Dalsi vec je ta, ze se vam m.a.x.i.m.u.s., ZonixX a mozna nekdo dalsi (tusim, ze ja
 ) snazime vysvetlit, ze na konstantni rychlost 50km/h staci pouze velmi malo kW a ty ma motor uz s prehledem nekde u 1500ot./min a to fakt na trosku plynu. Timhle motor nikdy neoddelas.
 ) snazime vysvetlit, ze na konstantni rychlost 50km/h staci pouze velmi malo kW a ty ma motor uz s prehledem nekde u 1500ot./min a to fakt na trosku plynu. Timhle motor nikdy neoddelas. Jestli nekdo jede konstante 50km/h na dvojku a druhy na ctyrku, jsem si 100% jist, ze ten prvni bude mit motor v haji drive, protoze nakrouti na motoru dvakrat tolik v momente, kdy to neni vubec potreba
Jestli nekdo jezdi do kopce pod 2000ot./min na 3/4 nebo plny plyn, tak je to na povazenou, ale o tom tu doted nikdo nepsal.
Jinak z jineho soudku - hodne jezdim taxiky, casto jsou to diesely, ale obcas i benzin a taxikari jezdi pod 2000ot. po Praze naprosto bezne. A to co jim sviti casto na stavu km, to tu asi nikdo ani nemate. A proc takto jezdi? Protoze minimalizuji naklady. Kdyby to byla pravda o tech famanch s nizkymi otackami, tak zrovna u taxiku s obrovskym najezdem by se jim to vymstilo.






 
 



 nekoukáme jen na spotřebu a neumíme řadit, jak se má
  nekoukáme jen na spotřebu a neumíme řadit, jak se má   
 



 jednou jsem s nim seděl v jeho ST200
  jednou jsem s nim seděl v jeho ST200