Jak Vám topí focus?

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 08.01.2007 20:11

to Foqus:
Pises pravdu, ze se to nedoporucuje, ale moje praxe je jina. Ted mam lepsi olej na zimu 5W40 misto toho, co jsem mel pred tim 10W40. Pokud motor bezi na volnobeh, tak neni takova potreba mazani, jako pri plnem zatizeni motoru. Je to take ojedinely stav, jen kdyz mam na prednim okne cca 0,5cm vrstvu ledu. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 12.01.2007 21:06

Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne. :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 12.01.2007 21:37

Hurvajs píše:Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne. :wink:
kolik tě stál??
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 13.01.2007 10:58

Bery píše:
Hurvajs píše:Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne. :wink:
kolik tě stál??
Koupil ho někde tchán (je automechanik) a chtěl po mně 230,- Je to nějaký francouzský výrobek. Koukal jsem, že u Kelly mají nejlevnější asi za 300,- s DPH.
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Majo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr.Košice

Příspěvek od Majo » 19.02.2007 16:28

Diesel u FoFa by mal mať ohrev motora, podľa " Jak na to" ma to poistku
a relé na ohrev motora. Neviem ako to funguje .ak niekto vie - napište.
Ford Focus combi 1,8 TDCi 85kW 2002/10
Mondeo 2,0 107kw LPG

Uživatelský avatar
Majo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr.Košice

Příspěvek od Majo » 19.02.2007 18:02

Obrázek
Obrázek
Toto by mal byt asi ohrev kvapaliny ktora prudi do radiatora v kabine.
Ford Focus combi 1,8 TDCi 85kW 2002/10
Mondeo 2,0 107kw LPG

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 21.02.2007 18:02

Nekde se tu o tom nekolikrat psalo. Nemaji to vsechny diesely. To, co mas na tech fotkach je pridavne topeni elektricke, ja mam ve svojem naftovy ohrivac (vykon 2,2 - 5kW).
Ohrivace se zapnou pri teplote pod 5°C a pri teplote motoru nizsi, nez
71°C (75°C u naftoveho ohrivace). Ten elektricky by mel mit tri urovne provozu a zapne se jenom pokud ma alternator v tu chvili dostatecnou proudovou rezervu pro napajeni spotrebicu. Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
Zatim jsi prvni, ktery se o tom elektrickem ohrivaci zminil - po kolika km se ti auto zahreje, aby rucicka byla v pulce, pokud ho tam teda mas?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
mosad
Junior
Junior
Příspěvky: 347
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od mosad » 21.02.2007 19:48

Já musím říct, že mě Fík topí dost dobře a rychle. Porovnávám se starým Favoritem, se kterým sem dosud jezdil. Na stejné trase při stejných podmínkách začne topit v podstatě ve stejných místech jako Favorit. Jen vzduch je o malinko méně teplý, ale minimální rozdíl. Jinak teploměr velice svižně a po krátké vzdálenosti vyjede přesně do poloviny a tam zůstává. Většinou v této zimě nastartuju a jedu. Jen při namrzlém okně pustím vyhřívání na předním, počkám chvilku, pak stěrače a jede se. Uvidíme ve větších mrazech - jestli přijdou :lol:
Ford Focus kombi GHIA, 1,6 ZETEC SE (100k), r.v. 02/2000, moondust silver
Obrázek
Ford Fiesta Flair, 1.3, 44kW, r.v. 03/1998, červená

Uživatelský avatar
Majo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr.Košice

Příspěvek od Majo » 21.02.2007 22:10

Ten ohrievač je na vstupe do radiatora v kureni ,keď naštartujem ventilator
behom 30s fúka teplý vzduch ale na ohrev motora to veľký vplyv nemá. Ručičku na teplomery mam pri terajšich teplotách kolmo hore tak po 10 Km jazdy.
Ford Focus combi 1,8 TDCi 85kW 2002/10
Mondeo 2,0 107kw LPG

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od TDCi » 22.02.2007 09:59

Môj má prevádzkovú teplotu taktiež po cca 10 km, čo je zhruba ako pri predchádzajúcom aute (Favorit).Zo služobným Mitsubishi sa to nedá porovnať, ten topí po cca po 2 km pri teplotách okolo 0°C.No hold TDCi má vysokú účinnosť motora a s tým nič nenarobíme, jedine namontovať pridavné kúrenie.
Ford Focus Comfort Plus kombi 11/04 1,8 TDCi 100 PS colorado red
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 22.02.2007 16:04

Majo píše:Ten ohrievač je na vstupe do radiatora v kureni ,keď naštartujem ventilator
behom 30s fúka teplý vzduch ale na ohrev motora to veľký vplyv nemá. Ručičku na teplomery mam pri terajšich teplotách kolmo hore tak po 10 Km jazdy.
Aha, tak ten muj poznat jde, rucka je na pulce po 4-6km.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Majo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr.Košice

Příspěvek od Majo » 22.02.2007 21:32

Je to riešene iba pre pohodu posadky v kabine ale funguje to dobre.
Ford Focus combi 1,8 TDCi 85kW 2002/10
Mondeo 2,0 107kw LPG

Uživatelský avatar
Loski
Nováček
Nováček
Příspěvky: 149
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Loski » 07.04.2007 12:56

Ahoj, muj diesel topí dosti pomalu. Zhruba po 10 min pomalejší jízdy. Když na to šlapu zkrátí se to o polovic. Kupoval jsem na prodej 1.8 Zetec Ghia a ten byl ohřátej tza chvilku.

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 07.04.2007 16:38

Ahmed píše:Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
Su to klasicke zhavice firmi Beri. Idu normalne vyskrutkovat a vymenit. Nemal by s tym byt najmensi problem. Jeden vybrat, podla toho cisla na mon kupit novy a jeto.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 19.04.2007 22:29

FOFO se neohřejvá zrovna rychle, aspoň diesel, ale když se ohřeje (cca 10km) tak topí hezky!! Mám ještě Fiestu 1.8D RV 90, ale ta je ohřátá snad po 3km! A topí výborně!! Další moje auto Mitsubishi Cordia 1.8T, benzín...ohřátá je do 5Km, takže Focus je na tom ztěch mejch aut nejhůř!! :(
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti