Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Zdravím Vás.. Prosím o pomoc Scan master mi píše chybu: P2263 No descrition (ISO/SAE standartní kod chyby Standardizovane DTC) ... Oblast vozidla Powertrian..... Oblast systemu vozidla: měření sání a paliva a pomocné systemy měření emisí..... Řídící jednotka 7E8 CAN-ID ECU .1 Dočetl jsem se že by to měl být problém s přeplnováním... tak nevím jestli turbo nebo nějaký čidlo..
Nevíte někdo co by to mohlo být? motor za studena a vynechává a nechce se mu jet, po zahřátí sice jede, ale az tak od tří tisíc...,po vymazání chyby se objeví znovu....
svítí mi ESP.. když ho aktivuju tak se mi rozsvítí zase...
Děkuji moc PV
Nevíte někdo co by to mohlo být? motor za studena a vynechává a nechce se mu jet, po zahřátí sice jede, ale az tak od tří tisíc...,po vymazání chyby se objeví znovu....
svítí mi ESP.. když ho aktivuju tak se mi rozsvítí zase...
Děkuji moc PV
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
nacist na normalni diagnostice
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
V IDS mají tuhle chybu přeloženou jako:
P2263 Výkon systému přeplňování turbodmychadlem
Tahle chyba je většinou způsobená tím, že turbo není schopné dosáhnout
požadovaného tlaku. Takže těch příčin může být víc. Jako hodně pravděpodobné
mi přijde, že tam bude problém s natáčením lopatek VNT turba. Buď to může být přidřený,
sazema v turbu nebo je problém v elektronickým řízení naklápění - tady u těch už to natáčí
servo a má to i snímání polohy. Chce to pořádnou diagnostiku a ještě zkontrolovat všechny
hadice od turba do sání.
P2263 Výkon systému přeplňování turbodmychadlem
Tahle chyba je většinou způsobená tím, že turbo není schopné dosáhnout
požadovaného tlaku. Takže těch příčin může být víc. Jako hodně pravděpodobné
mi přijde, že tam bude problém s natáčením lopatek VNT turba. Buď to může být přidřený,
sazema v turbu nebo je problém v elektronickým řízení naklápění - tady u těch už to natáčí
servo a má to i snímání polohy. Chce to pořádnou diagnostiku a ještě zkontrolovat všechny
hadice od turba do sání.
Focus II 1.8 TDCi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Mohol by to byt snimac plniaceho tlaku - MAP sensor.
K tomu ESP - dokaze to aspon chvilku ist normalne ? Nevypisuje Ti to ESP fault ? Ak ides normalnou rychlostou, roztocis motor do vyssich otacok a potom Ti hodi tuto hlasku, pravdepodobne mas zasvineny tlakovy reulacny ventil na CR cerpadle (lepsi pripad), alebo je vadny (horsi pripad, vymena cerpadla nutna). Ako najhorsia moznost je totalna vada na ESP module - to by sa ale rozsvietilo ihned po natoceni motora a nezhaslo. Oprava je to kua draha. Kolko ma to auto najazdenych kilometrov (ale v reale) ? Kde a za kolko si to kupil ? Aky je to rocnik ? Niektore mali totiz chronicke problemy s ESP, par ludi by o tom vedelo rozpravat...
K tomu ESP - dokaze to aspon chvilku ist normalne ? Nevypisuje Ti to ESP fault ? Ak ides normalnou rychlostou, roztocis motor do vyssich otacok a potom Ti hodi tuto hlasku, pravdepodobne mas zasvineny tlakovy reulacny ventil na CR cerpadle (lepsi pripad), alebo je vadny (horsi pripad, vymena cerpadla nutna). Ako najhorsia moznost je totalna vada na ESP module - to by sa ale rozsvietilo ihned po natoceni motora a nezhaslo. Oprava je to kua draha. Kolko ma to auto najazdenych kilometrov (ale v reale) ? Kde a za kolko si to kupil ? Aky je to rocnik ? Niektore mali totiz chronicke problemy s ESP, par ludi by o tom vedelo rozpravat...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Hadice jsem kontroloval, na fordacky diagnostice to bylo taky jen si nepamatuji jak to tam bylo napsany, ale byla to taky chyba preplnovani.. myslel jsem jestli to neni treba MaFem ....
