Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
-
Milan86
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Tak pánové, mam pěnu pod kapotou a ten kryt pod motor a musim říci že je to znát .. i přítelkyně na cestě na chatu mě málem zabila že jsem zase cpal do auta peníze, že to jede nějak a tolik neřve že nenadávám ... že tam mam chip haha
Ale chtělo by to ještě více, je znát když už jedu 130 - 140

- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Milan86 : Zkus treba vystrikat cely motorak montazni penou
....
vitacz : Tento material ma podobne jako bitumenove platy vyuziti hlavne proti vibracim plechu a prekryvani dir k vytvoreni uzavrene ozvucnice. Jako zvukova izolace je daleko lepsi akusticka pena. Ovsem pokud se dela audiozastavba, je idealni pouzit oboji.
vitacz : Tento material ma podobne jako bitumenove platy vyuziti hlavne proti vibracim plechu a prekryvani dir k vytvoreni uzavrene ozvucnice. Jako zvukova izolace je daleko lepsi akusticka pena. Ovsem pokud se dela audiozastavba, je idealni pouzit oboji.

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
-
Milan86
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
A to byla jako legrace mysleno
Mno, kdyby to mělo splnit svůj účel a byl by člověk který by mi pomohl, nebo dal pár rad jak to udělat tak klído, snažim se abych to řvaní při 130 - a dále tak neslyšel a budu happy
Ale neumim to tam sundavat ty plasty apod 
-
Milan86
Re: Zatlumeni hluku motoru pro laika
medva píše:Tak jsem se konecne dostal k zatlumeni hluku motoru v kabine. Vybral jsem si STP Vibroplast M1 - 3 platy 30x40cm (cena cca 450,-). Vylepil jsem jimi prolisy na kapote, na kterou jsem pak vratil originalni deku od Fordu. Pak jsem jeste vylepil na prepazce motor/kabina ze strany motoru kazdy nahy plech co byl videt a v dosahu. Vse bez jakekoliv demontaze dilu. Prace na cca 1 hodinku.
No a vysledek - je to zase opravdu znat. Motor je zase o dost tissi a hlavne vibrace od motoru v kabine jsou mensi, coz mi potvrdila i manzelka (nezavisly pozorovatel). V odhlucneni motoru se to uz blizi aspon k fabii
![]()
Posilam par fotek pro inspiraci.
Ahoj mohl bys mi dát typ čím jsi to odhlučnoval ? Mam ted nově tu deku - vatu pod kapotou - jakoby na kapotě to jsem neměl a ještě kryt pod motorem a je to taky znát, ale ještě furt při 130 km a více to řve a jak říkáš s manželkou
Díky za rady a typy
- medva
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.01.2010 21:26
- Bydliště: Zlín
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Ahoj diky za optani, pouzil jsem antivibracni platy STP silver odtud:
http://www.ahifi.cz/tlumici-desky-platy/
Nastrihal jsem si je do prolisu v kapote (pod deku). Pak jsem jima vylepil kam jsem se dostal na te prepazce. Ten jejich filc jsem se snazil lehce ohnout a strcit to pod nej (ale vic nez 5cm se mi to myslim nepovedlo). Proste kam prsty dosahly tam jsem to vylepil. Mozna je zespodu lepsi pristup, ale rampu jsem nemel takze zespodu jsem to nelepil. Toto akusticky pomohlo nejvic! (laicka prace cca 1-2 hodiny)
Kdyz jsem pak na podzim menil gumy, tak jsem odmontoval cast prednich podbehu (asi 5 vrutu) a vylepil jsem stejnym materialem ploche plechy i tam. (prace cca 2hodiny)
Taky jsem kombinaci tohoto a nejake 5mm akusticke peny od STP dal pod koberce kde to slo u ridice a spolujezdce. Celkem jsem myslim spotreboval 4 platy 50x75cm. (Prace cca 2-3hodiny) Opravdu to bylo a je znat.
Ted se mi zda, ze nejvic hluku jde do kabiny pres dvere. Mozna je to ale tim, ze hluk se odrazi od cesty - kde jsi prosim poridil ten spodni kryt pod motor a za kolik? Zajimalo by mne jestli to pomuze. Dvere se mi oblepovat uz nechce, ale ten kryt bych zkusil - pokud se tim teda neprehriva motor???
Pasuje to na FFII Facelift 6/2008???
Preji hodne zdaru
http://www.ahifi.cz/tlumici-desky-platy/
Nastrihal jsem si je do prolisu v kapote (pod deku). Pak jsem jima vylepil kam jsem se dostal na te prepazce. Ten jejich filc jsem se snazil lehce ohnout a strcit to pod nej (ale vic nez 5cm se mi to myslim nepovedlo). Proste kam prsty dosahly tam jsem to vylepil. Mozna je zespodu lepsi pristup, ale rampu jsem nemel takze zespodu jsem to nelepil. Toto akusticky pomohlo nejvic! (laicka prace cca 1-2 hodiny)
Kdyz jsem pak na podzim menil gumy, tak jsem odmontoval cast prednich podbehu (asi 5 vrutu) a vylepil jsem stejnym materialem ploche plechy i tam. (prace cca 2hodiny)
Taky jsem kombinaci tohoto a nejake 5mm akusticke peny od STP dal pod koberce kde to slo u ridice a spolujezdce. Celkem jsem myslim spotreboval 4 platy 50x75cm. (Prace cca 2-3hodiny) Opravdu to bylo a je znat.
Ted se mi zda, ze nejvic hluku jde do kabiny pres dvere. Mozna je to ale tim, ze hluk se odrazi od cesty - kde jsi prosim poridil ten spodni kryt pod motor a za kolik? Zajimalo by mne jestli to pomuze. Dvere se mi oblepovat uz nechce, ale ten kryt bych zkusil - pokud se tim teda neprehriva motor???
Preji hodne zdaru
Ford Focus r.v. 6/2008 1.6 Duratec 74kW - Trend
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Mám trochu jiný problém - asi moc citlivý uši na vysoký frekvence
. V autě slyším po nastartování při běhu motoru slabounký písklavý zvuk. Když jsem oběhl auto zvenčí, tak to dost slyším vzadu, takže čerpadlo v nádrži
BTW, po otočení klíčku do polohy II to podle mě nedělá. Navíc jsem zjistil, že to nedělá jen můj kousek, ale i další a to i mladšího data, tak mě napadlo, jestli by nebylo možný zkusit zadek vytlumit něčím, co dobře pohlcuje vysokofrekvenční zvuky a dalo by se schovat pod čalounění zadku auta v oblasti nádrže. Koukal jsem na STP SPL 04. Co vy na to?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Vewehr : STP SPL urcite nedavej
Neni sice hruby, ale neda se skoro zmacknout a spatne se s nim pracuje. Daleko lepsi je STP BTP 5 nebo 10 (ten se da zmacknout az na 1mm)...
medva : Taky se chystam na podbehy zveknu, zustaly mi 2 platy (38 jich uz v aute je
). Jak to prezilo zimu, jestli jsi to kontroloval? Neloupe se / nepraska to? Neleze pod to voda?
Diky za kazdy postreh...
medva : Taky se chystam na podbehy zveknu, zustaly mi 2 platy (38 jich uz v aute je
Diky za kazdy postreh...

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Milinko
- Zkušený

- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Marťas, nedávno mě bylo doporučeno na odhlučnění z venku tady tohle:
http://www.ahifi.cz/stp-tlumici-hmota-n ... r-6kg.html
myslím, že si v některém příspěvku sám zmiňoval nějakou pastu na odhlučnění, že nad ní uvažuješ...
Tohle by mohlo být lepší než nějaké pláty, chrání to mimojiné i proti korozi.
http://www.ahifi.cz/stp-tlumici-hmota-n ... r-6kg.html
myslím, že si v některém příspěvku sám zmiňoval nějakou pastu na odhlučnění, že nad ní uvažuješ...
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Ten zminovany nastrik je polyuretanovy a hlukove to skoro netlumi (navic se strika tenka vrstva), je to hlavne proti korozi. To pujde na podlahu, pripadne napravy...
Na ten tlumici tmel jsem uz koukal, mozna ho zkusim
Na ten tlumici tmel jsem uz koukal, mozna ho zkusim

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Milinko
- Zkušený

- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
zkus zkus, psal mě o ní chlapík z ahifi a nešetřil superlativy...
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Díky za info. Patrně zkusím výhledově ten BTP 5. Ještě budu muset vymyslet, jak se tam dostat. Sundám někdy sedáky a zkusím, jestli ten koberec, co je pod nimi, nepůjde jen vytáhnout nebo jestli je potřeba sundávat i boční plasty (to by se mi moc nechtěloMarťas píše:Vewehr : STP SPL urcite nedavejNeni sice hruby, ale neda se skoro zmacknout a spatne se s nim pracuje. Daleko lepsi je STP BTP 5 nebo 10 (ten se da zmacknout az na 1mm)...
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Zároveň uvažuju i o utlumení motoru. Říkal jsem si, že něco jako dával medva (str. 24), ale nemám deku, tak bych ji musel koupit. Při hledání jsem navíc narazil na Dynamat The Hoodliner. Napadlo mě, že bych ho dal místo té deky. Na plech do prázdných míst STP Gold pro zpevnění jako dával medva a přes to nad motor ten Dynamat. Jediný, co mě napadlo - nemůže to pod tím začít hnít? A máte s tím Hoodlinerem někdo zkušenosti? Popř. Stačí jeden a má to vůbec cenu? Díky.
EDIT (25/09): Tak jeden je OK. Stačilo vzít metr
.
EDIT (25/09): Tak jeden je OK. Stačilo vzít metr
Naposledy upravil(a) Vewehr dne 25.09.2011 23:52, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
Milan86
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
medva píše:Ahoj diky za optani, pouzil jsem antivibracni platy STP silver odtud:
http://www.ahifi.cz/tlumici-desky-platy/
Nastrihal jsem si je do prolisu v kapote (pod deku). Pak jsem jima vylepil kam jsem se dostal na te prepazce. Ten jejich filc jsem se snazil lehce ohnout a strcit to pod nej (ale vic nez 5cm se mi to myslim nepovedlo). Proste kam prsty dosahly tam jsem to vylepil. Mozna je zespodu lepsi pristup, ale rampu jsem nemel takze zespodu jsem to nelepil. Toto akusticky pomohlo nejvic! (laicka prace cca 1-2 hodiny)
Kdyz jsem pak na podzim menil gumy, tak jsem odmontoval cast prednich podbehu (asi 5 vrutu) a vylepil jsem stejnym materialem ploche plechy i tam. (prace cca 2hodiny)
Taky jsem kombinaci tohoto a nejake 5mm akusticke peny od STP dal pod koberce kde to slo u ridice a spolujezdce. Celkem jsem myslim spotreboval 4 platy 50x75cm. (Prace cca 2-3hodiny) Opravdu to bylo a je znat.
Ted se mi zda, ze nejvic hluku jde do kabiny pres dvere. Mozna je to ale tim, ze hluk se odrazi od cesty - kde jsi prosim poridil ten spodni kryt pod motor a za kolik? Zajimalo by mne jestli to pomuze. Dvere se mi oblepovat uz nechce, ale ten kryt bych zkusil - pokud se tim teda neprehriva motor???Pasuje to na FFII Facelift 6/2008???
Preji hodne zdaru
Super práce, já mam nově jak pěnu tak i kryt pod motor a je to znát a ještě se chystám na tu přepážku
- ZonixX
- Test driver

- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
-
Milan86
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Hmm koukám že sis vyhrál moc pekný
Jinak se jeste zeptam kdyz to vidim na tvych dveri, mas nejaky typ na repraky misto mich stavajicich ??
Mam 09 a nekoukal jsem jestli tady je nejake vlakno
Diky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

