2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Odpovědět
Uživatelský avatar
MH30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 04.03.2010 12:58
Bydliště: Frydek-Mistek

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od MH30 » 28.01.2013 13:14

Maximus: Já bych stále viděl problém v těch kabelech...jak píšeš, když jsou Starline za 300, tak to v něčem bude... Kabely Bosh neznám, možná by byly dobré. Jinak origo Ford kabely vyjdou v Polsku cca na 2 tis. Kč. http://ford-sklep.pl/przewody-zaplonowe ... -1524.html.
V Česku u forda nevím, minimálně bych to viděl tak na 2,5 tis.

Sitalik má podezření na nastavení lpg...nevím, nevylučuji, ale spíše i podle projevu to stále tipuji na zapalování. Jak jsi psal, montoval jsi u LPG servis - Brno Jeneweinova (na min. stránce jsem se chybně domníval, že jsi montoval u Čadka). Zkusil bych tento postup: Daný servis Jeneweinova je partnerem (nikoliv ale autorizovaným servisem) Autogas centrum Strakonice http://www.lpg-autogascentrum.cz/partnerska-sit/. Tam si zjisti číslo na technika Ing. Patakyho a tomu zkus zavolat, že si nevíš rady, že jsi montoval u jejich partnera. Popiš závadu, příběh se svíčkami a kabely atd. Buď ti poradí nebo ne. Dotaz můžeš dát i na forum, preferoval bych ale přímý dotaz, aspoň mailem. Možná tě odkáže na autorizovaný servis Čadek v Brně. Tam také všichni nejsou na 100% spokojeni, ale třeba by ti pomohli. Zkušeností se Stagem mají spoustu. Aspoň kontrolu seřízení LPG dávkování ti udělat mohou, ať víš, zda je problém v nastavení LPG. Stag je polský, ale žádný šmejd to není. To ti tu potvrdí více lidí. To musí fungovat! Problém je v rukách, které to montovaly...
MONDEO, 1.8 16V, 92kW, combi, 2005, Ghia, od 9/2010 LPG Lovato Easy Fast Smart, toroid 53l
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
chachn
Junior
Junior
Příspěvky: 360
Registrován: 24.06.2011 16:36
Bydliště: Vsisko/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od chachn » 29.01.2013 20:48

tak jsem byl po roce u plynare :dih:
20000 km najeto bez problemu,jen posledni mesic mi to hazelo chybu chude smesi na prvnim valci.k plynarovi jsem jel jen kvuli revizi,na garancku jsem se vykaslal,neb zaruku nepotrebuji.tak jsem se objednal a dojel.pan se pta,kolik mam najeto a ze teda rovnou vymeni i filtry a skrze tu chybu vycisti i vstriky.jeste mi chtel vymenit i svicky,ale to jsem odmitl,ze si tam dam origa fordacky.ok za tri hodky at se pro to stavim.po trech h jim volam a ze uz je to hotovy a pani mi za chvili zavola cenu.
no neveril jsem vlastnim usim,kdyz mi pani do telefonu rekla 1999,- kc.dojel jsem tam,pani mi rika,ze revize je hotova a ze to zapsali i do servisni a garancni knihy.

co prosim?proc i garancni kniha?
no delali jsme vam garancku jak jste chtel :wallbash:
ja chtel jen revizi :dih:
zavolam vam technika

vzdyt jste rikal,ze tam mate najeto 20tkm,tak jsem automaticky myslel,ze jedete i na garancku
nene rikal jsem revizi! navic knizku na garancku jsem nechal v aute na sedadle v obalce :nunu:
vazne?no to jsme se asi spatne pochopili
kolik stoji samostatna revize?
300
aha,takze misto 300 + neco za filtry a vycisteni,vam tu necham dva tisice?to ste me dost nasral
jej to me mrzi,tak vite co?az pristi rok prijedete na revizi,udelame vam garancku zdarma :bebng:
jo to si me budete urcite pamatovat
nebojte,reknete co se vam tu u nas stalo a ja si vzpomenu
no bezva :nunu:

no a tak :D ...ten muj plynar je fakt nejakej divnej :wallbash:
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od jimm » 29.01.2013 22:47

:D první poctivý forďák plynař :palec_nahoru:
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
Maximus87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 171
Registrován: 24.11.2009 17:43
Bydliště: Brno-venkov

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od Maximus87 » 31.01.2013 19:03

Tak jsem včera koupil kabely u forda za 2679 kč dal je tam, odpojil baterku abych to vyresetoval a ted jsem to projížděl tak 50-60km a pořád to cuká od spodu, zítra jdu do servisu na znovuzkalibrování plynu s těma novýma kabelama, může to mít pořád souvislost s tím plynem, že to cuká ted i na benzín? Další krok asi teda výměna cívky co? Nová nebo vrakáč? Bohužel ty peníze netisknu a už to začíná být trochu náročný, zatím je ježdění na plyn dražší než bylo předtím na benzín :twisted: :twisted: tak zítra uvidím, ale moc tomu nedávám
Mk3,Duratec 107kw,Tomason TN6 + Goodyear EAGLE F1,podvozek Ap,Denní svícení audi S6,nárazník st
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od jimm » 31.01.2013 20:55

Kup si cívku třeba v Kelly a zeptej se jestli ji mužeš vrátit v případě že tou cívkou to nebude ,já to takhle dělám a vždycky mě to vezmou nazpátek.Značku cívky je jedno,vem klidně tu nejlevnější.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

mares_petr
Příspěvky: 1
Registrován: 10.01.2013 09:54

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od mares_petr » 02.02.2013 22:33

Ahoj, jako nováček zdravím všechny na tomhle fóru. Reaguji zejména na příspěvek Maxima 87: V listopadu 2012 jsem si nechal namontovat LPG systém Stag 300 Plus + přimazávání JLM do FF 1,6i r.v. 2007. Montáž provedla firma Knopp Ostrava (doporučení kamaráda), celá sranda vyšla na 27500 Kč. Na plyn mám nyní najeto 5000 Km.Od začátku jsem měl problém s chcípáním na volnoběh prvních 15minut jízdy, a to při teplotách vzduchu pod 5 stupňů. Nepomohla výměna svíček, vstřikovačů, nová kalibrace ani nastavení vyšší teploty přepnutí na plyn. Nakonec byl problém v tom, že řídící jednotka plynu při autokalibraci prý opsala příliš bohatou směs z benzínu a takto bohatá směs plynu se nedala zapálit, po ruční úpravě bohatosti směsi při jízdě na plyn je to OK. P. Knopp na to přišel při mé třetí reklamaci.
Pro případné zájemce, kteří váhají zda přestavět na LPG zde ještě uvádím, že jsem poněkud rozčarován z dosavadní úspory nákladů na provoz LPG oproti benzínu. Podle slibů dodavatele LPG systému měly být náklady o 1 Kč/Km nižší oproti provozu na benzín. Mě to vychází o 70 haléřů, tj. návratnost investice není 27500 Km ale 39200 Km. Spotřeba totiž není větší o 10-15% ale blíží se 17% - pokud započítám i spotřebu benzínu – nyní v zimně je 0,9 l/100Km. Žena s autem jezdí denně do práce 20km, ale také jezdíme dlouhé trasy okolo 200 km, celkově najezdím zhruba 50% krátké trasy a 50%dlouhé. Dále je nutné vzít v úvahu další položky, které u auta na benzín neplatíte a to: revize 0,02kč/km, výměna filtrů plynu 0,08kč/km, čištění vstřikovačů plynu 0,03kč/km, olej JLM 0,06kč/km, dohromady vedlejší náklady 0,19kč/km. Takže ve výsledku v zimně jezdím za nějakých 2,1kč/km, loňskou zimu jsem jezdil za 2,8 kč/km. Jsem zvědavý, jak to bude v létě. Výše uvedené hodnoty vychází z cen p. Knopa a z mých záznamů tankování a dojezdů. Pokud by měl někdo zájem o mé podrobné záznamy, můžu je poslat mailem.
Petr

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od jimm » 02.02.2013 22:48

Ano bohužel to je daň lpg,jsou někteří spokojení ,jiný ne , hodně záleží na systému a ještě víc na samotné montáži lpg systému.Já jsem spokojenej jezdím v zimě za 10l v létě 8-9l.Najeto na lpg přes 30tis a bez jediné poruchy.Kromě kolísajícímu volnoběhu za který jsem si mohl sám (svíčky).Snad se ti investice vrátí ke tvý spokojenosti :palec_nahoru:
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
Maximus87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 171
Registrován: 24.11.2009 17:43
Bydliště: Brno-venkov

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od Maximus87 » 04.02.2013 12:38

Ahoj, tak v pátek jsem dopadl tak, že našli studený spoj na vstřikovací liště, dali tam ty origo kabely, ale stejně pořád to není stoprocentní, je to o dost lepší. Další tip byl ještě vyměnit ty NKG za originál svíčky, na NKG mi dali odtrh 0,7. Jsem taky trochu rozčarován, už jsem do toho narval tolik za výměny dílů a byl tam tolikrát, že silně uvažuju o tom, že už to tak nechám, pokud přizpůsobím styl jízdy, tak jsem zjistil, že žádný cukání nepociťuji, bohužel prudké akcelerace od spodu to stále tak hladce nezvládá, asi ty svíčky nechám při nějaké té revizi za 20tis km. Občas se taky stane, že mě auto chcípne při nízkých otáčkách, když zastavím a chci couvat nebo při rozjedzu z křižovatky, ale to předtím dělalo taky po kalibraci a pak to přestalo, tak budu ještě testovat.
Mk3,Duratec 107kw,Tomason TN6 + Goodyear EAGLE F1,podvozek Ap,Denní svícení audi S6,nárazník st
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Ferda61
Příspěvky: 1
Registrován: 03.02.2013 20:08

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od Ferda61 » 04.02.2013 23:00

Ahoj,jsem tu nový a zatím se rozkoukávám,mám v plánu koupit C-Maxe 2.0 a dát tam LPG(ale nevím,nevím),.......ale k věci,čtu si problémy kolegy Maximus87 a mám pocit,že by to chtělo seřídit zdvih pístků vstřikovačů,tedy pokud se domnívám dobře,máš systém STAG 4 a pokud máš vstřikovače Valtek T30,tak tyto je potřeba zhruba po ujetí 1-2 tis.Km po montáži seřídit právě zdvihy pístků(nové pístky se zaklepávají a sedají si),pokud to jsou jiné vstřikovače,tak to nevím,snad nebo vlastně každopádně provést kalibraci systému,..........pokud budu vědět,poradím........

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od ballu » 05.02.2013 06:37

Uvědomte si, jaký máte motor. Ikdyž to je 2.0L, tak to není 8 V ale 16V, který netáhne od 1500 otáček. Aby se dalo rozumně akcelerovat a netrápil se motor, přitom je jedno, jestli na benzín nebo plyn, musí se podřazením , od toho tam ta šajtrpáka je, dostat motor mezi 2500 - 3000 ot, jinak to bude cukat pokaždé a udělalo by to i moje auto. Ale neudělá , protože tak nejezdím , nenechám si od motoru naliskat. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od jimm » 05.02.2013 06:57

Maximus 87.já nechápu proč ti skleply odtrh svíčky na 0.7,Nkg má odrh 1.3,aspoń si to myslím.Nkg jsou nahrady orig motorcraft. Já jsem měl taky podobný problém,koupil jsem si svíčky zn. beru plat.z odrhem 1.3 mm a motor šlape jak hodinky.Předtím jsem měl brisk z odtrhem 0.7 mm a na hovno,při malých otáčkách mě to škubalo a volnoběh mě lítal nahoru -dolu. To je jen má skušenost,chápu že tě to musí pěkně štvát ale myslím že ta firma co ti to dělala je na pochvu.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od kimanek1 » 05.02.2013 11:36

Zdravim....take sem nechal namontovat LPG , BRC a od zacatku to silene cukalo,vymenili mi svicky za NGK presny oznaceni nevim a je po cukani....i kdyz nekdy se stane ze male cuknuti tam pri akceleraci jeste je. Jinak kdyz ctu Vase prispevky tak kazdemu to funguje s jinymi svickami.Zatim sem tu nenasel 100% doporuceni ktere by fungovali vsem. Mam sice jinej motor ale zase takovy rozdil by v tom byt nemel.
Jeste mala otazecka......palubak ukazuje realnou spotrebu v benzinu nebo v LPG ???? Uz jsem psal v tematu spotreba ze pri 100km/h na 6st. mi to papa 10 L coz mi prijde moc kdyz v tabulkach je 7,7 ....take nekdo nevi?
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
sitalik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 21.08.2012 09:05
Bydliště: České Budějovice

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od sitalik » 05.02.2013 12:06

@kimanek1: v jinem vlakne jsem to vysvetloval: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 83#p839283

Uživatelský avatar
MH30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 04.03.2010 12:58
Bydliště: Frydek-Mistek

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od MH30 » 06.02.2013 15:03

Maximus: Už se bojím něco radit.... Ten odtrh svíček mi ale přijde taky divný. Originály Motorcraft AGSF22FE13J mají odtrh 1,3mm a pokud vím, pro ford je vyrábí NGK. Pokud dám záměnu platinové NGK, pak je to typ PTR6F-13, které mají také 1,3 mm.
http://www.ngk.de/nc/cz/vyhledavac-prod ... F-13/7715/

Svíčky by měly být prakticky totožné. Takže jaké NGK tam vlastně máš? Ty speciální na LPG, tzn. "LPG5" ?
Zkoušel jsem u svého auta dle rad na fóru taky trochu sklepnout odtrh, ale jen na 1,0 - 1,1 mm, motor nešel dobře, tak jsem se vrátil k 1,3 mm. Možná to byl jen můj pocit, ale 0,7 mm, to už mi přijde hodně razantní...toho bych se bál.

mares_petr: Ona spokojernost hodně záleží na tom, jaké má člověk nebo nemá počáteční problémy, tedy, jak se povede montáž LPG. Mně to celkem vychází na těch 1 Kč/km úspory. Nějaké seřizování vstřikovačů jsem zatím neřešil. Dával jsem na forum loni takovou tabulku výpočtu návratnosti, přikládám. Je možné si to upravit dle svého auta.
Přílohy

[Přípona xls byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]

MONDEO, 1.8 16V, 92kW, combi, 2005, Ghia, od 9/2010 LPG Lovato Easy Fast Smart, toroid 53l
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Příspěvek od Mira » 06.02.2013 19:58

mares_petr: taky tak trošku záleží na tom, kdy jste začal "šetřit" provozem na LPG :idea: je potřeba vzít v úvahu, že jsou tu auta, které jezdí na LPG několik let a investice se vracela taky na základě aktuálních cen LPG vs. N95 ... př. když já jsem v létě 2011 tankoval LPG v průměru za 15,50Kč s dlouhodobou spotřebou 8,8l LPG/100km, tak vy jste tankoval za 38Kč s průměrnou spotřebou 8l N95/100km .... no a pak počítejte návratnost :idea: :wink:
Situace dnes je cca 18Kč LPG vs. 35 - 37Kč za benzín podle toho jestli jedete na RobinOil nebo Shell ...
Taky mám v zimě spotřebu 0,9l/100km, ale dlouhodobý průměr od 09/2010 je 0,5-0,6l/100km ...

Spotřeba věčné téma a pokud si vyhledáte mé příspěvky k LPG, návratnosti investice a výpočtů, tak jich tu bude dost a dost :D
Nyní jezdím ze zvědavosti úsporný styl denně 70km do práce a zpět ve dvou a už 3 nádrž mi vychází spotřeba do 7,7l/100km :idea: Ale až lupnu rodinu do auta a napakuji kufr, tak cesta na Moravu a zpět bude spotřebou blížící se 10L na 100km - prostě na to šlápnu a jedu 8)

Po 50tis. km na LPG jsem dělal větší servis za cca 1650,-(výměna filtrů kapalné a plynné fáze, vyčištění všech LPG vstřikovačů - 2 a 3 vstřikovač na hranici životnosti, kontrola svíček, diagnostika, nastavení systému)

btw. co se týče cen a čísel, tak mě nechytejte za slovo. +/- to ale bude sedět
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host