Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Odpovědět
bruno7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.02.2009 17:43

Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od bruno7 » 07.06.2013 21:28

Ahoj,

Dneska mi začal kolísat výkon motoru, vůbec to netáhne na dvojku, vlastně při každém stupni to netáhne a kolísá, i na volnoběh.
Kontrolka motoru občas párkrát zabliká, pak zhasne, pak se rozsvítí, pak zase zhasne a pořád dokola.

Zkusil jsem podle návodu přepnout přístrojovku do diagnostického módu a vyhazuje mi to tuto chybu:

9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key

Dočetl jsem se, že PATS je Passive Anti-Theft System. Je možné, aby tato závada způsobila popsané chování motoru?

A stačí přeprogramovat klíče?

Přijde mi to divné, jelikož při podobných situacích jsem se tady dočetl, že to můžou být svíčky, lambdy, a kdoví co ještě.

Zítra to vezu tady mechanikovi, ale zajímalo by mně, co to může být. Za dva dny jedu na dovolenou a potřebuju to stihnout opravit.

Díky za pomoc!

David

Ford Focus Kombi 2005, 1.6 benzín

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od foki » 07.06.2013 23:29

pokud nema IDS tak klice nepreprogramuje
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24580
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od ZaQik » 08.06.2013 06:21

chce to vycist chyby z PCM (jednotka motoru), chyby v budikach nejsou rozhodne vsechny, ale jen jeho chyby
a ulozena chyba klicu je celkem bezna ... proste to jednou nenacetlo klic, ale rozhodne to nedela s motorem to, co popisujes
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24580
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od ZaQik » 08.06.2013 06:21

a pozor: pokud se budes vrtat v nastaveni klicu, tak mej u sebe oba dva ... jinak to nevratis pomoci IDS do provozuschopneho stavu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od foki » 08.06.2013 10:07

jen upozornim jese ze musi byt original , ty nahrady co delaji ruzne klicnicke firmy s IDS nefungujou - je to odzkouseno
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od djdekl » 08.06.2013 12:46

OT: když mám dva origo klíče, můžu si nakódovat sám třetí - třeba nějakej čínskej?

bruno7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.02.2009 17:43

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od bruno7 » 08.06.2013 13:01

Tak, hned jak to mechanik nastartoval, zjistil, že to jede jenom na 3 válce.

Za půl hoďky volal zpátky, že je voda ve svíčkách a kabely od svíček jsou prakticky zničený, taky od vody. Prý tam muselo natéct nebo zatékat už dlouhou dobu, podle stavu kabelů. Říkal, že už to u Fordů viděl, někde pod čelním sklem to zřejmě blbě těsní a pak stačí to při dešti postavit čumákem z kopce a je to.

Každopádně vyměnil všechny svíčky a kabely, motor jede jak hodinky a bude mě to stát 2800...

Myslím, že jsem pořád dopadnul dobře, mohlo bejt hůř, nebo ne? :-)

Díky za pomoc a za rady!

David

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od foki » 08.06.2013 13:02

tece tam pres ostriky okna
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

bruno7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.02.2009 17:43

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od bruno7 » 08.06.2013 13:22

Přes ty samotný ostřikovače? Ty malý blbce na kapotě?

V tom případě bych to měl asi zespoda nějak přelepit. Mrknu na to.

Díky.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key

Příspěvek od foki » 08.06.2013 20:37

dej si karton na motor a nalej vodu kolem ostriku a uvidis
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host