FF 1,6 - autalevne.cz

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1852
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od C-Maxis » 15.04.2011 08:41

Nikdo nerika, ze nejsou prodejci se solidnim pristupem. Tak to vubec nebylo mysleno. Jina otazka je, ze ten bazar to auto nekde koupil a uz tehdy to mohlo byt stocene. A ne kazdy ma takoveho prodejce v blizkem dosahu, nebo to nemusi vedet.
Problem je, ze diky spatnemu systemu si proste clovek tema km nemuze byt jisty nikdy. Garance/negarance.
Ve finale je stejne dulezitejsi okamzity stav vozu, nez najete km. Ano, pokud mas auto se 60tkm, mas zhruba predstavu, jak by asi melo vypadat. Ale bez zevrubnejsi kontroly stejne nevis, jestli nema problem s turbem, vstrikama, elektrikou... Dost lidi prodava auto v te chvili, kdy se vyskytnou nejake problemy.
Klidne muze byt vyhodnejsi auto se 160tkm, ktere bude jen "jete". Ale to bez automechanika tezko zjistis.
Muj nazor, nejsem ani bazarnik, ani automechanik.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od misoo » 15.04.2011 08:46

dobry nazor :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od silverwolf » 15.04.2011 09:00

C-Maxis píše: Jina otazka je, ze ten bazar to auto nekde koupil a uz tehdy to mohlo byt stocene.
:roll: a bazarník to neví :mrgreen: :dih:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od V12 » 15.04.2011 09:48

C-Maxis píše: Klidne muze byt vyhodnejsi auto se 160tkm, ktere bude jen "jete". Ale to bez automechanika tezko zjistis.
V pripade benzinaku na 100% suhlasim. V pripade dieslu, specialne 1.6TDCI 80kW DPF rozhodne nie, tomu sa treba vyhnut sirokym oblukom. DPF v jednom telese s katalyzatorom nie je nic ine ako ekoterorizmus.

Skusim sa teraz zamysliet nad kupou prave takehoto auta so 160 - 180 k km :
- na 180 tisic dolievanie aditiva zaz cca 500€ (+ nutena regeneracia DPF + povinna vymena oleja a veci s tym suvisiacich)
- na 240 tisic vymena DPF + doliatie aditiva za cca 1500 € - uz toto vymazava vyhodu nizsej spotreby diesla. Ked k tomu pridam castejsie vymeny oleja, potencialnu vymenu turba, 80% pravdepodobnost vymeny dvojhmoty, 80% pravdepodobnost vymeny vstrekovacov, tak aj s dvojlitrovym benzinakom s rovnakym pociatocnym nabehom som vysmiaty od ucha k uchu.
Z toho vyplyva jedine - ked jazdene so 160k, jedine benzin. Riesenim problemov s DPF v style FAPOFF sa nezaoberam, zatial to funguje, no lahko sa moze stat, ze o rok to uz nepojde a na STK/EK zacnu kontrolovat, ci tam ten certov vynalez je a ci a ako funguje.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od V12 » 15.04.2011 09:50

misoo píše:pekne spisane, myslim ze by si to zasluzilo supnut ku vlaknam s kupim/predam ako "dolezite info pri kupe ojazdeneho auta" :perfect:
Urob to prosim, moj prispevok s tym navodom nahrad odkazom na jeho nove miesto. Asi by bolo idealne z toho urobit novu temu a nechat ludi pripisovat svoje myslienky - urcite tam nie je vsetko.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od Ma.rt » 15.04.2011 20:39

jj, je to tak. i kdyz jsem mel benzin se 150-200tkm realnymi, tak problem nebyl nikdy... resil jsem jen spotrebaky. kdo chce tolik jeteho diesela, tak bohuzel ne od forda
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od V12 » 16.04.2011 08:21

... a stareho minimalne 10 rokov, aby to nebol commonrail. Alebo PD od VW.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od zdenek34 » 16.04.2011 13:40

V12: Alebo PD od VW.

Zkus tohle říct mému švagrovi, který ve stejnou dobu jako já Mondeo kupoval Passata:
Já Mondeo 05 za 175k - investice pouze do spořebáku!
On Passat 05 2.0 TDi PD za 330k - investice něco kolem 70k + spotřebák.
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od V12 » 16.04.2011 20:01

zdenek34 :
Je mozne, ze mal jednoducho smolu. Alebo kupil voz stoceny o 200 - 300 tisic (ano, aj take sa obcas najdu, no tie nestoja 330 tisic). Nasa firma predavala jazdene Octavky 1.9TDI 77kW PD, vsetky cez 200 tisic km, kazda jedna este jazdi. Jazdenka je vzdy na 75% o stasti.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od losky » 17.04.2011 10:40

Nechci vám do toho kecat, ale právě 2.0 jsou i první CR od VW. Sice je stále oznacuji TDi, ale uz to neni klasicky cerpadlo - tryska.
A právě ty první motory byli silně problematické a měli dost vad. Koupil opravdu staré PD? Nebyl to již právě problematický CR?
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od V12 » 17.04.2011 20:16

Ved prave, podla mechanikov je PD pri pouziti normalnej nafty prakticky nesmrtelne, nema problem 300k km. A o prvych VW CR TDI viem tiez, po internete sa povaluju tony nadavok na tento koncernovy nepodarok. Ak je to ale 2005, to este VW CR nerobil.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od Hal9000 » 20.04.2011 15:25

píše passat 2.0 Tdi a to CR byl. Myslím že to má 103kW a je dost problematický

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od foki » 20.04.2011 15:49

V12 píše:[tak aj s dvojlitrovym benzinakom s rovnakym pociatocnym nabehom som vysmiaty od ucha k uchu.
Z toho vyplyva jedine - ked jazdene so 160k, jedine benzin. Riesenim problemov s DPF v style FAPOFF sa nezaoberam, zatial to funguje, no lahko sa moze stat, ze o rok to uz nepojde a na STK/EK zacnu kontrolovat, ci tam ten certov vynalez je a ci a ako funguje.

a kdyz mam 2,0 s 60000km tak je to lepsi ? a proc to nikdo nechce ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od Hal9000 » 20.04.2011 16:07

Protože to lidi nechápou a rádi se chlubí spotřebou 4,7l :?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF 1,6 - autalevne.cz

Příspěvek od V12 » 20.04.2011 18:29

foki :
Pretoze nanho nemam, musim natlacit bubaky do bytu. Pripadny uver od rodiny by bol, no na nove a od banky na uzernicky urok nechcem, jeden mi stacil - pozical som si 30k SKK a po 3 rokoch vratil 40k SKK. Keby som vracal skor, bolo by to uplne rovnako.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti