Dotaz
-
lukasbertone
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2011 21:14
Re: Dotaz
Ja tež nenajezdím vic jak 2O OOOkm ročně. Ale tohle se me zda jako dobrá koupě jestli bude všechno v pořadku, ono je tězky najít nakýho pěknýho fordáka v hatchbacku rok O5 a vejš najeto do 1OO OOOkm. cenově do tech 18O tis. kč. a aby měl taky ňákou vybavu. A když jsem si pročetl co tento motor 2.0 umí, tak bych aji ten litr nafty na 1OOkm oproti 1.8, nebo 1.6 8okw přežil
. Ono se na tu 1.8TDCi docela často nadavá, že je špatně zpřevodovaná a hodne se píše aji o tom že ten motor je stara technologie kam pridali jen Common rail. jestli tomu tak není opravtě mě.. 
- solfan
- Test driver

- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Dotaz
ale ty si nekupujes noveho diesla, ale jazdeneho...a kupujes ho kvoli tomu, ze ma nizku cenu...a nizku cenu ma preto, ze si svoje odsluzil, zarobil na seba a je mozne ho lacnejsie predat 
a to co si napisal, zeby si chcel, tak najst realne take auto jak popisujes, je nemozne
kazdopadne, ja mam 1.8 tdci a mozno to nie je najkultivovanejsie auto ktore ford predaval, ale aspon nema dpf...a to ze je to motor konstrukce stary, je podla mna plus, pretoze po rokoch sa na nom vsetko zle vychytalo...a aj turbo zvladne viac ako francuzske 1.6 a 2.0 tdci...takze tak.
a okrem mechanickych veci, sposobenych skvelymi cestami, specialne kvalitnou ceskou D1 a samozrejme aj najazodm km a podobne nemam ziadny problem...
kazdopadne, po novom chcem 1.6 180k ecoboost, podla mna to bude super motor
a to co si napisal, zeby si chcel, tak najst realne take auto jak popisujes, je nemozne
kazdopadne, ja mam 1.8 tdci a mozno to nie je najkultivovanejsie auto ktore ford predaval, ale aspon nema dpf...a to ze je to motor konstrukce stary, je podla mna plus, pretoze po rokoch sa na nom vsetko zle vychytalo...a aj turbo zvladne viac ako francuzske 1.6 a 2.0 tdci...takze tak.
a okrem mechanickych veci, sposobenych skvelymi cestami, specialne kvalitnou ceskou D1 a samozrejme aj najazodm km a podobne nemam ziadny problem...
kazdopadne, po novom chcem 1.6 180k ecoboost, podla mna to bude super motor
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
lukasbertone
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2011 21:14
Re: Dotaz
no s tim novym motorem 1.6 180k ecoboost naprostej souhlas ze to bude pecka
Jinač budu hledat jak jen to pujde.. do tech 2OO tis. kč. snad neco sezenu ne? ... kazdopadne bez DPF. to je megakur..tko auta.
Zde na foru není nikdo do by se dovozem auto zabíval, bo nabízel at už motorizaci 1.6, 1.8, 2.O....
Jinač budu hledat jak jen to pujde.. do tech 2OO tis. kč. snad neco sezenu ne? ... kazdopadne bez DPF. to je megakur..tko auta.
Zde na foru není nikdo do by se dovozem auto zabíval, bo nabízel at už motorizaci 1.6, 1.8, 2.O....
-
lukasbertone
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2011 21:14
Re: Dotaz
díky za informace, zkusím kontaktovat 
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dotaz
Solfan :
S tym, ze po 200 tisic je pravidelne servisovany jazdeny diesel OK dost silne nesuhlasim, hlavne ked sa jedna o commonrail. Servis po 200k km nepredpisuje vymenu vstrekovacov. A prave 200-250k km je hranica ich zivotnosti. O tom, ci sa oplati ich vymena, pomlcim - moze sa vyplatit, ale aj nemusi. Debata o zivotnosti turba je naprosto zbytocna - zabozruti tragicky prehravaju, stary Kent je skratka stary poctivy kus zeleza, ktory toho znesie neuveritelne vela. Kaslat na to, ze v skoro tejto podobe poklepkaval uz v Escortoch, za ten cas je uz vychytany a spolahlivy a frantika strci do vrecka.
S tym, ze po 200 tisic je pravidelne servisovany jazdeny diesel OK dost silne nesuhlasim, hlavne ked sa jedna o commonrail. Servis po 200k km nepredpisuje vymenu vstrekovacov. A prave 200-250k km je hranica ich zivotnosti. O tom, ci sa oplati ich vymena, pomlcim - moze sa vyplatit, ale aj nemusi. Debata o zivotnosti turba je naprosto zbytocna - zabozruti tragicky prehravaju, stary Kent je skratka stary poctivy kus zeleza, ktory toho znesie neuveritelne vela. Kaslat na to, ze v skoro tejto podobe poklepkaval uz v Escortoch, za ten cas je uz vychytany a spolahlivy a frantika strci do vrecka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
lukasbertone
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2011 21:14
Re: Dotaz
jinak původ Španělsko, tak je velká pravděpodobnost, že to auto je koupený od autopůjčovny že? 
- solfan
- Test driver

- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Dotaz
tak ta pozicovna asi pekne skrachovala ked ich auta najazdia tak malo 
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
tezky ? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 19&t=25885 nevim nevimlukasbertone píše: ono je tězky najít nakýho pěknýho fordáka v hatchbacku rok O5 a vejš najeto do 1OO OOOkm. cenově do tech 18O tis. kč. a aby měl taky ňákou vybavu.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dotaz
Kuaaa, ja budem plaaakaaaat, caka ma rekonstrukcia bytu, no toto je fakt super ponuka. Asi sa rozvediem 
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
lukasbertone
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2011 21:14
Re: Dotaz
Je to velice pěkná nabídka
ale benzín no
ale snad foki bude mějt nakýho slušnýho naftáka
nebo slabší benzín 
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
co ma V12 v podpisu je duvod proc neberu diesely pokud to nema malo najeto a to se spatne hleda . za celou dobu jsem mel jen asi 2 kousky v nafte . a nabizel jsem to proto ze clovek pokud hleda 2,0tdci tak se asi tezko smiri s 1,6 benzin .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dotaz
jj, nafta se vyplati jen tomu, kdo v aute sedi denne... a to je pak lepsi koupit novou. ty max. 2l/100km spotreby navic v benzinu oproti nafte je nic.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dotaz
Ma.rt :
Jj, 100% pravda, v prilohe je jednoduchy kalkulator nakladov, vysledok vypoctu su kilometre, kedy sa naklady na benzin a naftu vyrovnavaju. Ceny paliv su minulorocny slovensky priemer. V poli B5 je rozdiel nakladov nafta - benzin. Je jedno, ci rozdiel cien noveho auta, alebo rozdiel nakladov na udrzbu. V uvedenom priklade je vidiet, ze kupa jazdeneho dieslu a jeho nasledne uvedenie do dobreho stavu (turbo, CR cerpadlo, vstreky a dvojhmota) za cca 4000€ (benzinaku pocitam naklady napr. 1000€, 4000-1000=3000) generuje potrebny najazd takmer 52 tisic km. 90% jazdenych dieslov predavanych v CZ a SK ma prave okolo 180 - 220 tisic km, po najazde tychto dalsich 50k je trhova hodnota auta mensia, nez cena vacsej opravy (poloosi, tlmice, loziska, servo atd.). Takze jazdeny diesel s 200k km v kolesach uz nikdy viac. Ked tak, tak do 100k km, no to by musel byt zlaty. Rizika velkej straty a velkych problemov su privysoke. Je zaujimave, ze toto 90% ludi nechape a stale vytrvalo tvrdia, ako velmi sa tie jazdene diesle oplatia. A prave preto je problem najst v bazaroch kvalitny benzinak - vsetci chcu diesle, tak ich bazosi dovazaju vo velkom. Zohnat pekny a dobry benzinak je naozaj velky problem.
Jj, 100% pravda, v prilohe je jednoduchy kalkulator nakladov, vysledok vypoctu su kilometre, kedy sa naklady na benzin a naftu vyrovnavaju. Ceny paliv su minulorocny slovensky priemer. V poli B5 je rozdiel nakladov nafta - benzin. Je jedno, ci rozdiel cien noveho auta, alebo rozdiel nakladov na udrzbu. V uvedenom priklade je vidiet, ze kupa jazdeneho dieslu a jeho nasledne uvedenie do dobreho stavu (turbo, CR cerpadlo, vstreky a dvojhmota) za cca 4000€ (benzinaku pocitam naklady napr. 1000€, 4000-1000=3000) generuje potrebny najazd takmer 52 tisic km. 90% jazdenych dieslov predavanych v CZ a SK ma prave okolo 180 - 220 tisic km, po najazde tychto dalsich 50k je trhova hodnota auta mensia, nez cena vacsej opravy (poloosi, tlmice, loziska, servo atd.). Takze jazdeny diesel s 200k km v kolesach uz nikdy viac. Ked tak, tak do 100k km, no to by musel byt zlaty. Rizika velkej straty a velkych problemov su privysoke. Je zaujimave, ze toto 90% ludi nechape a stale vytrvalo tvrdia, ako velmi sa tie jazdene diesle oplatia. A prave preto je problem najst v bazaroch kvalitny benzinak - vsetci chcu diesle, tak ich bazosi dovazaju vo velkom. Zohnat pekny a dobry benzinak je naozaj velky problem.
- Přílohy
-
- benzin_vs_nafta.rar
- XLS subor s jednoduchou kalkulaciou nakladov benzin vs diesel
- (8.95 KiB) Staženo 104 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dotaz
Ked moj 2.0TDCI zacne robit vazne problemy, idem do 1.6 benzin ale urcite nie FFII, v tejto objemovej triede su lepsie volby.foki píše:...a nabizel jsem to proto ze clovek pokud hleda 2,0tdci tak se asi tezko smiri s 1,6 benzin .
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

