes sa odpaluje napriklad od rozhavanej elektrody.Jardak píše:S ventilovými vůlemi nemá ten zvuk nic společnýho. To se tak lidově říká, že zaklepaly ventily.
Ve skutečnosti ten zvuk dělá detonační spalování. Tzn. směs se vznítí dřív než ji zapálí jiskra. Příčina může být třeba ta, že použitý benzin má nízký oktanový číslo na kompresní poměr v motoru. Pokud se třeba vlivem větší spotřeby oleje zanese karbonem spalovací prostor, může se stát, že kompresní poměr se neúměrně zvětší.
Nic moc, jen mi to se zpožděním reaguje na plyn, ale zvuk stejnej .. ten snímač klapky jsem měřil i osciloskopem přes diag., krásnej čistej signálpetulak píše:Zkus odpojit snímač klapky, co to bude dělat.?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti