Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 23.02.2009 17:43
Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
Ahoj,
Dneska mi začal kolísat výkon motoru, vůbec to netáhne na dvojku, vlastně při každém stupni to netáhne a kolísá, i na volnoběh.
Kontrolka motoru občas párkrát zabliká, pak zhasne, pak se rozsvítí, pak zase zhasne a pořád dokola.
Zkusil jsem podle návodu přepnout přístrojovku do diagnostického módu a vyhazuje mi to tuto chybu:
9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key
Dočetl jsem se, že PATS je Passive Anti-Theft System. Je možné, aby tato závada způsobila popsané chování motoru?
A stačí přeprogramovat klíče?
Přijde mi to divné, jelikož při podobných situacích jsem se tady dočetl, že to můžou být svíčky, lambdy, a kdoví co ještě.
Zítra to vezu tady mechanikovi, ale zajímalo by mně, co to může být. Za dva dny jedu na dovolenou a potřebuju to stihnout opravit.
Díky za pomoc!
David
Ford Focus Kombi 2005, 1.6 benzín
Dneska mi začal kolísat výkon motoru, vůbec to netáhne na dvojku, vlastně při každém stupni to netáhne a kolísá, i na volnoběh.
Kontrolka motoru občas párkrát zabliká, pak zhasne, pak se rozsvítí, pak zase zhasne a pořád dokola.
Zkusil jsem podle návodu přepnout přístrojovku do diagnostického módu a vyhazuje mi to tuto chybu:
9600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received / Damaged Key or Non-PATS Key
Dočetl jsem se, že PATS je Passive Anti-Theft System. Je možné, aby tato závada způsobila popsané chování motoru?
A stačí přeprogramovat klíče?
Přijde mi to divné, jelikož při podobných situacích jsem se tady dočetl, že to můžou být svíčky, lambdy, a kdoví co ještě.
Zítra to vezu tady mechanikovi, ale zajímalo by mně, co to může být. Za dva dny jedu na dovolenou a potřebuju to stihnout opravit.
Díky za pomoc!
David
Ford Focus Kombi 2005, 1.6 benzín
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
pokud nema IDS tak klice nepreprogramuje
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24580
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
chce to vycist chyby z PCM (jednotka motoru), chyby v budikach nejsou rozhodne vsechny, ale jen jeho chyby
a ulozena chyba klicu je celkem bezna ... proste to jednou nenacetlo klic, ale rozhodne to nedela s motorem to, co popisujes
a ulozena chyba klicu je celkem bezna ... proste to jednou nenacetlo klic, ale rozhodne to nedela s motorem to, co popisujes
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24580
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
a pozor: pokud se budes vrtat v nastaveni klicu, tak mej u sebe oba dva ... jinak to nevratis pomoci IDS do provozuschopneho stavu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
jen upozornim jese ze musi byt original , ty nahrady co delaji ruzne klicnicke firmy s IDS nefungujou - je to odzkouseno
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
OT: když mám dva origo klíče, můžu si nakódovat sám třetí - třeba nějakej čínskej?
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 23.02.2009 17:43
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
Tak, hned jak to mechanik nastartoval, zjistil, že to jede jenom na 3 válce.
Za půl hoďky volal zpátky, že je voda ve svíčkách a kabely od svíček jsou prakticky zničený, taky od vody. Prý tam muselo natéct nebo zatékat už dlouhou dobu, podle stavu kabelů. Říkal, že už to u Fordů viděl, někde pod čelním sklem to zřejmě blbě těsní a pak stačí to při dešti postavit čumákem z kopce a je to.
Každopádně vyměnil všechny svíčky a kabely, motor jede jak hodinky a bude mě to stát 2800...
Myslím, že jsem pořád dopadnul dobře, mohlo bejt hůř, nebo ne?
Díky za pomoc a za rady!
David
Za půl hoďky volal zpátky, že je voda ve svíčkách a kabely od svíček jsou prakticky zničený, taky od vody. Prý tam muselo natéct nebo zatékat už dlouhou dobu, podle stavu kabelů. Říkal, že už to u Fordů viděl, někde pod čelním sklem to zřejmě blbě těsní a pak stačí to při dešti postavit čumákem z kopce a je to.
Každopádně vyměnil všechny svíčky a kabely, motor jede jak hodinky a bude mě to stát 2800...
Myslím, že jsem pořád dopadnul dobře, mohlo bejt hůř, nebo ne?

Díky za pomoc a za rady!
David
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
tece tam pres ostriky okna
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 23.02.2009 17:43
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
Přes ty samotný ostřikovače? Ty malý blbce na kapotě?
V tom případě bych to měl asi zespoda nějak přelepit. Mrknu na to.
Díky.
V tom případě bych to měl asi zespoda nějak přelepit. Mrknu na to.
Díky.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motoru, kolísání výkonu, PATS key
dej si karton na motor a nalej vodu kolem ostriku a uvidis
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host