Dekuji za rady..
k tomu ESP.. kdyz nastartuju tak asi po peti vterinach se rozsviti a nezhasne, kdyz ho zkusim v pal. pocitaci zaskrtnout tak se samo vymaze je to 2008 185000 najeto to CR cerpadlo najdu kde??
Dekuji za rady..
k tomu ESP.. kdyz nastartuju tak asi po peti vterinach se rozsviti a nezhasne, kdyz ho zkusim v pal. pocitaci zaskrtnout tak se samo vymaze je to 2008 185000 najeto to CR cerpadlo najdu kde??
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
je fakt ze hadice od turba moc netvrdnou, takze asi bude muset turbo ven a uvidime.. snad to bude jen tema sazema 

C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Takze turbo v prdeli, jedno ako, ale v prdeli. Inymi slovami - pomsta jazdeneho diesla 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
noo dekuji pekne
turbo uz jsem resil u 1.6 TDCi takze si to zopaknu...z toho fakt nemam radost..



C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
kdyz uvidim ze je to spatny tak repase nebo koupit nejaky starsi ? s repasema nemam zrovna nejlepsi zkusenosti.... ale zase u staryho nevim jak s nim bylo jezdeno a v jakym je stavu
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Ked ma to auto 185k km, je najlepsie to opravit repasom za co najnizsiu cenu a sup s tym do vykupu. Pretoze :
- realna hodnota auta je max. 5k EUR
- vymenis turbo za nove v hodnote 1500 EUR (za predpokladu, ze sa to urobi podla oficialneho servisneho postupu - s vymenou polovice motora)
- pojazdis 10k km a zacnu sa ozyvat loziska, vymenis ich dohromady za to das 500 EUR
- po dalsich 10k km sa ozve dvojhmota - vymena aj so spojkou a loziskom cca 1500 EUR aj s robotou, ktora je dost narocna, preto treba menit spojku aj v pripade, ze by este cosi zniesla
- 10k km a prvy pad do nudzoveho rezimu s blikajucou kontrolkou zhavenia po prudkej akceleracii - vadne vstrekovace, vymena vsetkych 4 kusov za nove - cca 1500 EUR
Dalej pisat nebudem - do opravy si dal realnu cenu auta, co je totalna somarina. Oplatilo by sa to iba ak by to auto malo tak 3, maximalne 4 roky, aj to je otazne, pretoze za 11 - 12 k vies kupit nove auto plne porovnatelne s tymto olietanym crepom. Mne za 2.0TDCI Ghia 05/2007 s cca 170k km ponukaju maximalne 4k EUR, pretoze kazdy povie, ze za 6k zozenie rovnako stare alebo dokonca aj mladsie auto z bazaru s polovicnym nabehom kilometrov. Ked mu poviem, ze bude stocene z 200k, neveri, kupi a potom place nad vylagrovanym turbom, pretoze do auta strcil posledne prachy urcene aj na jedlo.
Skratka - pozri 1. riadok mojho podpisu
- realna hodnota auta je max. 5k EUR
- vymenis turbo za nove v hodnote 1500 EUR (za predpokladu, ze sa to urobi podla oficialneho servisneho postupu - s vymenou polovice motora)
- pojazdis 10k km a zacnu sa ozyvat loziska, vymenis ich dohromady za to das 500 EUR
- po dalsich 10k km sa ozve dvojhmota - vymena aj so spojkou a loziskom cca 1500 EUR aj s robotou, ktora je dost narocna, preto treba menit spojku aj v pripade, ze by este cosi zniesla
- 10k km a prvy pad do nudzoveho rezimu s blikajucou kontrolkou zhavenia po prudkej akceleracii - vadne vstrekovace, vymena vsetkych 4 kusov za nove - cca 1500 EUR
Dalej pisat nebudem - do opravy si dal realnu cenu auta, co je totalna somarina. Oplatilo by sa to iba ak by to auto malo tak 3, maximalne 4 roky, aj to je otazne, pretoze za 11 - 12 k vies kupit nove auto plne porovnatelne s tymto olietanym crepom. Mne za 2.0TDCI Ghia 05/2007 s cca 170k km ponukaju maximalne 4k EUR, pretoze kazdy povie, ze za 6k zozenie rovnako stare alebo dokonca aj mladsie auto z bazaru s polovicnym nabehom kilometrov. Ked mu poviem, ze bude stocene z 200k, neveri, kupi a potom place nad vylagrovanym turbom, pretoze do auta strcil posledne prachy urcene aj na jedlo.
Skratka - pozri 1. riadok mojho podpisu

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
a co to hlasi na to ESP ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
kdyz odpojim MAP tak by se melo neco zmenit??? otacky nebo chod motoru? kdyz ho odpojim tak zadna zmena.. tak to snad bude ono...
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Odpojení MAP na volnoběh skoro nepoznáš. Ve chvíli kdy to auto jede a MAP nedává hodnoty tak se VNT u turba odstaví na minimum,
aby to nepřefouklo motor. Prakticky to pak vůbec netáhne. Psal jsi tam nejaké údaje ze scanmasteru, tak si ho připoj a podívej se na to jaký tlak ti to ukazuje z MAPu. S vypnutým motorem by to mělo ukazovat kolem 100kPa.
Po nastartování to trochu stoupne, na volnoběh tak na 105-110 kPa. Při jízdě by na plný plyn nad 2000 otáček by tam mělo být cca 220kPa.
Mě se takhle auto chovalo když byla skřípnutá hadice mezi MAP čidlem a trubkou sání. Stačilo tohle opravit a jezdilo to normálně.
aby to nepřefouklo motor. Prakticky to pak vůbec netáhne. Psal jsi tam nejaké údaje ze scanmasteru, tak si ho připoj a podívej se na to jaký tlak ti to ukazuje z MAPu. S vypnutým motorem by to mělo ukazovat kolem 100kPa.
Po nastartování to trochu stoupne, na volnoběh tak na 105-110 kPa. Při jízdě by na plný plyn nad 2000 otáček by tam mělo být cca 220kPa.
Mě se takhle auto chovalo když byla skřípnutá hadice mezi MAP čidlem a trubkou sání. Stačilo tohle opravit a jezdilo to normálně.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.10.2011 18:04
- Bydliště: Praha
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Asolutní tlak vzduchhu v sacim potrubi... bez motoru 98kpa, na volnobeh 98kpa pri ctyrech tisicich 117kpa...
muzu poslat report jestli by mi na to nekdo chytrejsi kouknul....
muzu poslat report jestli by mi na to nekdo chytrejsi kouknul....
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008
Tech 117kPa pri 4000 bylo kdyz to auto stoji nebo za jizdy? Pokud to bylo na místě tak ta hodnota může být v pořádku. Je to nastavený tak, že bez zátěže se to stejně plný tlak nedá. Ale vypadá to, že MAPem to nebude, ty hodnoty docela odpovídaj. Můj předpoklad je stále ta elektronická regulace toho VNT u turba. U starých 1.8 kde to bylo ovládané podtlakem bylo vidět jestli se to hýbe a dalo se zkusit za to řízení zatahat jestli chodí volně. U těhle s elektronickým řízením už myslím nic vidět není a je to součást turba, i když by to byl jen tenhle problém tak ve fordu vymění celé turbo.
Focus II 1.8 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti