
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Přesně tak no...asi smolnej kus nebo nevím. Kilometry jsou ověřený, ale tak nevím jak se k tomu choval předchozí majitel no. Co se týče toho serva, tak tekla kapalina, ale tak v servisu mi trvdili, že teče servo, tak jsem koupil čerpadlo a pak že tečou trubky, takže jsem musel měnit i trubky, dle mého čerpadlo bylo OK, ale zanedbali zjištění pravý záhady úniku kapaliny. Teď po výměně mi při plným rejdu strašně od serva píská, taky nevím co s tím...jestli tam dát to svoje starý, nebo by mohl bejt problém v něčem jiným, no... 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
masky píše: tekla kapalina, ale tak v servisu mi trvdili, že teče servo, tak jsem koupil čerpadlo a pak že tečou trubky, takže jsem musel měnit i trubky, dle mého čerpadlo bylo OK, ale zanedbali zjištění pravý záhady úniku kapaliny.
co to je za servis ? ze nepoznaji odkud to tece ? uz jsem to sem nekolikrat dval ze tecou trubky v pertlu a meni se jen trubky , to same s tema lambdama , kdyz si to daji na dataloger tak vidi ktera nejde .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jo Foki, mě o tom neřikej, servisy tady na severu jsou naprosto šílený. V tom servisu jsem řikal min. 3x ať zkontrolujou hlavně ty trubky. Nééé prej čerpadlo. Tak si to pěkně zacálovali no. A s těma lambdama ve fordu (Homolka) to prej umí zjistit jen změření jednotlivý lambdy osciloskopem.Takže víš jak...
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.12.2011 09:48
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Dobry den pani, nechcem Vam tu zakladat novu temu tak pisem sem.
Rozmyslam nad novym autom a do volby spada aj FoFo 2 , benzin 1,6ka, kombi alebo hatch ale kedze maly hatch nema az tak maly kufor tak asi skor ten.
Zaujima ma udaj o 1,6 VCT co sa tyka premenliveho casovania, nedavno ako som cital ste riesili vymeny tychto komponentov, zaujimalo by ma ci je to nieco coho sa mam pri tomto motore obavat , pri akych kilometroch sa to vyskytuje alebo ci tie koliecka sa daju odrovnat neakym nespravnym zachadzanim ktoremu sa vyvarovat? pripadne ako pri kupe jazdenky zistim ci su vhodne na vymenu alebo vydrzia?
Zaujima ma to hlavne koli tomu ze je pre mna velmi dolezita spolahlivost tak ci radsej siahnut po slabsej 1,6ke. Nie som ziadny strelec, ale rezerva vykonu sa vzdy hodi tak som na vazkach.
Preto ak by mohli povedat majitelia VCT co uz maju odjazdenych nad cca 100 - 150tis ci menili alebo sa chystaju koliecka casovania menit?
Rozhodujem sa medzi SX4 4x4 a Hatch Focusom 2 od roku 2005 az 2008, pre SX4 hra 4kolka, a to je asi tak vsetko, pre Focus hra tempomat v beznej vybave, kufor o vyse 100litrov vacsi, a o malo lepsia spotreba.
Nakolko som zatial vsetky auta mal 2liter benzin a 4x4 tak som este neni uplne rozhodnuty pre predohrab ale vzhladom na posledne zimy, a moje jazdy, a to ze stvorkolku som realne vyuzil len ozaj obcasne, tak by som volil aj predohrab, uz si to len prehovorit aj v hlave
Dakujem za kazde info
Rozmyslam nad novym autom a do volby spada aj FoFo 2 , benzin 1,6ka, kombi alebo hatch ale kedze maly hatch nema az tak maly kufor tak asi skor ten.
Zaujima ma udaj o 1,6 VCT co sa tyka premenliveho casovania, nedavno ako som cital ste riesili vymeny tychto komponentov, zaujimalo by ma ci je to nieco coho sa mam pri tomto motore obavat , pri akych kilometroch sa to vyskytuje alebo ci tie koliecka sa daju odrovnat neakym nespravnym zachadzanim ktoremu sa vyvarovat? pripadne ako pri kupe jazdenky zistim ci su vhodne na vymenu alebo vydrzia?
Zaujima ma to hlavne koli tomu ze je pre mna velmi dolezita spolahlivost tak ci radsej siahnut po slabsej 1,6ke. Nie som ziadny strelec, ale rezerva vykonu sa vzdy hodi tak som na vazkach.
Preto ak by mohli povedat majitelia VCT co uz maju odjazdenych nad cca 100 - 150tis ci menili alebo sa chystaju koliecka casovania menit?
Rozhodujem sa medzi SX4 4x4 a Hatch Focusom 2 od roku 2005 az 2008, pre SX4 hra 4kolka, a to je asi tak vsetko, pre Focus hra tempomat v beznej vybave, kufor o vyse 100litrov vacsi, a o malo lepsia spotreba.
Nakolko som zatial vsetky auta mal 2liter benzin a 4x4 tak som este neni uplne rozhodnuty pre predohrab ale vzhladom na posledne zimy, a moje jazdy, a to ze stvorkolku som realne vyuzil len ozaj obcasne, tak by som volil aj predohrab, uz si to len prehovorit aj v hlave

Dakujem za kazde info
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mam asi 107 tisic, kolesa sa nechystam menit, iba ak sa ozvu tie cudne zvuky po nastartovani, potom to budem riesit v servise.uv-pen píše:Preto ak by mohli povedat majitelia VCT co uz maju odjazdenych nad cca 100 - 150tis ci menili alebo sa chystaju koliecka casovania menit?
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tempomat v základu není. Já mám najeto lehce přes 70 tisíc, auto jsem kupoval při 55 tisících, v zimě, nic jsem nepoznal a v létě jsem si všiml toho cvakání. Jsem ale přesvědčen, že je to jediný projev a nemůže se nic stát. Pokud mi to někdy rozsvítí kontrolku chyby motoru, budu tušit o co jde a při příštím startu by se to mělo ztratit. Pokud toto nenastane do výměny rozvodů při 160 000 km, asi to nebudu řešit. Kdyby mě to štvalo a mělo to už najeto přes 100 tisíc, o výměně zároveň s rozvody bych uvažoval. Narozdíl od Renaultů, kde je stejný problém ale časuje se jen sací vačka, tohle při té chybě normálně startuje ani nechcípá. Jakmile je v tom olej, funguje to normálně (je tam closed-loop zpětnovazební řízení a kdyby to dělalo něco jiného, než si přeje jednotka motoru, rozsvítí se kontrolka).
a spotřebu, jako tady kolega mehturt mám, jen když nejezdím po Praze
a spotřebu, jako tady kolega mehturt mám, jen když nejezdím po Praze

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.12.2011 09:48
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No neni tempomat v zaklade ale podstatna vacsina jazdeniek v ponuke ho manainstalovany. Sx4 tempomat nema a da sa dorobit za cca 400eur.
spotreby sa neak nebojim doteraz som jazdil 110kw/ 1560kg Suv benzin a kombinovanu malo 10litrov ja som robil v pohode 8,5 az 9litrov. od domu mam len okresky a najblizsie mesto ma jeden semafor, a rocne najazdim len cca 1e az 15tis km.
No som zvedavy este na neake skusenosti ak tu maju ostatni viac km na VCT.
je dost mozne ze pri mojich kilometroch by sa tato porucha neobjavila, nakolko si auto nechavam cca do troch rokov.
spotreby sa neak nebojim doteraz som jazdil 110kw/ 1560kg Suv benzin a kombinovanu malo 10litrov ja som robil v pohode 8,5 az 9litrov. od domu mam len okresky a najblizsie mesto ma jeden semafor, a rocne najazdim len cca 1e az 15tis km.
No som zvedavy este na neake skusenosti ak tu maju ostatni viac km na VCT.
je dost mozne ze pri mojich kilometroch by sa tato porucha neobjavila, nakolko si auto nechavam cca do troch rokov.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ono se to projevit může ale já myslím, že to ničemu nevadí a holt se to vymění s příští výměnou rozvodů. Pozor nezaměňovat tempomat s ovládáním palubního počítadla, tempomat musí mít tlačítka na volantu, páčka blinkrů s tlačítkem ReSET je právě jen od BC.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.12.2011 09:48
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Interval rozvodov je 160tis? Par stran dozadu tu jeden vas kolega pisal ze ho vysieli aj rozvody aj koliecka a neviem ci aj olej cca 500eur to je celkom v norme cena. Ale asi si zavolam najblizsiemu fordu co stoji ukon vymeny koliecok samostatne aby som si to vedel zvazit a brat ako moznost.
viem ako ma rieseny tempomat na lavej strane volantu on a off myslim a na pravej plus minus a reset.
Mehturt pri tvojich 107km menil si aj neake capy, stabilizatory , tlmice a pod spotrebny material?
viem ako ma rieseny tempomat na lavej strane volantu on a off myslim a na pravej plus minus a reset.
Mehturt pri tvojich 107km menil si aj neake capy, stabilizatory , tlmice a pod spotrebny material?
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
nie, zatial nic z toho
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já mam najeto nějakých cca 60tis. a po téhle stránce úplně v pohodě. Nikdy jsem žádný zvuk neslyšel a doufám, že to tak zůstane. Ale měnil jsem už vodní pumpu a čerpadlo posilovače řízení. Jinak ještě jako mínus pro variantu vct bych bral, že má 4 lambda sondy. Já už měnil dvě....Jinak co se týče spotřeby, teď jsem to dlouho neevidoval, ale v průměru mam kolem 9l, jezdím 90% město.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
4 lambda sondy? To som nevedel, to je ako Mondeo SCi.
K podvozku - auto mam od 17tisic a teraz som na 58tisic km/3 roky a zadne silentbloky uz nie su, co byvali a to jazdim pomerne setrne a na D1/2 sa snazim drzat vlavo, ked sa da. Predne ticky zaklepu, ked su kolesa v rejde. Kazdopadne este ten podvozok nieco vydrzi, hodnotil by som ho, ze je v 70%nom stave. Keby som ale zil v Rakusku, tak je v 95%nom, takze ked kupis dovezene, bude to ok.
K podvozku - auto mam od 17tisic a teraz som na 58tisic km/3 roky a zadne silentbloky uz nie su, co byvali a to jazdim pomerne setrne a na D1/2 sa snazim drzat vlavo, ked sa da. Predne ticky zaklepu, ked su kolesa v rejde. Kazdopadne este ten podvozok nieco vydrzi, hodnotil by som ho, ze je v 70%nom stave. Keby som ale zil v Rakusku, tak je v 95%nom, takze ked kupis dovezene, bude to ok.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ad podvozek: auto mam od nuly, ted ma cca 70 000 a podle mereni je na tom podvozek porad docela slusne - tlumice 70%, silentbloky o sobe nijak vedet nedavaji. D1 se pokud mozno vyhybam 
Podle mne tomu daleko vic ublizujou necekany diry v silnicich, takze az se to ozve, poslu fakturu na TSK

Podle mne tomu daleko vic ublizujou necekany diry v silnicich, takze az se to ozve, poslu fakturu na TSK

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.12.2011 09:48
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zalezi kde sa to auto pohybuje ale celkovo u mna je auto velmi malo namahane.
Myslim ze pri mojom jazdeni a po precitani vasich skusenosti nemusim hladat ci 74 alebo 85kw motor zvolit, budem sa riadit hlavne stavom auta, a moj vyber zuzuje aj poziadava na tempomat/digitalnu klimu a vsetky 4okna v elektrike, ci uz bude silnejsi alebo slabsi motor, hold pri jazdenke si clovek zas az tak vyskakovat s vyberom nemoze. Ale kazdopadne fokusik sa mi paci cim dalej tym viac, len jak chodim tak chodim este som nestretol nikde Hatch ze by som niekoho pootravoval aby mi otvoril kufor a na vlastne oci si zvazil ci maly alebo kombi, toto si este musim vystriehnut.
Myslim ze pri mojom jazdeni a po precitani vasich skusenosti nemusim hladat ci 74 alebo 85kw motor zvolit, budem sa riadit hlavne stavom auta, a moj vyber zuzuje aj poziadava na tempomat/digitalnu klimu a vsetky 4okna v elektrike, ci uz bude silnejsi alebo slabsi motor, hold pri jazdenke si clovek zas az tak vyskakovat s vyberom nemoze. Ale kazdopadne fokusik sa mi paci cim dalej tym viac, len jak chodim tak chodim este som nestretol nikde Hatch ze by som niekoho pootravoval aby mi otvoril kufor a na vlastne oci si zvazil ci maly alebo kombi, toto si este musim vystriehnut.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ano, lebo ako sa docitas u FF1, tak repas zadnej napravy nie je ziadna malina, mechanikom sa do toho moc nechce a stoji to mrzky peniaz 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů