Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24795
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 10.01.2011 16:56

Volvo Charouz:
kryt 355,- s DPH
sroub 4 x 57,- s DPH
-----------------------
celkem 583,-
dodani 3 pracovni dny

(Geuss Automobil GmbH ve Weidenu 21EUR)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 10.01.2011 17:28

Zitra se stavim v Ostrave u Volva, ale teda cena pekna, cekal jsem vyrazne vic..
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 11.01.2011 18:52

Tak jsem objednal, me to vyjde o 80Kc draz, ale co uz :) Mel by byt v pondeli, tak pak dam vedet.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
ferdoz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 31.03.2009 11:20
Bydliště: Východné Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ferdoz » 12.01.2011 08:25

Anduril: Potom prosím vyfoť samotné skrutky (šrouby) - 2,20 € za kus to je dosť . . .
Ford Focus II 2008 1.6/74kW Silver-X

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24795
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 12.01.2011 11:31

.. je to torx T40.
Přílohy
volvo_sroub_30650468.jpg
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 17.01.2011 17:44

Tak kryt je doma. Montaz az o vikendu, protoze nemam spravny Torx.
Celkova cena 663Kc.
Jinak to vypada dobre, vsechno sedi. Tady par fotek:
Kryt - horni strana
Kryt - horni strana
Kryt - dolni strana, hrany a okoli der pro srouby je pogumovane
Kryt - dolni strana, hrany a okoli der pro srouby je pogumovane
V cervene oznacenych mistech je treba ze zavitu vysroubovat dve uchytky kabelu.
V cervene oznacenych mistech je treba ze zavitu vysroubovat dve uchytky kabelu.
Kryt - prilozeny na motor
Kryt - prilozeny na motor
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Norinco
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25.11.2010 16:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Norinco » 23.01.2011 10:34

Ahoj, omlouvám se trošku za OT, ale chtěl bych znát váš názor. Kolega v práci má možnost koupit dvojkovýho kombíkovýho focuse Ti-VCT, ze začátku 2009 s 50tis km (skutečných) v základní výbavě. Cena 250tis. Myslíte, že ta cena je dobrá? Dneska se dá v akci koupit nový kombík s motorem 74kw za necelých 320tis.
Ford Focus II Combi 1.6 Ti-VCT 85kw 2008

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 23.01.2011 13:29

Hmm takový dotaz by se hodil spíše napsat do sekce Prodej - nákup :wink:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 27.01.2011 17:03

Ty jo ta myšlenka toho Volvo krytu je zajímavá, ale pominu-li fakt, že mě osobně by vadil ten obrovský nápis Volvo, tak ten kryt je tak minimalistický, že toho zas tak moc nezakrývá, tak je otázka jestli to má vůbec cenu. I když na druhou stranu za ty prachy...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 27.01.2011 20:29

Je fakt, ze klidne mohl byt trochu vetsi. Na druhou stranu to nestalo majlant a aspon ty svicky jsou kryte, nedrzi se kolem nich voda a kabely jsou celkem v bezpeci pred hlodavci:)
Napis Volvo mi osobne vubec nevadi, nebot pod kapotu neni videt :mrgreen:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Quickie » 28.01.2011 13:01

odkial sa dostane voda ku sviečkam, ak neratam zle utesnene ostrekovace?

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 28.01.2011 17:12

Spodem, když proreznou mrazové pojistky na hlavě motoru...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 29.01.2011 00:02

Nepér: sice nevím co to jsou mrazové pojistky na hlavě motoru, ale každopádně když píšeš že je to spodem, tak tomu kryt nazabrání, ne?
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 29.01.2011 07:40

Myslel jsem tim vodu nastrikanou na motor pri desti a podobne, pak to tam uschne a je tam bordel. Pres ostrikovace u FL netece a navic mam deku pod kapotou.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Quickie » 29.01.2011 08:56

ostrekovace som mal na mysli hlavne pre tých, ktorí ich menia za škodovacke a neutesnia tmelom.
Anduril píše:vodu nastrikanou na motor pri desti a podobne,
nejazdim s otvorenou kapotou :mrgreen:
akože mam auto dva a pol roka cca a zatial som nezbadal, ze by som mal vodu pri sviečkach.
kym som nemal spodny kryt tak som mal motor obcas, hlavne v zime celkom slušne zasvineny.. motor ani tak nie, skor bočné časti, kde od kolies nafrka... ale odkedy mam spodny kryt, tak sa špinenie vyrazne znížilo..
ak by bol problem s vodou pri sviečkach, tak by tam podla mna dali kryt už od vyroby,
takže ten kryt na sviečky podla mna velky vyznam nemá.. skor estetika.. ale volvo by som kvoli estetike určite nedal.. :nnou:
toť moj názor

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host