Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 08.03.2011 22:47

Pokud auto nema podle nekterych zvas ten spatny zvuk tak vetsinou TI-VCT nema zadne mouchy.Na kazdem aute se vzdycky neco posere ale beru takhle jako ze TI-VCT zaverem neni nejak poruchove a podobne krom toho vaseho zvuku...

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 09.03.2011 06:04

V12 píše: Tak tu o VCT pises druhykrat somarinu, mechanika u ST je uplne ina ako u 1.6 TiVCT :mrgreen:
Joj sorry :) Tak daleko a do podrobna jsem to nestudoval :nixw:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 09.03.2011 08:20

MK2 :
OK, beriem, vsetci sme omylni :nazdravi:
Klvys píše:Pokud auto nema podle nekterych zvas ten spatny zvuk tak vetsinou TI-VCT nema zadne mouchy.Na kazdem aute se vzdycky neco posere ale beru takhle jako ze TI-VCT zaverem neni nejak poruchove a podobne krom toho vaseho zvuku...
Problem je v tom, ze ten zvuk je prve stadium, postupne sa dostane do stavu, ze pri startovani sa rozsvieti kontrolka motora a nepojde to natocit. Chyti az po opakovanych startoch, co nie je to prave orechove.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Cowley » 09.03.2011 09:47

Tenhle pristup mel jeden spoluzak - automechanik: dokud to neupadne, tak to neres ;-)
samozrejme jezdim jinam ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 09.03.2011 10:53

V12 píše: postupne sa dostane do stavu, ze pri startovani sa rozsvieti kontrolka motora a nepojde to natocit. Chyti az po opakovanych startoch, co nie je to prave orechove.
Kolik znáš takových případů?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 09.03.2011 11:57

Citaj na roznych forach, je toho neurekom. osobnu skusenost mam iba jednu - TiVCT ktory som skusal niekedy na jesen mal tento problem - prve startovanie neuspesne - kontrolka, druhe takisto, chytil az na tretie a so znacnym rachotom. Ten ustal po 1 - 2 sekundach. Svietiaca kontrolka a ten rachot ma vtedy odradil od kupy. Odvtedy som na TiVCT nenarazil. Viem o jednom inzerate, no stoji tam uz minimalne 3/4 roka, chalani co ho pozerali tvrdia, ze po natoceni chvilu hrozne ramusi, kontrolka zatial nesvietila a natocil vzdy na 1. pokus. Ma ale 150 tis. km, takze sa blizi vymena rozvodu, ta by to snad odstranila (ak je to TiVCT). Voz je po miernej buracke, odborne a vydokladovane opraveny vo Forde. Je to ale 3-dverak, takze vzhladom na 2 male deti nevyhovujuce :|

Aj tu na fore je na tuto temu cele vlakno...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 13.03.2011 18:11

Veru, jedna sa o velmi castu zavadu. Vcera som sa nahodou stretol s kamaratom, ktory viem, ze ma presne tento motor, tak sa ho pytam, ze kolko ma najazdene a jak je spokojny so spolahlivostou. Ma najadene tesne cez sto a tiez mu rachta variabilne casovanie. Ked mi to zacal vysvetlovat, hned som ho stopol, ze presne viem, co ma namysli a len ma zaujimalo, ci to bude rovnaka story aj na jeho motore...
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 14.03.2011 09:42

Tak toto by som potom nazval konstrukcnou vadou. Vztahovala by sa na to predlzena zaruka ? Dost by ma to zaujimalo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 14.03.2011 20:40

Dneska po servisní prohlídce (s výměnou oleje), jsem to zahřál a pak vyzkoušel zátah. Na čtyřku jsem to vytáhl na skoro 7 tisíc otáček 8O tachometr ukazoval kousek nad 180 km/h

No ještě bych chtěl vyzkoušet maximálku s KN sport vzuchovým fitrem a "100" oktanovým benzinem...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 14.03.2011 21:54

jen 180?! mam TI-VCT a jel jsem stim zatim 200 ale urco 210-220 by to dalo nevim jestli po rovine ale mirne s kopce urcite :)

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 14.03.2011 22:02

Jo jasne, 200.. :totlsmile: z kopce jede i traktor rychle..

MK2: Myslim, ze filtr na to vliv mit nebude.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 14.03.2011 22:05

Anduril:Si prijed ti to ukazu kdyz neveris :-) ja se snikym hadat nebudu:) ze ty se bojis to rozjet za to ti nemuzu :)

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mates444 » 14.03.2011 22:20

MK2 psal, že tam měl 180 na čtverku. Čti pořádně :wink:

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 14.03.2011 22:21

vidim.Ale ja pak napsal 200 a napsal ze je to nerealne :-D

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mates444 » 14.03.2011 22:28

200 tachometrovejch to s dobrým větrem dá :-) To je u mě ale cca 180-185 dle GPS.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti