Spotřeba Focus II 1,4 59kW
- xslide
- Junior
- Příspěvky: 315
- Registrován: 05.09.2012 22:37
- Bydliště: Brno, Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Zdravím.
Nemáte někdo FF s tímto motorem? Vím, že jich asi moc není ale bohužel jsem dostal auto s tímto motorem.
Jde mi o spotřebu, jezdím tak 60% město a 40% dálnice a mám spotřebu kolem 8-9 litrů, což se mi vůbec nezdá vzhledem k tomu co to je za motor. Jo a je to třídveřák.
Auto mám teprve asi týden tak nemohu dlouhodobě srovnat, ale i tak mi to přijde dost hodně.
Díky za Vaše názory.
Nemáte někdo FF s tímto motorem? Vím, že jich asi moc není ale bohužel jsem dostal auto s tímto motorem.
Jde mi o spotřebu, jezdím tak 60% město a 40% dálnice a mám spotřebu kolem 8-9 litrů, což se mi vůbec nezdá vzhledem k tomu co to je za motor. Jo a je to třídveřák.
Auto mám teprve asi týden tak nemohu dlouhodobě srovnat, ale i tak mi to přijde dost hodně.
Díky za Vaše názory.
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Jenom tak ze srandy jsem si ten motor nechal vyplivnout na spritmonitor.de http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Tvoje spotřeba sice je nad průměrem, ale pokud ta tvoje spotřeba je podle palubáku, tak by to skoro i sedělo. Ten totiž přeměřuje. Každopádně motor s malým výkonem ještě neznamená nízkou spotřebu. Je potřeba ho víc vytáčet. No a na dálnici ten motor už vůbec není. No ale píšeš, že jsi auto dostal, tak bych spotřebu neřešil. Taky bych chtěl dostávat auta
Tvoje spotřeba sice je nad průměrem, ale pokud ta tvoje spotřeba je podle palubáku, tak by to skoro i sedělo. Ten totiž přeměřuje. Každopádně motor s malým výkonem ještě neznamená nízkou spotřebu. Je potřeba ho víc vytáčet. No a na dálnici ten motor už vůbec není. No ale píšeš, že jsi auto dostal, tak bych spotřebu neřešil. Taky bych chtěl dostávat auta

- xslide
- Junior
- Příspěvky: 315
- Registrován: 05.09.2012 22:37
- Bydliště: Brno, Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Díky za info.
Auto není moje ale teď s ním budu min. rok jezdit ale benzín si platím já takže mě ta spotřeba docela překvapila. Kdybych si mohl vybrat tak vezmu samozřejmě jiný motor, výkon je opravdu strašný
Pokud teda píšeš, že palubák měří špatně, je nějaká možnost ho zkalibrovat? Nebo si mám radši spotřebu spočítat sám?
Díky
Auto není moje ale teď s ním budu min. rok jezdit ale benzín si platím já takže mě ta spotřeba docela překvapila. Kdybych si mohl vybrat tak vezmu samozřejmě jiný motor, výkon je opravdu strašný

Pokud teda píšeš, že palubák měří špatně, je nějaká možnost ho zkalibrovat? Nebo si mám radši spotřebu spočítat sám?
Díky
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
S dvojlitrom jazdim 90% dialnicu a 10% mesto s realnou spotrebou cca 7.2/100 (dlhodoby priemer od konca marca, ked som auto kupil), strednodoba spotreba za leto 6.9/100, jedna cca 120 km geocacherska vyprava vyhradne po okreskach skoncila so spotrebou 6.4/100 podla PP, ktory je v mojom pripade dost presny. Staci ale zopar jazd cez mesto s viacerymi zastavkami a rozbiehackami a hned mi na PP svieti 8/100. V kazdom pripade ako uz bolo napisane - maly motor nemusi znamenat nizku spotrebu. Nie si prvy ani posledny, ktory sa o tom presvedcil.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Malý motor může mít nižší spotřebu ve městě, když se moc nevytáčí a na krátkých trasách, protože se rychleji ohřeje. Ale na dálku je to tragedie, obzvláště s těžkým autem, jako je Focus. Ale ani u menších aut ta spotřeba není žádný zázrak. Kámoš měl Thalii 1.2. Kolem komína jezil kolem 6.5l/100, když vyrazil někam dál, tak taky... U Escorta to bylo i oficiálně v papírech. 1,4 byla žravější jak 1,6.
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Kamarat mal Thaliu RT 1.4 72kW. Kedze mu auto plne vyhovovalo, po 200k km kupil opat Thaliu (po facelifte) s motorom 1.2 16V 55kW. A tejto novej nevie prist na meno - auto vraj nejde, huci a zerie o liter viac, ako jeho stara podstatne silnejsia 1.4-ka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- venca123
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Jezdim s timhle motorem par let a s lehkou nohou se dostanes kolem 6 litru, dalnice Praha - Brno a zpet (130 - 150 KM/H) 7.5 litru, v zimne jezdim jen po meste a to za 7,5 - 8.5 litru. Sem tam jedu UH - Trencin a zpet ja za 6,5 a manzelka predpisove za 6 litru. A kdyz na to na kazde krizovatce dupnu az to zahrabe tak 9 litranku. Ale hodne zalezi na jaky rychlostni stupen jezdis po meste. Pokud je plynuly provoz da se jet na 5ku i pri 52 Km za hodinu, aniz by motor nejak haproval.
Ford Focus II 1.4 59KW 10/2006 hatchback
- xslide
- Junior
- Příspěvky: 315
- Registrován: 05.09.2012 22:37
- Bydliště: Brno, Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Díky za info.
Mám najeto zatím jen cca 400-600Km a průměrná spotřeba tak 8,5 podle PP. Jezdím každý týden dálnici Brno - Břeclav a tam se dostanu tak na 7.5 litru, po Brně ale kolem 8.5 což mi přijde fakt dost. Pod 7.5 jsem se snad ještě nedostal.
Zaregistroval jsem se ale teď na jednom webu na měření spotřeby tak ještě uvidím, jak údaje na PP souhlasí.
Mám najeto zatím jen cca 400-600Km a průměrná spotřeba tak 8,5 podle PP. Jezdím každý týden dálnici Brno - Břeclav a tam se dostanu tak na 7.5 litru, po Brně ale kolem 8.5 což mi přijde fakt dost. Pod 7.5 jsem se snad ještě nedostal.
Zaregistroval jsem se ale teď na jednom webu na měření spotřeby tak ještě uvidím, jak údaje na PP souhlasí.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Nahodou som nasiel test pruzneho zrychlenia FFII 1.4i 59kW :venca123 píše:Jezdim s timhle motorem par let a s lehkou nohou se dostanes kolem 6 litru, dalnice Praha - Brno a zpet (130 - 150 KM/H) 7.5 litru...
...Pokud je plynuly provoz da se jet na 5ku i pri 52 Km za hodinu, aniz by motor nejak haproval.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... 4gMILieaT8
Tu jazdu 150 po dialnici pri spotrebe 7.5/100 by som veeelmi chcel vidiet, ked to ledva zrychluje na 120. Z ochoty zrychlovat sa da usudit, ze 130-tku na patke neudrzi ani do maleho kopceka, takze za 4 a vir v nadrzi.
A ist na patke 52 ? Skus na stvorke, zarucene bude cucat menej. Pretoze na V. je ten motor v nizkych otackach uz pretazeny, takze aj zrat bude viac, ako na IV. v otackach o cosi vyssich, ale so zatazenim nizsim o 30 - 40 %. V nizkych otackach su usporne iba motory s vacsou kubaturou, pretoze uz hned dole maju krutiaku tolko, co maloobjem na strope, takze staci iba mierne hladkat plyn. Meraniami (Torque, parameter LPK s pouzitim presnejsej metody vypoctu) som zistil, ze Suzuki Ignis (tazky cca 1050kg) je v 50tke na V. o cca liter nenazranejsi, ako na stvorke. Ale FFII 2.0i (cca 1.35t) je na rovnakom useku na patke o dve desatinky uspornejsi, ako na stvorke. Akceleracia na patke z cca 1300 rpm ale nie je bohvie co. Ignis na patke z 50 nezrychloval skoro vobec...
Preto tvrdim, ze trapit maloobjemovy benzinak navyse v poriadne tazkom aute nizkymi otackami nerobi dobre ani motoru, ani penazenke.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- venca123
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
To jako, ze maximalka je 120. Ja jen psal z vlastni zkusenosti. ale koukni treba tady: http://www.youtube.com/watch?v=hZRJNmkB ... re=related
Maximalka v technicaku je 164 Km/h (mam dojem ze na 4 rychlostni stupen). Ja osobne jsem s mim autem jel 190 podle tachometru. A po D1 Brno, Praha min jak 120 Km/h jsem nejel a to i pres Vysocinu jak je ten tahly kopec pri obsazeni 2 dospely + dite. Spotreba 7,5 l na dalnici mam nekolikrat overenou. Na tu petku po meste jezdim denne podle radaru 52 Km/h a neskube to.
Maximalka v technicaku je 164 Km/h (mam dojem ze na 4 rychlostni stupen). Ja osobne jsem s mim autem jel 190 podle tachometru. A po D1 Brno, Praha min jak 120 Km/h jsem nejel a to i pres Vysocinu jak je ten tahly kopec pri obsazeni 2 dospely + dite. Spotreba 7,5 l na dalnici mam nekolikrat overenou. Na tu petku po meste jezdim denne podle radaru 52 Km/h a neskube to.
Ford Focus II 1.4 59KW 10/2006 hatchback
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Urcite som nikde nepisal, ze maximalka je 120. To aj Tico jazdi rychlejsie
Lahsiu 55kW Fobiu som na rovine roztocil na 175 podla tacho, dalej to uz neslo. Dolu miernym dialnicnym kopcom 185, opat to viac uz neslo, ale ked sa cesta vyrovnala, tuto rychlost Fobia udrzala. ale stacilo ledva postrehnutelne stupanie a uz tam bolo slabych 170. Takze tym 190 s tazkym Focusom akosi neverim. Zrejme to bolo s miernou pomocou vetra.
Ad to video, ktore si sem dal - dobre si vsimni hlasku Downhill until 160 km/h - v preklade Do 160 km/h dole kopcom
190 tachometrovych som nedostal ani z i30 1.4 CVVT 80kW ani na 4, ani na 5...
Ad jazda na V. rychlostou 52 km/h - nie je nemozne. Urcite tym ale nesetris ani benzin, ani motor.

Lahsiu 55kW Fobiu som na rovine roztocil na 175 podla tacho, dalej to uz neslo. Dolu miernym dialnicnym kopcom 185, opat to viac uz neslo, ale ked sa cesta vyrovnala, tuto rychlost Fobia udrzala. ale stacilo ledva postrehnutelne stupanie a uz tam bolo slabych 170. Takze tym 190 s tazkym Focusom akosi neverim. Zrejme to bolo s miernou pomocou vetra.
Ad to video, ktore si sem dal - dobre si vsimni hlasku Downhill until 160 km/h - v preklade Do 160 km/h dole kopcom

Ad jazda na V. rychlostou 52 km/h - nie je nemozne. Urcite tym ale nesetris ani benzin, ani motor.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- venca123
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Nemas pravdu precti si : http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv
je to sice o skodovkach ale neco obecne o modernich motorech.
je to sice o skodovkach ale neco obecne o modernich motorech.

Ford Focus II 1.4 59KW 10/2006 hatchback
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
hmmm...zaujímavé 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba Focus II 1,4 59kW
Na to mam 3 odpovede :
1. Preco na 1.2 TSI a 1.4 TSI odchadzaju rozvodove retaze hlavne tym, ktori jazdia na nizke otacky ?
2. DSG automaty su nastavene, aby v zaujme ekologie strkali najvyssi prevod uz v 1200 rpm.
3. Ak by to aj bola pravda, 1.4i 59kW v FFII je stara vykopavka vhodna do muzea, nie moderny motor. 1.4i 71kW v poslednych Fiestach je upgrade starej 59kW verzie. Az napr. 1.4CVVT 80kW od Kia / Hyu je ukazka moderneho motora.
Takze mechos od Skodofvky (vlastne od VW) nemoze tvrdit, ze motoru skodia nizke otacky, pretoze by poprel logiku radenia DSG, ktorou sa VW taaaak veeelmi chvali. Vsetci eko - jazdci na 1.9TDI maju casom problemy s variabilom turba. Preco asi ? (viem, v tejto teme je rec o benzinaku, ale toto jasne hovori proti vyrokom toho klauna z VW). Spusty dalsich sa presvedcili, ako dobre robi jazda na nizke otacky dvojhmotovemu zotrvacniku. Proste toto su rokmi overene fakty a marketingove blaboly VW, Fordu, PSA ci kohokolvek ineho na tom nic nezmenia.
Poradim Ti jednu vec - kup si ELM327 BlueTooth adapter, najdi niekoho s Android zariadenim (telefon, tablet atd.), z GooglePlay stiahni aplikaciu Torque a budes sa cudovat, o kolko menej to bude cucat pri 50km/h na stvorke.
1. Preco na 1.2 TSI a 1.4 TSI odchadzaju rozvodove retaze hlavne tym, ktori jazdia na nizke otacky ?
2. DSG automaty su nastavene, aby v zaujme ekologie strkali najvyssi prevod uz v 1200 rpm.
3. Ak by to aj bola pravda, 1.4i 59kW v FFII je stara vykopavka vhodna do muzea, nie moderny motor. 1.4i 71kW v poslednych Fiestach je upgrade starej 59kW verzie. Az napr. 1.4CVVT 80kW od Kia / Hyu je ukazka moderneho motora.
Takze mechos od Skodofvky (vlastne od VW) nemoze tvrdit, ze motoru skodia nizke otacky, pretoze by poprel logiku radenia DSG, ktorou sa VW taaaak veeelmi chvali. Vsetci eko - jazdci na 1.9TDI maju casom problemy s variabilom turba. Preco asi ? (viem, v tejto teme je rec o benzinaku, ale toto jasne hovori proti vyrokom toho klauna z VW). Spusty dalsich sa presvedcili, ako dobre robi jazda na nizke otacky dvojhmotovemu zotrvacniku. Proste toto su rokmi overene fakty a marketingove blaboly VW, Fordu, PSA ci kohokolvek ineho na tom nic nezmenia.
Poradim Ti jednu vec - kup si ELM327 BlueTooth adapter, najdi niekoho s Android zariadenim (telefon, tablet atd.), z GooglePlay stiahni aplikaciu Torque a budes sa cudovat, o kolko menej to bude cucat pri 50km/h na stvorke.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host