
Pokud to byla součást opravy, už to chápu... ale jen tak rozebírat převodovku bych nenechal kvůli výměně oleje
cca 35-37000 material , je toho opravdu dost na vymenu a pak cca 5-6000 praceJardak píše:Na kolik to tak řádově přijde?foki píše:vymenit za manual , u 1,6tdci casta vada .
... len v skratke - auto som mal tiež v tom servise s poruchou prevodovky (CVT), niekde som to tu aj popisoval, takže to zhrniem asi tak, že auto tam šlo pojazdné - odtiaľ nepojazdné, cca 20t Kč som zaplatil ani doteraz neviem za čo, vraj niečo na hydromeniči + oleje a filtre, nechcem odsudzovať tento servis, možno len zhoda náhod, ale v mojom prípade 20t (alebo aspoň väčšia časť za oleje a filtre) vyhodené zbytočnemnagista píše:Ano, tak se to přesně chovalo. Nicméně teď mi volali ze speciálky na opravy automatických převodovek, kde teď auto mám (KAPS Automatic v Kojetíně) v opravě, se zjištěnou závadou a poslali rovnou krásně rozepsaný rozpočet opravy a že to umějí spravit (aby ne, když je to speciálka na automatyfoki píše:nikdy jsem nepatral po tom v cem je problem , vzdy prijel zakaznik ze je zoufaly ze mu vsude rekly ze je vadna preovdovka a ze se neda sehnat tak ze by to chtel predelat . co sjem to projizdel tak to treba chvili nedelalo nic a pak najednou drhnuti jako u ojetých kotoucu . po zastaveni zase nic .). Zjištěná závada:
"Vadné kuličkové ložisko uložení variátoru", oprava cca 34 tis. Kč. (demontáž, rozebrání, nové ložisko, smontování, nové filtry, nový převodový olej, práce).
Jinak pán povídal, že všechno ostatní na té převodovce je ve vynikajícím stavu a že můžu být rád, že není špatný variátor, že by ta cena byla trošku jinde. Jediné, co mě mrzí je, že jsem zrovna v listopadu 2012 vyměnil v převodovce olej a filtry, cca 10 tis. Kč vyhozených z okna. Jinak s převodovkou a její funkcí jsem maximálně spokojený. Tak snad už bude držet.
A snad tato zkušenost někomu opět pomůže v nesnázích či v rozhodování.
Heh, to jsi mě moc nepotěšil, pravda, vůz mám stále tam, to jsem zvědav, jestli vůbec odjedu, no a kam hlavně dojeduveen píše:... len v skratke - auto som mal tiež v tom servise s poruchou prevodovky (CVT), niekde som to tu aj popisoval, takže to zhrniem asi tak, že auto tam šlo pojazdné - odtiaľ nepojazdné, cca 20t Kč som zaplatil ani doteraz neviem za čo, vraj niečo na hydromeniči + oleje a filtre, nechcem odsudzovať tento servis, možno len zhoda náhod, ale v mojom prípade 20t (alebo aspoň väčšia časť za oleje a filtre) vyhodené zbytočne... a záver taký, že som menil celú prevodovku v orig forde v zlíne cca 65t Kč len kvôli tomu oceľovému "remeňu /reťazi " variátora. CVT je dobré vozenie, kým sa nezačne s... kaziť... počítam, že 180-200t km a riešiš aj variátor
ak by to niekoho zaujímalo, tak prikladám rozpočet čo som mal za opravu v Kaps...
... na dvojhmoťák už nie - ten už sa ozval (aspoň v servise tvrdia, že to bude on)Nicco píše:veen, takze mas novy automat a teraz cakas kedy prdne turbo, vstreky, dvojhmota? V tom servise ti povedali, ze to rozoberu a otestuju za 20tisic Kc, ale nerucia za vysledok? V Polsku na vrakovisku si nebol? Tam maju aj tepelne stity z Atlantisu
Přesně podle původní kalkulace návrhu, jak jsem ho tu už přesně rozepisoval = 34 tis. Kč. Měli na tom teda o něco více práce, než sami počítali (prý hrozně dlouho hledali, kde je vlastně problém, pač ta kulička není na první pohled dobře vidět), ale dali mi slevu na filtry a olej tak, aby zarovnali do toho, co slíbili. Z mé strany naprostá spokojenost.phofy píše:A jak to dopadlo cenově?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů