Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od V12 » 26.07.2012 13:38

Asi sa pojdem pozriet na nejake to vrakovisko aj s meracimi pomockami. Tato myslienka mi totiz uz takmer nedava spat - mat Focusa bengal so sestkvaltom. Na tie roviny v mojom okoli by to bolo super.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
winn
.
.
Příspěvky: 1535
Registrován: 20.05.2012 06:23
Bydliště: Usti n. L.

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od winn » 26.07.2012 14:41

mohl byste tedy nekdo sepsat, co vsechno je potreba k teto prestavbe? diky
BMW F80 M3 Competition

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od jenikl » 23.10.2012 12:34

Řekl bych, že stačí jen samotná převodovka a kulisa pro řazení.. Spojková sada je stejná i setrvačník..
Jakmile seženu tuhle převodovku, tak ji beru.. Fakt je mi nepříjemný na dálnici ve 140-150km/h poslouchat ten hnusnej kravál..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od jenikl » 14.11.2012 14:26

Tak jsem našel v Anglii převodovku z 1,8SCi za 200 liber.. 25 liber pošta po Anglii, mám tam bráchu, tak ji asi koupím a pošlu si to k němu a cestu domů dořešim pak..

Jinak spojka, příruba, dvouhmota, všechno stejný..

V tom odkazu se řešilo tohle v naftě, což mě moc nezajímá, předpokládám, že kvůli krouťáku jsou silnější poloosy u nafty..
Tady by to mělo být všechno stejný u 1,8i, 2,0i, 1,8SCi - spojka, dvouhmota i blok s přírubou.. Jen jsem našel dva různý průměry spojkový sady, ale díky tomu, že mam auto paskvil - motor 2005, převodovka 2002, tak asi není problém.. S komplet dvouhmotou a spojkovou sadou, co má najeto 49.000km mi to vyjde na ca. 11 tisíc.. Mám dvouhmotu KO, takže do toho budu muset na jaře stejně hrabat, vzal bych to najednou při jednom, když už to budu mít venku..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od Ma.rt » 14.11.2012 18:55

tak to pak dej vedet, s 2.0 to musi byt super souhra (bych rekl) :palec_nahoru:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od zeli » 14.11.2012 22:55

No, panove, jestli se to podari spasovat, tak si minimalne muzete pripsat nizsi hluk motoru, to bezesporu. Ale usporu paliva bych moc necekal a dynamika bude na 6tku taky pro vas hodne nezvykle mizerna. Preci jen to bude novy stupen s tezsim prevodem, ktery jste driv nemeli. Ale tak pouzit to pujde, to ne ze ne :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od V12 » 22.12.2012 11:16

Nejake nove spravy ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od jenikl » 23.06.2014 13:31

Tak k výměně už jsem se nedostal, Mondeo šlo do světa.. Nebylo to vyloženě špatný auto, jen jsem koupil blbej kus, tzn. blbej sem byl sám, že jsem za to ty kačky dal..

Kouknu ještě někde na forech, jestli to někdo už nedělal..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od Ma.rt » 24.06.2014 15:47

a co bylo blbeho na Tvem kusu? u benzinu, myslim, nic moc nehrozi...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od jenikl » 24.06.2014 21:38

No, hlavně byl stočenej, co jsem tak po čase zjistil, tak možná i o 100t, páč měl při koupi 8 let starého auta mít 145t km - dovoz Německo, bez servisní knihy, jeden klíč.. Už to mi mělo dát trochu do pozoru - já na něm najel 32t km, za tu dobu 3x měnil olej a pečoval o něj, ale v ca. 175t km začal jemně klepat a během krátký doby se to dost zvýraznilo. Do servisu a zjistilo se, že už byl celej motor rozhozenej, jeden válec měl vydřenou vložku od závlačky pístního čepu - a ten byl přitom na svém místě.. Pak vůle ve dvou pístních čepech - jeden měl ca. 1,5-2mm, od toho to klapání. Hlava byla v místě, kde byl vydřený válec, omačkaná-poškozená, jak se závlačka drtila o hlavu a píst.. A navíc to bylo potkaný, tak nevim, jestli nepřeskočil řetěz.. Po výměně motoru jsem si to teprve užil, jiný auto, ale to se zase sypalo všechno ostatní, spojka, klima, podvozek, čerpadlo, bordel v nádrži.. Už jsem z toho byl unavený. Teď hledam Focuse II 5dv 1,6i pro manželku..

Mam ještě někde fotky, tak to sem nahraju..
Přílohy
DSC01114-1.jpg
DSC01119_1.jpg
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od Ma.rt » 29.06.2014 15:48

takze to melo 275tis.km? No mne servisak rikal, at pocitam tak 250-300tis. km, pak uz je to loterie.. ale pri mem najezdu bych mohl mit jeste tak 6 let pokoj (tuk tuk..) :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od jenikl » 17.07.2014 21:01

Jo. to tak odhaduji, co jsem si časem zjistil.. Podle věcí o kterých se tu u MkIII píše.. Rok byl klid a pomalu se přikradlo klepání.. Kolega v práci měl o 6 měsíců starší kousek, prodal ho s 255t a novýmu majiteli za 14 dní padl motor, něco s polomotorem dole, klika nebo co..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od losky » 22.07.2014 13:51

škoda že to s tou převodovkou nedopadlo.
to je v podstatě to jediné co mi v tomhle autě chybí.
jet po dálnici neustále s 4-4,5t ot je proste unavujici.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od zeli » 23.07.2014 12:02

Nojo, ale pri kazdym predjizdeni nebo v kopci podrazovat je taky unavny :) Ten motor to neutahne anebo na hranici moznosti bez rezervy. Verte tomu, ze to neni vsespasitelne v kombinaci s I4 benzin motorem. A pak kdyz uz ten 6q mas, tak tam zase tu sestku zaradit musis, kdyz uz ji mas a pak z toho zase plyne dalsi prerazovani atd atd. Budte radi, ze tu moznost volby nakonec nemate :D
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od Ma.rt » 28.07.2014 22:02

na druhou stranu, ten petikvalt u mondea neni tak kratkej... petka je stejna jako sestka u hyundaie i30. a rekl bych, ze je to i pekne odhlucneni, ja slysim spis aerodyn. hluk a pneumatiky, motor hooodne tlumene
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů