 
 Můžu Ti říct, že js se snad třikrát podíval, jestli leju tu správnou...hrcnout do motoru za desítky tisíc něco, co znám jenom z netu a ještě to nalejt v blbym pořadí - to už by bylo i na pechfógla mýho kalibru moc


 
 


 flaštičky podobné, člověk natěšený, že udělá motoru dobře a šup to tam a je to v háji... To znám
 flaštičky podobné, člověk natěšený, že udělá motoru dobře a šup to tam a je to v háji... To znám  

 
 






 Mnozstvi vzduchu do motoru to urcite musi nejak pocitat a pocita ho proste blbe, takze neco dava spatny signal. Zkontroloval bych vsechna cidla, ktera s tim muzou mit neco do cineni, minimalne prostriknout konektory. A reset ECU taky neuskodi
 Mnozstvi vzduchu do motoru to urcite musi nejak pocitat a pocita ho proste blbe, takze neco dava spatny signal. Zkontroloval bych vsechna cidla, ktera s tim muzou mit neco do cineni, minimalne prostriknout konektory. A reset ECU taky neuskodi  
  treba falesny vzduch.
 treba falesny vzduch.







 Takže tyhle svíce dojedu se starým olejem a pak dám asi nové. Připadá mi to, že jsem si možná udělal na izolátoru střední elektrody drátěným kartáčem vodivou vrstvu, která tvoří za studena svod? Bohužel jinak než mechanicky ta bílá vrstva nešla dolu. Další čištění už probíhalo ponořením do skleničky s HD sprejem.
  Takže tyhle svíce dojedu se starým olejem a pak dám asi nové. Připadá mi to, že jsem si možná udělal na izolátoru střední elektrody drátěným kartáčem vodivou vrstvu, která tvoří za studena svod? Bohužel jinak než mechanicky ta bílá vrstva nešla dolu. Další čištění už probíhalo ponořením do skleničky s HD sprejem.



Tak už mám studené starty vyřešené. Po laboraci s tlakem paliva a zpětným ventilem jsem se zaměřil na palivový filtr. Zjistil jsem u Frolíka a Rataje, že při prohlídce ve 120tis. vyměnili všechny filtry krom palivového. Ten měl teď najeto akorát 150tis. a po demontáži nešel skoro ani profouknout. Holt opět se mi potvrdilo, že tyhle neodhalitelné závady bývají největší prkotiny.buceek07 píše:Ahoj klucani mám tu jeden dotaz od Yeshtera, kterej dovolenkuje a má nic moc připojení
Za studena mu auto hůř startuje.... přes Fordiag zjistil, že mu to ukazuje chudou směs na volnoběh + mu Fordiag ukazuje teplotu nasávaného vzduchu přes 60, což je už za maximální mez budíku v diagu... Nevíme čím to může být, protože 2,0 duratec nemá váhu vzduchu, ale jen Map senzor... v čem může být problém

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti