Vstřiky
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 05.01.2011 10:41
Re: Vstřiky
Podle Carentu ne. DPF ok, EGR ok na RJ pouze nejaky bezvyznamny chyby, pri jizde to na datalogeru hazelo vychylky u vstrikovani podle toho to urcili. zitra jdu na diagnostiku pres kamosa tak poreferuju
FOFOII Turnier 2005 2.0TDCI 100kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 05.01.2011 10:41
Re: Vstřiky
Tak jina diagnostika ukazuje zavadu na cidle od kliky. V pondeli jdu do Auto ZM na mereni 

FOFOII Turnier 2005 2.0TDCI 100kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 05.01.2011 10:41
Re: Vstřiky
Mereni probehlo az dnes s vysledkem ze vsechny 4 vstriky pomalu reaguji. Cena vymeny cca 40.000,-
nejake nazory? Mam sehnat stare? Vyplati se to? Abych pravdu rekl nechce se mi do motoru co ma 220tisic km (doufam
)vrazet tolik penez.
nejake nazory? Mam sehnat stare? Vyplati se to? Abych pravdu rekl nechce se mi do motoru co ma 220tisic km (doufam

FOFOII Turnier 2005 2.0TDCI 100kW
- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: Vstřiky
no mě to dělalo taky pěkný psí kusy, tak jsem vyrazil do Auto Hale, tam mi udělali kompletní diagnostiku palivového systému (vstřiky, pumpa, ...) a nakonec to byl EGR ventil + možná váha vzduchu. Za diagnostiku chtěli 9800,- , takže na výměnu EGR ventilu nedošlo, pouze ho odpojili a jezdim cca 1/2 roku bez něj. Ze začátku motor ohlasil sem tam chybu, teď už se o to ani nepokouší a auto jezdí relativně dobře.
Jsem naštvanej na servis Frolík a Rataj, kde nebyli schopni přijít na to, proč jim auto zasmradilo celou garáž a místo toho mi doporučili test vstřiků. To byla taky u nich moje poslední návštěva.
Jsem naštvanej na servis Frolík a Rataj, kde nebyli schopni přijít na to, proč jim auto zasmradilo celou garáž a místo toho mi doporučili test vstřiků. To byla taky u nich moje poslední návštěva.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vstřiky
Pokec007 :
Zalezi od toho, ako dlho mas to auto. No dat 40k CzK do kary starej 5 rokov mi nepripada nejake rozumne. Skus to predat a kupit nieco ine. Emocie musia ist bokom, tu ide o tvrdu ekonomiku. Bohuzial. Stare vstreky by som nekupoval, jednak to tiez bude asi dost drahe, co je ale podstatne - ziadna zaruka. Mozu chodit dalsich 100 tisic, ale aj 5 tisic. A to je potom na maslu. Daj to prec, kup benzinak a mas pokoj.
Zalezi od toho, ako dlho mas to auto. No dat 40k CzK do kary starej 5 rokov mi nepripada nejake rozumne. Skus to predat a kupit nieco ine. Emocie musia ist bokom, tu ide o tvrdu ekonomiku. Bohuzial. Stare vstreky by som nekupoval, jednak to tiez bude asi dost drahe, co je ale podstatne - ziadna zaruka. Mozu chodit dalsich 100 tisic, ale aj 5 tisic. A to je potom na maslu. Daj to prec, kup benzinak a mas pokoj.
Naposledy upravil(a) V12 dne 16.01.2011 10:45, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Vstřiky
Pokec007:
Nevím, v jakém stavu je Tvoje auto a jak dlouho u něj chceš zůstat.
Já koupil ročník 02, protože prostě nehodlám dát do pořízení víc, než jsem dal. Jediné auto, které se nekazí je nové. Na to nemám. Jestli mám koupit 1, 3, 5, 10 let staré auto, tak prostě opravy jsou nutné. Takže nekoupit dojeté auto, kde se se*e všechno, protože předchozí majitelé to jen tak polepili a jezdili a včas prodali. A to není záruka nikdy, pokud to není např. Tvůj služebák, se kterým jezdíš jen Ty a pak si jej odkoupíš.
40 tis. na opravu vstřiků je nějak moc. Pohledej zde na foru zkušenosti s diesel servisy na vstřiky, objednej se tam a jestli repas vstřiků nebo nové - to už Ti vysvětlí tam. Ale ta investice Ti umožní s motorem fungovat dalších min. 100 tis. km, ale spíš 200 až 300. Záleží, jakou naftu budeš tankovat.
Nevím, v jakém stavu je Tvoje auto a jak dlouho u něj chceš zůstat.
Já koupil ročník 02, protože prostě nehodlám dát do pořízení víc, než jsem dal. Jediné auto, které se nekazí je nové. Na to nemám. Jestli mám koupit 1, 3, 5, 10 let staré auto, tak prostě opravy jsou nutné. Takže nekoupit dojeté auto, kde se se*e všechno, protože předchozí majitelé to jen tak polepili a jezdili a včas prodali. A to není záruka nikdy, pokud to není např. Tvůj služebák, se kterým jezdíš jen Ty a pak si jej odkoupíš.
40 tis. na opravu vstřiků je nějak moc. Pohledej zde na foru zkušenosti s diesel servisy na vstřiky, objednej se tam a jestli repas vstřiků nebo nové - to už Ti vysvětlí tam. Ale ta investice Ti umožní s motorem fungovat dalších min. 100 tis. km, ale spíš 200 až 300. Záleží, jakou naftu budeš tankovat.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vstřiky
Eidz :
Problem je v tom, ze Continentaly nikto neopravuje, rovno sa menia. A su kua drahe, no 40k stat nebudu. Strcit tolko prachov do 5 - 6 rocneho voza, ktory ma 220k km je podla mna somarina, po par km sa moze vysypat opat nieco ine a rovnako drahe. Keby mal 2 - 3 roky, velmi by som nepremyslal. Prachy by som do toho strcil jedine vtedy, ak je zasoba bubacikov iba na opravu a do zvonceka do kostola pri pravidelnych modlitbach, aby to jazdilo.
Aj moj Plechac bol takyto omyl. No potreboval som auto a toto bol jediny slusny voz za prijatelnu cenu. Napriek tomu, ze som postupoval podla priruciek pre nakup jazdeneho voza, bola to chyba. Mal som kupit nejaky 2litrovy 10 rocny jednoduchy benzinak za polovicnu cenu, na ktorom "sa nema co pokazit". Viackrat taku chybu uz neurobim. Synovec kupil 7 rocneho C-Maxa 1.8i s cca 200 tisic km, na dalsich 20tisic zatial ziadna vazna porucha, iba odtrhnute lanko rucnej brzdy a cistenie EGR. A ja ? Realnych 137k (tacho 80k), vymena rozvodu, turba a zopar nepodstatnych detailov v cene 5x vyssej, ako synovec. Kua !
Za rovnaku cenu radsej dychavicny a lenivy FFII 1.6i s 200 tisic v zakladke ako naftak 2.0TDCI v plnke s realnymi 150 tisic. Nech ziju jazdene diesle !!!
Problem je v tom, ze Continentaly nikto neopravuje, rovno sa menia. A su kua drahe, no 40k stat nebudu. Strcit tolko prachov do 5 - 6 rocneho voza, ktory ma 220k km je podla mna somarina, po par km sa moze vysypat opat nieco ine a rovnako drahe. Keby mal 2 - 3 roky, velmi by som nepremyslal. Prachy by som do toho strcil jedine vtedy, ak je zasoba bubacikov iba na opravu a do zvonceka do kostola pri pravidelnych modlitbach, aby to jazdilo.
Aj moj Plechac bol takyto omyl. No potreboval som auto a toto bol jediny slusny voz za prijatelnu cenu. Napriek tomu, ze som postupoval podla priruciek pre nakup jazdeneho voza, bola to chyba. Mal som kupit nejaky 2litrovy 10 rocny jednoduchy benzinak za polovicnu cenu, na ktorom "sa nema co pokazit". Viackrat taku chybu uz neurobim. Synovec kupil 7 rocneho C-Maxa 1.8i s cca 200 tisic km, na dalsich 20tisic zatial ziadna vazna porucha, iba odtrhnute lanko rucnej brzdy a cistenie EGR. A ja ? Realnych 137k (tacho 80k), vymena rozvodu, turba a zopar nepodstatnych detailov v cene 5x vyssej, ako synovec. Kua !
Za rovnaku cenu radsej dychavicny a lenivy FFII 1.6i s 200 tisic v zakladke ako naftak 2.0TDCI v plnke s realnymi 150 tisic. Nech ziju jazdene diesle !!!
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 05.01.2011 10:41
Re: Vstřiky
O tom servise se rika ze je drahy. Nechal jsem provest pouze diagnostiku i tak to bude stat 5600,-
Novy vstrik u Forda stoji trida 4 cca 8300,- a trida 5 6500,- za tech 6apul uz by se to dalo vymenit.
Kazdopadne zkusim jeste ten EGR ventil. Tim odpojenim se mysli fyzicke odpojeni nebo zaroven i programovani RJ?
Novy vstrik u Forda stoji trida 4 cca 8300,- a trida 5 6500,- za tech 6apul uz by se to dalo vymenit.
Kazdopadne zkusim jeste ten EGR ventil. Tim odpojenim se mysli fyzicke odpojeni nebo zaroven i programovani RJ?
FOFOII Turnier 2005 2.0TDCI 100kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
V 12 , opet mas pravdu s jezdenými diesely , zase nekdo koupil levny odlítany ...... a divi se ze musi najednou vrazit 40t do auta a tim ztraci upora v palivu nejak vyznam , jestli se pletu at se propadnu do zapadniho nemecka .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Vstřiky
V12, foki - chcete-li, pokračujme zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =3&t=24887
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =3&t=24887
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti