Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nebýt toho nápisu Volvo, tak bych o tom asi uvažoval, ale z principu nemám rád, když se něco vydává za něco jiného...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Quickie: No tak to ja mam motor solidne zapraseny ze vsech stran. S krytem pod motorem je to sice o neco lepsi, ale hodne se toho dostane pres masku, ted aspon nemam vrstvy prachu a zaschleho blata kolem svicek, ne ze by to melo nejaky vetsi vyznam, ale proc ne. No a dale jak jsem psal, neco mi poziralo kabely ke svickam, takze to je taky celkem poresene.
A napis volvo mi je uplne ukradeny, ten uvidim jen ja a muj mechanik
Kdyby to bylo viditelne, tak je to o necem jinem, ale takhle mi to zili netrha. Nekdo si polepi auto falesnym karbonem a ja mam pod kapotou volvo no 
A napis volvo mi je uplne ukradeny, ten uvidim jen ja a muj mechanik


- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24796
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
... taky mi prijde, ze ve vysokych otackach ma tlumenejsi zvuk. Ale asi jde jen o subjektivni pocit.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Na to jsem se prave ze zacatku zameroval, jestli poznam nejaky rozdil, ale osobne mi to neprislo. Ale vse je mozne 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mam dotaz 1.6 74 kw je 8 ventil a ta 1.6 85 TI-VCT je 16 ventil?! jinak jaky je rozdil treba v maximaln rychlosti techto dvou motoru?!
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ne, sedmdesátčtyřka je taky šestnáctiventil. Silnejší verze má navíc variabilní časování ventilů.
Papírově má 74kW maximálku 180 km/h a 85kW má 190 km/h
Papírově má 74kW maximálku 180 km/h a 85kW má 190 km/h

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
1.6 Ti-VCT 85 kW vznikl z 1.6 74 kW přidáním právě toho variabilního časování.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
... takze si v otackach nad 4500 dlhsie drzi krutiak, 74 kW s rastucimi otackami vadne, preto tu vysoku rychlost jednoducho nevytoci. Do 4500 rpm su tie motory prakticky identicke, TiVCT ma vraj vdaka zlozitejsej konstrukcii o chlp vyssiu spotrebu aj pri jazde do 3500 rpm. Tieto tvrdenia posudit neviem. Co som ale zistil po 2 testovacich jazdach je fakt, ze FFII s TiVCT je vyrazne zivsi, ked sa mu riadne stupa na krk, ten motor ma velmi rad vysoke otacky (co zasa nemam rad ja).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A proto máš dieselV12 píše:... ten motor ma velmi rad vysoke otacky (co zasa nemam rad ja).

Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
... na ktory nadavam kade chodim 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nemyslím si že má Ti-VCT o chlup vyšší spotřebu kvůli složitější konstrukci. Ford uvádí že má nižší spotřebu než klasika 74kW. Ono totiž ten systém pracuje na principu tlaku oleje a olejové čerpadlo jede stejně jako u 74 i 85 pořád 

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
MK2: Hele, neberte to jako útok, nebo jako že chci útočit na něco, jenom proto, že jsem na to při koupi neměl peníze. Ale tuhle ve Světě Motorů psali hodnocení různých motorů ve FFII a psali tam doslova že je lepší volba 74kW verze, protože o kolik ta 85kW víc žere o tolik líp nejede. Osobně nemám možnost to porovnat, jak jsem koupil, tak prodávám 

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
To přeci není žádný útok, je to diskuzní forum a každý si tu může napsat svůj názor (za určitých pravidel)
Neni to potvrzená informace, ale několikrát jsem tady četl, že variabilní časování ventilů začíná pracovat až od cca 3500 ot/min. Takže při běžném ježdění se ani neprojeví rozdíl mezi 74 a 85.
Ovšem jak jsem říkal, je to pouze "jedna paní povídala" neznám skutečnou pravdu
Proto i ta spotřeba by měla být stejná. Když Ford uvádí u 85 o desetinu nižší spotřebu než u 74 tak je zas pravděpodobné, že to časování ventilů pracuje v celém rozsahu otáček motoru. No a pak taky můžeme zpochybnit údaje od Forda, několik lidí tu bylo na měření výkonu motoru a měli ve skutečnosti víc kW než na papíře (85).

Neni to potvrzená informace, ale několikrát jsem tady četl, že variabilní časování ventilů začíná pracovat až od cca 3500 ot/min. Takže při běžném ježdění se ani neprojeví rozdíl mezi 74 a 85.
Ovšem jak jsem říkal, je to pouze "jedna paní povídala" neznám skutečnou pravdu

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
To víš já jsem vycvičenej od hátépéčkařů, že o jejich motoru musíš mluvit opatrně, protože oni jsou strašně přecitlivělí. A to nejen na netu ale i reálu, jeden můj kolega má Roomstera HTP a vždycky pyšně vypráví, jak to štípe na dálnici v levým a nemá konkurenci. Pak ještě tvrdí, že se HTP na rozjezd 0-100km/h vyrovná jakémukoliv autu. Já se s ním o tom ani nemůžu moc bavit, páč bych ho asi za chvíli držel pod krkem, on je totiž schopnej se o tom do krve hádat
Jinak to ce jsem napsal ani nebyl tolik můj názor, jak jsem psal, nemám možnost to porovnat, jen jsem napsal co jsem četl. A ten vyšší výkon je běžný, výrobce udává nižžší úroveň výkonu, aby si to nekdo nenechal změřit a neběžel je hned žalovat, že má míň, takže auta pak v reálu dosahují vyšších výkonů, některá o víc, některá o míň...

Jinak to ce jsem napsal ani nebyl tolik můj názor, jak jsem psal, nemám možnost to porovnat, jen jsem napsal co jsem četl. A ten vyšší výkon je běžný, výrobce udává nižžší úroveň výkonu, aby si to nekdo nenechal změřit a neběžel je hned žalovat, že má míň, takže auta pak v reálu dosahují vyšších výkonů, některá o víc, některá o míň...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti